Gjest Raggy Skrevet 12. januar 2013 #101 Skrevet 12. januar 2013 Jo takk, det går opp og ned Men bedre nå enn i tildig desember såklart! Hadde noen dager rett før jul og på selve julaften hvor jeg bare gråt og gråt. På julaften gikk jeg konstant med tårer i øynene, og måtte flere ganger ta pauser bare for å gråte. Var så rart, jeg som gråter så sjeldent. VELDIG sjeldent. Uvant faktisk og gråte så hardt og mye. Varte vel i flere timer, før jeg roet meg. Måtte konsentrere meg for å ikke bryte sammen, og hvis jeg senket skuldrene pittelitt, begynte jeg brått å gråte igjen. Forstod ingenting, var bare gråting, ikke noen spesielle tanker eller følelser heller. Begynte ide jeg slo opp øynene når jeg våknet den morgenen. Men nå går det bedre Jeg puster da enda, så det er håp - har all grunn til å fortsette. Det er trist å lese at du har det så vondt, men jeg vil gjerne på en måte fortelle noe, noe du kanskje vet men jeg gjør det alikevel. Det at du gråter masse er veldig bra for da bearbeider du og "tømmer ut vonde følelser. Mange, inkl meg selv har fått den reaksjonen etter et traume at alt blir låst, at man bare går rundt i ørska å smiler for så å låse alle de vonde følelsene inne også blir de liggende å umle og gjøre vondt værrer kanksje i åresvis. Det dumme med det er at det er mye værre å få bearbeidet alt seinere og ofte kan det å gråte bli umulig. Så tenk nå at alle tårene og smerten renser deg, det gjør deg sterk og hel igjen, det er det beste å få det ut med en gang med tanke på din egen helse fremover. Håper du forsto hva jeg mente og at du ikke tar det feil Jeg er så stolt over kvinner som deg som anmelder overgrep, det er så viktig! Sender deg en stor styrkeklem for hver gang du gråter så blir du helere, og for hver gang du gråter så blir du sterkere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå