Gå til innhold

Magetrollet <3


le_ofte

Anbefalte innlegg

Uff, kjedelig med influensa.. håper du blir fort frisk! :klem:

Ja, er kjedlig:P gårsdagen ble 2 filmer, ut å titte på fyrverkeriet og så legge seg. Hehe:) Var litt koselig å da. Vi er syk begge to, så satt i sofan ilag og koste oss. Takk for det le_ofte :klem1: Hvordan går d med deg å spiren da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er kjedlig:P gårsdagen ble 2 filmer, ut å titte på fyrverkeriet og så legge seg. Hehe:) Var litt koselig å da. Vi er syk begge to, så satt i sofan ilag og koste oss. Takk for det le_ofte :klem1: Hvordan går d med deg å spiren da? :)

Å, men like greit å være syke samtidig da, hehe. Har følelsen av at halve landet ligger med influensa for tiden.

Med oss går det bra, spennede og følge utviklingen til lile. Skal bestille time til første svangerskapskontroll i neste uke når jeg vet turnusen min (skal begynne i siste sykehuspraksis). Så er spent :)

Endret av le_ofte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, men like greit å være syke samtidig da, hehe. Har følelsen av at halve landet ligger med influensa for tiden.

Med oss går det bra, spennede og følge utviklingen til lile. Skal bestille time til første svangerskapskontroll i neste uke når jeg vet turnusen min (skal begynne i siste sykehuspraksis). Så er spent :)

Ja, like så greit det:) Ja, er visst veeeldig mange som er syke nå.

Åh, da skjønner jeg at du er spent:) Hvordan går det med symptomene idag da? har det kommet noen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, like så greit det:) Ja, er visst veeeldig mange som er syke nå.

Åh, da skjønner jeg at du er spent:) Hvordan går det med symptomene idag da? har det kommet noen? :)

sambo karaktiriserer meg som hormonbombe, hehe :fnise: . Nei, kvalme hvis jeg spiser for mye, kvalme hvis jeg ikke spiser, ømme bryster, blodårene vises godt, fryser heeele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo karaktiriserer meg som hormonbombe, hehe :fnise: . Nei, kvalme hvis jeg spiser for mye, kvalme hvis jeg ikke spiser, ømme bryster, blodårene vises godt, fryser heeele tiden..

Hehehe :fnise: Ikke greit å være menn alltid. Godt disse symptomene er der for en grunn. Leste i den andre dagboken din at du var litt nervøs fordi du ikke kjente noe idag, så tenkte jeg måtte spørre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :fnise: Ikke greit å være menn alltid. Godt disse symptomene er der for en grunn. Leste i den andre dagboken din at du var litt nervøs fordi du ikke kjente noe idag, så tenkte jeg måtte spørre:)

Ja, har liksom ikke helt funnet ut hvilken dagbok jeg vil skrive i :fnise:

Men jaa, ble litt nervøs her i morges, nesten sånn jeg håper jeg er kvalm i morgen tidlig. Men kvalmen kom senere den.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har liksom ikke helt funnet ut hvilken dagbok jeg vil skrive i :fnise:

Men jaa, ble litt nervøs her i morges, nesten sånn jeg håper jeg er kvalm i morgen tidlig. Men kvalmen kom senere den.. :P

Hehe :laugh: Veeldig rart det der. Skulle ikke tro noen hadde lyst å være kvalm, men når man er gravid så er det mye som forandrer seg :fnise: Har du kastet opp også, eller er det kun kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :laugh: Veeldig rart det der. Skulle ikke tro noen hadde lyst å være kvalm, men når man er gravid så er det mye som forandrer seg :fnise: Har du kastet opp også, eller er det kun kvalmen?

Kvalmen var tilbake i dag den, klarte å få i meg 3 appelsinbåter.. Nei, ønsker jo ikke å være kvalm. hehe. Nei, foreløbig er det bare kvalmen (Takkgud!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen var tilbake i dag den, klarte å få i meg 3 appelsinbåter.. Nei, ønsker jo ikke å være kvalm. hehe. Nei, foreløbig er det bare kvalmen (Takkgud!) :)

Bra det bare er kvalmen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Huff... den kvalmen, altså! Det er ganske rart at vi gjerne vil ha alle mulige symptomer, men når vi først blir bombandert med både kvalme og litt av hvert, så er det ikke så greit alikvell :fnise:

Har kvalme selv når jeg er sulten og når jeg spiser. Kan ikke si at jeg liker det. Når jeg er kvalm må jeg bare spise noe helt enkelt, jeg. Gjerne ikke lage det selv :fnise: Har kjøpt meg en STOR annanas som jeg skal gomle i meg nå. Er sååå godt med noe syrlig og kaldt når man er kvalm.

Leste at du fryser masse? Jeg frøs i hele julen, jeg! Det var 30 grader i stuen på julaften og jeg satt med ullgenser og ullsokker :fnise: Men nå fryser jeg ikke stort lenger. Er mer varm nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... den kvalmen, altså! Det er ganske rart at vi gjerne vil ha alle mulige symptomer, men når vi først blir bombandert med både kvalme og litt av hvert, så er det ikke så greit alikvell :fnise:

Har kvalme selv når jeg er sulten og når jeg spiser. Kan ikke si at jeg liker det. Når jeg er kvalm må jeg bare spise noe helt enkelt, jeg. Gjerne ikke lage det selv :fnise: Har kjøpt meg en STOR annanas som jeg skal gomle i meg nå. Er sååå godt med noe syrlig og kaldt når man er kvalm.

Leste at du fryser masse? Jeg frøs i hele julen, jeg! Det var 30 grader i stuen på julaften og jeg satt med ullgenser og ullsokker :fnise: Men nå fryser jeg ikke stort lenger. Er mer varm nå :fnise:

Jaa, fryser enda kjempemasse! Leste at det var pga. kroppens tempraturmåler stiller seg høyere enn va vi er vant med, og da jobber kroppen så med å holde tempraturen.. hihi, rart.

Ellers så er jeg også kvalm når jeg ikke spiser og når jeg har spist.. hehe. slitsomt. Blir som ofte til at noen andre må rydde bort maten etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har ikke jeg havnet innpå her før nå? :klo: Mener å huske du la ut link til den, men av en eller annen grunn har jeg ikke vært her før nå :fnise:

Vi har så kjekk tid i vente :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt legetime til første svangerskapskontroll, jippi! Skal torsdag 17.januar, da er jeg 9 uker på vei :danse: hihi!

I dag hadde jeg min første dag i praksis på sykehuset som sykepleierstudent, holt på å spy når jeg skulle servere middagsmat :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke jeg havnet innpå her før nå? :klo: Mener å huske du la ut link til den, men av en eller annen grunn har jeg ikke vært her før nå :fnise:

Vi har så kjekk tid i vente :hjerte:

hihi, skal legge ut link som signatur, men ikke helt kommet til det enda :P

Jaa, gleder meg såå! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Jeg kopierte listen over symptomer, jeg! Håper det er greit:) Hvis ikke må du gi en lyd, hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kopierte listen over symptomer, jeg! Håper det er greit:) Hvis ikke må du gi en lyd, hihi:)

Er selvfølgelig helt greit :laugh:

Jaa, hihi. det skal jeg! :D så artig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel oppdatere denne symptomlista jeg :) Uke 7+5 i dag

Mensen uteblir

jepp :laugh:

Sammentrekninger/stikkinger i livmoren. Øm/støl livmor.

Jepp, litt stikksmerter..

En ny glød

haha, kan vel ikke si det..

Forandret smakssans

Litt, skjokolade smaker ikke godt lengre, kanskje like greit :fnise:

Hyppige toalettbesøk

Jaa

Humørsvigninger

Jepp.. :jolie:

Ekstra sterk sultfølelse

Ja, sulten ofte, men ingen matlyst!

Kvalme og oppkast

Kvalme.....

Kjenner at brystene er anderledes. Ømme bryster, kjennes som om brystene er hovne, eller som om det stikker i brystene, andre føler at det klør veldig.

Gruer meg til å ta av bhen og til å tørke meg når jeg har dusjet.. Auu

Soppinfeksjon i underlivet

Nei

Det brune feltet rundt areola (på brystet) blir mørkere og hårsekkene rundt blir mer tydelig.

Nei, eller jooo litt.

Murringer i livmoren, føles som om tarmene flytter på seg

Neii

Hjertebank

Nei

Luft i magen

Jaa.. :P

Spotting

Nei

Markerte blodårer på brystene

Ja

Økt utflod

Litt ja..

Tett nese

JAA! nesespray (saltvann) døgnet rundt..

Slapp og trøtt

Ja, veldig trøtt..

Halsbrann

Nei

Vekslende hard og løs mage

Ja, irriterende...

Kviseutbrudd og uren hud

Jaa, stygt..

Tidlig tretthet, legger seg tidlig. Generelt tretthet.

Jepp

Tørste (Kan drikke masse, og aldri bli helt tilfredstilt)

Jaa, er så tørst!!

Frysetokter

Ja, jeg som nesten alltid er varm, fryser heeele tiden. håper det avtar snart..

Mange reagerer på kaffe og røyk, de som er avhengig vil aldeles ikke ha det

Drikker ikke kaffe fra før av så, røyker ikke heller.

Drømmene blir mer tydelige

Veldig mye drømmer i uke 4-6, avtatt nå

Urinen har en stram lukt, litt jernaktig

Nei

Svimmelhet

Njaa..

Tørr hud

Ja, men har det fra før av.

Luktesansen endrer hva den liker og ikke liker

Mat lukter så kvalmt! spyyyr

Neseblod

Nei

Blødende tannkjøtt

Nei

Leggkramper

Hadde i uke 5 (?), men ingenting siden da..

Mister hår/tynnere hår

Nei

Metallsmak i munnen

nei, ikke siden tidligere..

Endret av le_ofte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...