Gå til innhold

Magetrollet <3


le_ofte

Anbefalte innlegg

Åå, så herlig med UL bilder på nattbordet! :hug:

Så bra du har passert de magiske tolv, nå er det lov å slappe litt mer av! :)

Hvordan går det med ryggen din?

Håper du har en fin dag le_ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, så herlig med UL bilder på nattbordet! :hug:

Så bra du har passert de magiske tolv, nå er det lov å slappe litt mer av! :)

Hvordan går det med ryggen din?

Håper du har en fin dag le_ofte!

jaa, elsker bildet :hjerte:

Er så glad over 12 uker! jippi :danse:

Går ikke veien desverre, er vondt når jeg går vanlig for tiden.. huff. 2 uker i praksis igjen, det skal jeg holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte du! Har litt halvnoia for SA, klarer ikke glede meg fullt enda. Men full av symptomer så lover jo godt foreløpig! Legen på mandag! :)

Ha en fin helg søte du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan går det i praksis og med magetrollet le_ofte? :)

Lenge siden jeg har vært her, vi har ikke fått internett hjemme enda.. :/

Ferdig i praksis forrige uke, og er overlykkelig :laugh:

Med lille går det veldig bra, går bare å venter på innkalling til ordinær UL. Magen har begynt å vokse og jeg trives :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er ferdig med praksis! Gratulerer :klem:

Ååå, moro med magen som vokser!! :danse::laugh:

Hvordan går det med bekkenet ditt? :)

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er ferdig med praksis! Gratulerer :klem:

Ååå, moro med magen som vokser!! :danse::laugh:

Hvordan går det med bekkenet ditt? :)

Ha en fin kveld! :)

Taaakk :D Går bedre med bekkenet, eller har stabilisert seg :) Jeg har merket stor forskjell den siste uken bare, det kan kanskje ha noe med at jeg ikke er i praksis, for det kan være tungt.

Må snike litt i dagboken og se hvordan det går med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det, le_ofte? :danse:

Endelig har vi fått nett i leiligheten! Nå skal jeg være her på KG mer ;) og oppdatere meg på dagboken din missdior! :laugh:

Hos meg går det kjempebra :D Sitter og skriver på hovedoppgaven i sykepleie. Lille i magen har begynt å gi litt bevegelser fra seg, men ikke ofte. Magen blir større og større :hjerte: trives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha nett i leiligheten vil jeg tru ;) Har dere begynt og komme i orden eller?

Har du fått time til ul nå? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å ha nett i leiligheten vil jeg tru ;) Har dere begynt og komme i orden eller?

Har du fått time til ul nå? :nigo:

Ja, mangler bare rullegardin på soverommet så er det komplett! Det trengs med lyse sommernetter i nord :P

Nei, har ikke fått enda, måtte ringe å høre, og det visste seg at legen har glemt å sendt henvisning :bond:

Så den ble sendt for noen dager siden, så kanskje jeg får se gullet før påske :hjerte: hååper.

Enn med deg da? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mangler bare rullegardin på soverommet så er det komplett! Det trengs med lyse sommernetter i nord :P

Nei, har ikke fått enda, måtte ringe å høre, og det visste seg at legen har glemt å sendt henvisning :bond:

Så den ble sendt for noen dager siden, så kanskje jeg får se gullet før påske :hjerte: hååper.

Enn med deg da? :laugh:

Ja, ikke sant. Vi har også rullegardin. Det er knall!!! ;)

Åååårh. Legen min hadde også glømt det. Så jeg spurte vikaren når jeg var der å skulle forlenge sykemeldingen, så sa hun at det ikke var sendt. Så jeg har fått time i neste uke :nigo: (Det er lenge siden den ble sendt nå da :fnise: )

Jeg håper du får komme inn før påsken ja :nigo: Men du har fått vært hos Jm eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Vi har også rullegardin. Det er knall!!! ;)

Åååårh. Legen min hadde også glømt det. Så jeg spurte vikaren når jeg var der å skulle forlenge sykemeldingen, så sa hun at det ikke var sendt. Så jeg har fått time i neste uke :nigo: (Det er lenge siden den ble sendt nå da :fnise: )

Jeg håper du får komme inn før påsken ja :nigo: Men du har fått vært hos Jm eller?

Ja, så kjedelig å føle man må følge opp alt selv :P haha. måtte ringe å fortelle legen min at hun hadde glemt det. Så bra! Da får du se gullet!

Jepp, har vært hos jormor, ny time rett etter påske :) Trivdes godt der. i dag fikk jeg brev fra gynpol! Så fornøyd :D Fikk time til UL 26.mars! Bare 12 dager til :hjerte: :hjerte:

Endret av le_ofte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper alt er bra med deg!

Ser du har kommet hele 17 uker på vei! Tiden flyr =)

Ja, alt er bra! trives :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! I dag skal jeg og sambo ut å spise sammen :hjerte: gleder meg!

Ellers blir helgen brukt til å skrive litt på bachloroppgaven :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sliter så med bekkenet for tiden. Noen ganger er det vanskelig å gå. Klarer ikke stå på ene foten, akkurat som om den bare svikter under meg.. Uff, må ta dette opp med legen tror jeg.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...