Gå til innhold

Magetrollet <3


le_ofte

Anbefalte innlegg

I morgen er det ordinær ultralyd :hjerte:

Vi er så spente og gleder oss så til å se lille igjen! :laugh:

Merker at vi så smått begynner å tenke på å kjøpe utstyr til bebien. Vil jo fordele dette litt over tid så ikke alle pengene går på en gang. Til nå har vi seng, reiseseng og litt klær. Vogn skal vi kjøpe i Sverige, men venter til det blir bedre føre over fjellet før vi orker å kjøre. Men etter i morgen skal vi værtfall kjøpe noe gutte eller jenteklær hvis de ser kjønnet!

:hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh.. Gled deg! Det var helt magisk å se! Helt sprøtt :rodmer:

Vi har også begynt smått å handle inn :) Det er så kos og se på det, å tenke at det snart skal bli brukt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gleder meg sånn til å titte inn her i morgen. Kjente hjertet hoppet et ekstra slag for dere i morgen! :klem:

Vi har vurdert Sverige for utstyr vi også. Hvor mye billigere er det egentlig?

Gleder meg til å følge dere videre! Kos dere masse i påsken og morgendagen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gleder meg sånn til å titte inn her i morgen. Kjente hjertet hoppet et ekstra slag for dere i morgen! :klem:

Vi har vurdert Sverige for utstyr vi også. Hvor mye billigere er det egentlig?

Gleder meg til å følge dere videre! Kos dere masse i påsken og morgendagen!! :)

Hihi, ja nå er det bare noen timer igjen.. :D

VI regnet ut at utifra kursen kom vi til å spare 1500 kr på vogn, så fornøyd med det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, glemte av å skrive her! Gikk kjempebra på ul! Var helt fantastisk! Bebien lå veldig langt ned i bekkenet, så var litt vanskelig å se. men etter runder på do og med drikking av isvann klarte hun å se kjønnet. EN GUTT :hjerte::duskedame: Såå forelska i lille gutten! Glæder meg til å begynne å handle blått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå masse med gutten i magen!!! :ler::klem: Så moro at dere fikk vite selv om det ble litt styr :) Kos dere masse i påsken! Tenk at du snart er halvveis! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå masse med gutten i magen!!! :ler::klem: Så moro at dere fikk vite selv om det ble litt styr :) Kos dere masse i påsken! Tenk at du snart er halvveis! :klem:

Takk! :hjerte: er så fornøyd! alt var i tipptopp stand med lille. Fikk se hjerte, hjertelyd, rygg, magesekk, nyrer, blære, hjerne og ansikt. Fantastisk!

takk for det! Kos dere masse dere også :hjerte: Jaa, er helt sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Adeline*Jouvin

Skal du også ha gutt?? Alle jeg vet om som er gravid nå skal ha gutt, faktisk! Det er ganske tidig :fnise:

MEn det er sååå koselig!!! Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...