Gå til innhold

Magetrollet <3


le_ofte

Anbefalte innlegg

Vi skal også ha emmaljunga, bare mondial duo ;) Jeg bare elsker de vognene! De er så fine :)

Jeg lurer litt. Snakket med mamma igår. Og vanligvis så pleier jo folk å fortelle om graviditeten når en er 3 mnd på vei. Men jeg ser her inne at mangen forteller det når en er 12 uker på vei. Hva er rett? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også ha emmaljunga, bare mondial duo ;) Jeg bare elsker de vognene! De er så fine :)

Jeg lurer litt. Snakket med mamma igår. Og vanligvis så pleier jo folk å fortelle om graviditeten når en er 3 mnd på vei. Men jeg ser her inne at mangen forteller det når en er 12 uker på vei. Hva er rett? :fnise:

Er ikke 12 uker tre måneder da?? :fnise::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 12 uker tre måneder da?? :fnise::plystre:

Det var det jeg også trudde, helt til mamma sa at det er jo mer enn 4 uker i en mnd :ler: Så jeg ble plutselig så usikker jeg.. Jeg så jo for meg at vi skulle fortelle det til folk når jeg er 12 uker. Men mamma sa at jeg er ikke 3 mnd på vei før 17 feb :hakeslepp: Det ble plutselig så lenge til :sjenert:

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også trudde, helt til mamma sa at det er jo mer enn 4 uker i en mnd :ler: Så jeg ble plutselig så usikker jeg.. Jeg så jo for meg at vi skulle fortelle det til folk når jeg er 12 uker. Men mamma sa at jeg er ikke 3 mnd på vei før 17 feb :hakeslepp: Det ble plutselig så lenge til :sjenert:

Atte...hæææ?? Hehe, det er jo 30 dager i en mnd, og fire uker er jo 28 dager... altsåååå, man er tre mnd på vei når man er 15 uker? eller 14? for mye matte inne i hodet mitt nååå!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte...hæææ?? Hehe, det er jo 30 dager i en mnd, og fire uker er jo 28 dager... altsåååå, man er tre mnd på vei når man er 15 uker? eller 14? for mye matte inne i hodet mitt nååå!! :P

Noe sånt ja :sjokkert: Trur nesten 15 uker!!!!! Jeg syntes jo det hørtes heilt rart ut, men samtidig kjempelogisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ti uker! :D tiden går jo fort! jeg har sett litt på den vognen jeg og, men den er aaalt for stor til vår bil :( også er den litt for barnevogn for meg :fnise: har også hørt at den er veldig tung? har du vært å prøvd en edge duo? kanskje greit før man bestemmer seg :D synes bagdelen på den er så fiiin :hug:

Taaakk :laugh:

Nei, ikke etter jeg ble gravid. men lillebror på 2 har en slik en i svart, og synes den er veldig grei. Plass i bil er ikke noe problem, da vi har stor stasjonsvogn :laugh: Men skal absolutt prøve den først ja :fnise:

Ja, bagdelen er kjempefin! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atte...hæææ?? Hehe, det er jo 30 dager i en mnd, og fire uker er jo 28 dager... altsåååå, man er tre mnd på vei når man er 15 uker? eller 14? for mye matte inne i hodet mitt nååå!! :P

Njaa, men samtidig er jo 12 uker "de magiske 12" haha. Risikoen for abort er jo kjempelav etter 12.uke! Så tror nok jeg ville sagt 12 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom det. Jeg ble så skikkelig i tvil jeg :fnise: Kan ikke du høre når du skal på ul? Siden du skal før meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, jo skal prøve å huske på det :laugh:

På min oppsummering på babyverden står det 12 uker er abortrisikoen betydelig redusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+5 i dag :danse: Elsker lille magetrollet :hjerte:

I morgen tidlig er det ultralyd, er så spent!

Ellers har jeg fremdeles veldig vondt i bekkenet, i dag har det vært vondt når jeg har gått vanlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var vi på ultralyd og så verdens fineste lille <3 Fikk 5 kjempefine bilder med hjem!

Sprellet med føttene og vinket og et hjerte som slo :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ble satt fram 3 dager, så i stedet for å være 12 uker neste torsdag, er jeg 12 uker på mandag :laugh:

Hihi!

Så forelsket i lille! Synes det er helt sykt at det en en liten baby i magen min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde telt torsdag, :P

vi er nesten like gravide, så gøy at du fikk med bilder, måtte du spørre? jeg er redd for å mase, men hadde jo vært fint med bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg hadde telt torsdag, :P

vi er nesten like gravide, så gøy at du fikk med bilder, måtte du spørre? jeg er redd for å mase, men hadde jo vært fint med bilder

hehe, teller mandag jeg. men tenker at det egentig er torsdag :)

Nei, måtte ikke spørre nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå :) Det er så stas med bilder!

Jeg fikk bilder uten å spørre da jeg var hos gyno sist:)

Jaaa! har rammet de inn og de står nå på nattbordet til både meg og sambo :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...