Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner sinte når jeg ser på kløfta deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Hvis kvinner ikke vil at menn skal se på kløfta deres, hvorfor viser de den fram da? Hvorfor kler de seg ikke mer konservativt dersom de ikke vil bli sett på?

Anonym poster: 8fd498651db2c2a0bf7fe3dc269e8ef0

Enig. Skal man vise fram puppa så får man tåle blikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

så er det nokon som har så store puppar at kløfta syner uansett kva ein har på seg. Dei har det ikkje lett. Dei vert sjeldan tatt alvorlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er det nokon som har så store puppar at kløfta syner uansett kva ein har på seg. Dei har det ikkje lett. Dei vert sjeldan tatt alvorlege.

Man tar da personen på alvor selv om man ser på brystene.

Anonym poster: 933face6728d1786af44d39f4aaeb96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Man tar da personen på alvor selv om man ser på brystene.

Anonym poster: 933face6728d1786af44d39f4aaeb96d

ikkje alltid. Dei vert vel så fokusert på puppane at dei ikkje kan ta del i samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje alltid. Dei vert vel så fokusert på puppane at dei ikkje kan ta del i samtalen.

Da tror jeg heller det er noe galt med innholdet i samtalen enn at puppene er for store.

Det er ikke frekt ment, men det skal mer enn store pupper til at menn blir paralysert.

Anonym poster: 933face6728d1786af44d39f4aaeb96d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Da tror jeg heller det er noe galt med innholdet i samtalen enn at puppene er for store.

Det er ikke frekt ment, men det skal mer enn store pupper til at menn blir paralysert.

Anonym poster: 933face6728d1786af44d39f4aaeb96d

Det skal ofte ikkje meir enn store puppar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har store pupper og det hender at jeg viser litt kløft. Regner med at menn ser på puppene mine av og til, men har heldigvis ikke fått med meg at noen har sittet og glodd. Kanskje fordi jeg er litt sjenert og ofte ser i en annen retning for å slippe øyekontakt selv :fnise:

Uansett, korte blikk er helt ok. Stirring, kommentarer og tafsing er ikke ok.

Anonym poster: c3d6f1390fda24b16569c1d09b5e3335

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Å det hender ikke helt sjelden dersom det vises litt antydning til kløft gitt !

- , samme hva du snakker om og blikket 'suger seg fast' der, og bliver værende, helt paralysert :fnise:

Trenger ikke vise kløft åpent engang... det har holdt lenge å ta på seg en gjennombrutt, elastisk topp som klistrer seg inntil hver kurve.... :fnise:

Ingenting for kunde- eller myndighetsmøter gitt :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Kløft er fascinerende, det er et blikkfang for meg også.

Jeg merker jo også at blikket til andre glir når jeg viser litt kløft, men er ikke noe jeg blir sint for. Kjenner ingen kvinner som har blitt direkte sinte på det heller, så om du ofte får kjeft så må du nesten ta litt selvkritikk. Det er forskjell på å la blikket gli over meieriet imens du later som du er interessert i hva hun sier, og å stå sånn: :wow:

Vi vet godt at folk ser, men det finnes likevel en grense. Er ikke alle som går i snitt som viser litt kløft fordi de ønsker intens seksuell oppmerksomhet heller, noen synes bare det er pent.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konser ofte om å se kvinner i øynene og får det til! Også kvinner uten bukse på! Men det er en treningssak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Å la blikket vandre over kløfta er heilt fint, men intens stirring er ikkje så hyggeleg. Og i ein samtale bør hovudfokuset vere på augene for begge partar. Eg har opplevd konferansetimar på skulen der blikket til læraren har kvilt i (den ikkje påfallande djupe) utringinga gjennom ein heil halvtime, og det blir litt useriøst, syns eg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan bli lettare oppgitt om ein mann kikkar på puppane mine under ein samtale. Då tenkjer eg at han bør kontrollera seg. Då pleiar eg å ta eit godt grep på puppane og seier: "dette er ikkje augo mine!" Det gjer susen ;)

Blir dette ikke innihelvete kleint når det viser seg at stakkaren ikke stirret millom bakkar og berg, men var blott for blyg for øyekontakt?

Når skal kvinner ta innover seg at de der ballongene der, enten de er av spekk eller silikon, faktisk er sexhjelpemidler som dere vifter med i full offentlighet? Til og med jeg, som ikke er brystfiksert, og i den grad jeg er litt likevel tenner jeg på praktisk talt flate; selv jeg må ta meg i å stirre. Det ligger egentlig ikke noe seksuelt bak. Mest en undring om hvordan dere greier å presse opp så mye kjøtt, og om det ikke må være jævlig ubehagelig.

Siden kikker jeg gjerne etter svette helt nedi kløfta, for det må jo være ufattelig klamt - akkurat som rumpesvette, om en kniper skinkene sammen lenge nok. Enten en finner fukt eller ei, blir en nå obs på lys dun nedi der, og humretenker litt om jenter med hår på brøstkassa.

Det blir litt som når en passerer en trafikkulykke. Syn en ikke ser i det dagligdagse, det bruker en kanskje litt ekstra tid på å studere. Det er faktisk ikke sånn at majoriteten av kvinner en treffer blotter store deler av overdelen, så der er mange detaljer å feste seg ved, og mye som kan omkringfilosoferes om det. Konklusjonen blir som oftest at vedkommende brysteier er oppmersomhetssøkende, men ennå ikke riktig moden for klovnedrakt.

Og i ansvarsfraskrivelsens ånd er det stirreren som får skylda - ikke blotteren. Selv om halvnakne patter skyves oppunder nesa mi i det offentlige rom. Jeg våger ikke tenke på hvordan det måtte sett ut om jeg faktisk var en normalt brystfiksert gubbe... :klo:

Vi har skjønt det nå:

Pokker ta oss om vi stirrer.

Pokker ta oss om vi ikke legger merke til dere.

Pokker ta om en gubbe du ikke vil ha med deg under dyna skulle komme til å få et glimt av noe som du blotter.

Foretrekker du øyekontakt, behold klærne på. Enkelt og greit. Og konverser såpass intelligent at ikke motpartens blikk begynner å flakke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Blir dette ikke innihelvete kleint når det viser seg at stakkaren ikke stirret millom bakkar og berg, men var blott for blyg for øyekontakt?

Når skal kvinner ta innover seg at de der ballongene der, enten de er av spekk eller silikon, faktisk er sexhjelpemidler som dere vifter med i full offentlighet? Til og med jeg, som ikke er brystfiksert, og i den grad jeg er litt likevel tenner jeg på praktisk talt flate; selv jeg må ta meg i å stirre. Det ligger egentlig ikke noe seksuelt bak. Mest en undring om hvordan dere greier å presse opp så mye kjøtt, og om det ikke må være jævlig ubehagelig.

Siden kikker jeg gjerne etter svette helt nedi kløfta, for det må jo være ufattelig klamt - akkurat som rumpesvette, om en kniper skinkene sammen lenge nok. Enten en finner fukt eller ei, blir en nå obs på lys dun nedi der, og humretenker litt om jenter med hår på brøstkassa.

Det blir litt som når en passerer en trafikkulykke. Syn en ikke ser i det dagligdagse, det bruker en kanskje litt ekstra tid på å studere. Det er faktisk ikke sånn at majoriteten av kvinner en treffer blotter store deler av overdelen, så der er mange detaljer å feste seg ved, og mye som kan omkringfilosoferes om det. Konklusjonen blir som oftest at vedkommende brysteier er oppmersomhetssøkende, men ennå ikke riktig moden for klovnedrakt.

Og i ansvarsfraskrivelsens ånd er det stirreren som får skylda - ikke blotteren. Selv om halvnakne patter skyves oppunder nesa mi i det offentlige rom. Jeg våger ikke tenke på hvordan det måtte sett ut om jeg faktisk var en normalt brystfiksert gubbe... :klo:

Vi har skjønt det nå:

Pokker ta oss om vi stirrer.

Pokker ta oss om vi ikke legger merke til dere.

Pokker ta om en gubbe du ikke vil ha med deg under dyna skulle komme til å få et glimt av noe som du blotter.

Foretrekker du øyekontakt, behold klærne på. Enkelt og greit. Og konverser såpass intelligent at ikke motpartens blikk begynner å flakke.

Å du gode gud. :skratte::ler: Dette er det beste jeg har lest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje alltid. Dei vert vel så fokusert på puppane at dei ikkje kan ta del i samtalen.

Øv deg på å holde en nogenlunde intelligent samtale så går det nok bedre. Blikket mitt begynner også å flakke når motparten virker like glup som en kantstein. Om du ikke har litt kunnskap og kan prate godt for deg er du faktisk drit kjedelig å prate med, da vandrer blikket alle andre steder enn øynene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ingen jenter som blir sinte når jeg ser på kløfta eller ser på puppene deres.. men jeg ser når (jeg tror) de ikke ser på meg :fnise:

Vis mer kløft jenter vis mer kløft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Øv deg på å holde en nogenlunde intelligent samtale så går det nok bedre. Blikket mitt begynner også å flakke når motparten virker like glup som en kantstein. Om du ikke har litt kunnskap og kan prate godt for deg er du faktisk drit kjedelig å prate med, da vandrer blikket alle andre steder enn øynene dine...

haha, eg har både kunnskap og evne til å halda ein samtale!

poenget mitt var at det er sikkert ikkje lett å ha store puppar. Ei motvekt til "har eg for små pupper"- tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke så mye om menn ser på kløfta mi da det er jeg selv som, i de fleste tilfeller den er synlig, er ansvarlig for at det er mulighet for det.

Dersom jeg ikke ønsker å bli sett på der så kler jeg på meg såpass at den ikke er synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun viser indignasjon kan ofte være en test. Hun vil vite om du er seksuelt selvsikker. Hvis du reagerer med flauhet over å bli ferska har du ikke vist styrke.

Neste gang hun offer seg, hold opp pekefingeren for å ta ordet og si "Vent. Jeg er ikke ferdig ennå." Deretter lukker du øynene og smiler tilfreds.

Tenk hvordan du ville reagert selv om damer tydelig observerte og evaluerte glidelåsen i buksa di. Selv om dama ikke hadde vært din type ville du vel neppe tatt det ille opp om hun viste at hun var fornøyd med det hun kunne ane?

Endret av Frittfram
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...