Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner sinte når jeg ser på kløfta deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fire?

4478845-879072-close-up-stock-image-of-cow-s-udder.jpg

(Jeg vet det ikke er helt innafor altså, måtte bare..)

Det der er ett jur, Cuntzilla! Jeg håper du har pupper isteden? :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cuntzilla

Det der er ett jur, Cuntzilla! Jeg håper du har pupper isteden? :sjarmor:

Same shit, patter er patter som de sier på Bryne.

Enda mer off topic, den filmen i profilbildet ditt, "The attack of the 50ft woman", er særdeles kjedelig. Det er ingenting som skjer i den. Ja, jeg har sett den. Faktisk. :P

Hvorfor den filmen som profilbilde?

Anonym poster: 32ea5c5be62a59ac94549a36b788f42a

Aldri sett filmen, liker bare filmplakaten. Lagde nick først, og kom på at den tegningen kunne være en passende avatar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med å se mye kløft i morgen på julebordet :D

Hahahah....Chilleeeeeern litt nå, du.

Du skal gå for å spise ribbe ikke pupper.

Anonym poster: ca1085c9cc97c0b851842b2e20af928f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Same shit, patter er patter som de sier på Bryne.

Folk på bryne tror jeg ser mer kujur enn pupper! :eeeh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne har jeg erfart at menn like godt kan glo på puppene mine selv om jeg aldri går i klær med kløft. Det er virkelig ingenting som inviterer til å kikke ved gensere som går helt opp til kragebeinet ;)

Og en ting er det nå å kikke fort, irritert blir jeg først på folk som niglor. Eksempel: Jeg gikk til jobben en fin sommerdag i passe tettsittende tshorte (ikke pølseskinn). En eldre mann som kom mot meg festet blikket på puppene mine med en gang vi kom innen synsrekkevidde og fortsatte å glo helt til vi hadde passert hverandre. Håpet nesten at han skulle snuble i noe der han tasset fremover og ikke så der han skulle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med å se mye kløft i morgen på julebordet :D

Ble det et bra julebord, Kristian? :)

Anonym poster: 4f9ea16373c3ed108f1e655b810911ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah....Chilleeeeeern litt nå, du.

Du skal gå for å spise ribbe ikke pupper.

Anonym poster: ca1085c9cc97c0b851842b2e20af928f

Ga nå f... i maten..

... ja mye bra ..mye deilige kløft, sjekket også at de va ekte :icon_lol:

så bra julebord ja :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg synes at om du går med halve puppene ute så må du tåle at folk stirrer. Jeg er jente, og jeg "liker" at guttene stirrer, fordi det gir meg en følelse av oppmerksomhet. Men i tillegg er det mange som ikke liker at menn stirrer. Og når det er feks sommer og du "må" gå i topper som kansje viser en del kløft så kan det være litt irriterendes.

Anonym poster: 19b7b820063905a185183353de69dfe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på kløfta, men det fine halskjedet.

Hahahaa :D Er det en vanlig unnskyldning? Jeg hørte nemlig det en gang, da jeg spilte "dum" og forsøkte å presse ham til å si hva "det var lenge siden ha hadde sett" (hans ord). Da tok han tak i smykker mitt og sa at det var fint.

Jeg hadde forøvrig ikke på meg noe med dyp utrigning, det var en helt vanlig, svart singlet som ei heller var dratt spesielt langt ned. Etterpå forstod jeg at etter som han er høyere enn meg, hadde han allikevel fritt innsyn "rett ned". I små doser er det koselig at noen ser på puppene dine, og særlig hvis du liker vedkommende.

Anonym poster: b6f5f55393c944f0f856a6d7d3ded4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Hahahaa :D Er det en vanlig unnskyldning? Jeg hørte nemlig det en gang, da jeg spilte "dum" og forsøkte å presse ham til å si hva "det var lenge siden ha hadde sett" (hans ord). Da tok han tak i smykker mitt og sa at det var fint.

Anonym poster: b6f5f55393c944f0f856a6d7d3ded4dd

Vet ikke hvor vanlig det er, men har en venn som gjør akkurat det du beskriver. En litt mer frekk variant av det å åpne døra for å se på rumpa.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg stod og snakket med ei dame prøvde jeg og lese det som stod på T-skjorta. Jeg tenke meg ikke om i det hele tatt. Det var rett og slett litt vanskelig å lese hva som stod der. KVINNOVASJON stod det, og til slutt klarte jeg å tyde det. Jeg lagde vel en slags grimase, rynket pannen og tenke på hva det skulle bety.

Og så løftet jeg blikket.

Å herregud, jeg møtte de sinteste øynene jeg noen gang har sett. Faen da, ikke gjør slikt med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solbriller mann! SOLBRILLER! Selv midt på natta i desember bruker man solbriller,

AHAHA, Gull :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...