Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner sinte når jeg ser på kløfta deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis kvinner ikke vil at menn skal se på kløfta deres, hvorfor viser de den fram da? Hvorfor kler de seg ikke mer konservativt dersom de ikke vil bli sett på?

Anonym poster: 8fd498651db2c2a0bf7fe3dc269e8ef0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hvis du 'ser' med fingrene så ber du jo om skikkelig trøbbel ! :opplyser:

Om du bare ser, uten å glo' med hodet mellom puppene, så pleier det også gå greit.

Hva er det egentlig du gjør da... Siden de blir så sinte ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg har vært borti menn som har vært klåfingret samt stirret når jeg har hatt på meg genser også. Dette er meget plagsomt og jeg føler meg ukomfortabel.

Det er forskjell på å gi noen sjappe blikk og stirre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ber liksom om å bli glodd på når man kler seg sånn. Det virker som om de vil at menn skal legge merke til puppene deres uten å se. Det er jo en umulighet!

Anonym poster: 8fd498651db2c2a0bf7fe3dc269e8ef0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ekkelt og creepy hvis en mann stirrer på kløften til en kvinne. Det er helt normalt og ingen som bryr seg hvis en kvinne stirrer på kløften til en kvinne. Merkelig det der.

Anonym poster: 32ea5c5be62a59ac94549a36b788f42a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ber liksom om å bli glodd på når man kler seg sånn. Det virker som om de vil at menn skal legge merke til puppene deres uten å se. Det er jo en umulighet!

Anonym poster: 8fd498651db2c2a0bf7fe3dc269e8ef0

Ingenting er umulig! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pellepirat

Tja...de ønsker vel litt oppmerksomhet? De færreste blir vel sint over et blikk, men over 1 sekund så går det over til stirring, og da blir det mer ekkelt, at de føler seg beglodd. Er vel en forskjell der, mellom det sjarmerende blikket med oppmerksomhet kontra stirring og sikling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... hvis du stapper nesa neddi kløfta så er det jo ikke rart de blir grinete...

Et beundrende kort blikk går jo alltid greit ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker når menn stirrer på kløfta mi, det er jo derfor jeg viser den fram. ;) At kvinner blir sinte tror jeg er en myte. Med mindre kløfta tar mer oppmerksomhet enn det som kommer ut av munnen min så klart....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette kan variere på kvinnen og mannen som titter.

Noen kvinner går alltid med pupper som syns, for dem er det som om å måtte dekke til fingrene feks, så at folk bare skal stirre akkurat der kan være kjipt.

Noen kvinner ha oppmerksomhet,men bare av "rette menn",ingen andre får se.

Jeg har også opplevd at det er ubehagelig når jeg snakker og ser at en mann titter rett ned og bare nikker til at jeg sier,men ellers har det aldri plaget meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nikki09

Jeg kan kun snakke for meg selv, men når jeg kler meg utfordrene så gjør jeg det for at menn skal titte! Jeg tar ikke på meg noe som viser mye kløft og tenker "se meg i øynene mann, øynene!" Hadde jeg vært interessert i at en mann skulle finne meg tiltrekkende første gang pga mitt fantastiske intellekt så hadde jeg kledd på meg mer! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lurifix

Jeg ser på puppene kløft eller ikke! Selv under en baggy hoodie, bare litt av formen kommer frem under der så glir blikket ned. Så kvinner kan strengt tatt ikke gjøre noe for å stoppe menn fra å se på puppene.

mmm pupper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt og creepy hvis en mann stirrer på kløften til en kvinne. Det er helt normalt og ingen som bryr seg hvis en kvinne stirrer på kløften til en kvinne.

Tja, dette bildet er ganske berømt: http://hepcatrestorations.files.wordpress.com/2011/08/loren-mansfields.jpg

Anonym poster: 23f0fa4eed21059c65077d120aaedadb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Eg kan bli lettare oppgitt om ein mann kikkar på puppane mine under ein samtale. Då tenkjer eg at han bør kontrollera seg. Då pleiar eg å ta eit godt grep på puppane og seier: "dette er ikkje augo mine!" Det gjer susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller mann! SOLBRILLER! Selv midt på natta i desember bruker man solbriller,

Har man store solbriller og hvit stokk, får man kanskje ta på kløfta også? :fnise:

Anonym poster: 1b0cbe7c0c21911315c57f22fa5d14ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...