Gå til innhold

Tomhet etter voldtekt

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:hug: Til deg Delusion.

Du er modig, det skal du vite. Veldig modig som går gjennom hele historien gang på gang for å få straffet han som gjorde dette mot deg. Jeg håper inderlig de får tak i ham, og at alt ordner seg for deg.

:klem:

Ta en time om gangen, sakte men sikkert vil du komme deg opp og videre, du er sterk! :hug:

Endret av Nikee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dagen din blir bedre etterhvert, fy faen, stakkar:( Du er som flere har sagt veldig tøff som klarer å skrive om dette, og flink og som klarer å holde hodet kaldt og huske så mange ting!

Skrevet

Kjære Delusion, advokaten din har rett, det er då mange spor og gå etter at de nesten helt sikkert finner ut av dette! Dere har navn på personene, en del av de i allefall, vitner i form av kompisene dine, og det du selv husker. Jeg er så glad for at du anmelder, disse svina skal få det de fortjener. D er så flink som går til samtaler og får hjelp, søker hjelp, stoler på at noe skal hjelpe, at du ikke murer deg inne selv om du vil degtrygt. G på autopilot en stund nå, slikk sårene, men ikke glem å leve.... Stor klem

Anonym poster: 0ca8a94746663ff1d837d5709fa9fafc

Skrevet

Oppdatering: Advokaten ringte nettopp, politiet har jobbet på spreng med avhør og etterforskning de siste dagene. De er ganske sikre på å ha funnet gjerningsmannen. De har iallefall en fyr som de har gitt statusen "mistenkt". Så jeg og advokaten må tilbake til politiet på mandag. herregud, jeg skjelver

• Liker 2
Skrevet
:klem: Skjønner at det er mye motstridende følelser for deg nå, men det er jo veldig gode nyheter! :kose:
Skrevet

:hug:

Det er sikkert veldig skummelt også å tenke på at de har mannen, eller i alle fall en mistenkt.

Men det er gode nyheter som juliane skriver! :troest:

Gjest brutal mann
Skrevet

På et eller annet tidspunkt kommer nok noen til å peke en finger mot deg. det er da du skal huske og tviholde på dine opprinnelige tanker og følelser Det er da du ikke skal gi etter for noe som helst press. stå fast på å verne om din egen integritet. Jeg tror din advokat vil hjelpe deg der :) der du som vet hva som er skjedd, det er du som var der, det er du som er offeret her. Aldri glem det og stå på ditt til rettferdigheten vinner. Allier deg med alle gode krefter du kan :)

Skrevet

Han var 54 år. Og hans forklaring innebar at jeg var med på det.

Gjest DrManhattan
Skrevet

Det må du regne med, sjelden gjerningsmannen sier seg skyldig i slike saker, håper politiet også avhører den andre som var i huset pluss kompisen din, slik får de et helt bilde og som kan styrke din sak foran en rett

Skrevet

:klem: Delusion!

Virkelig ikke til å tro at det her skjer... Håper han blir straffet.

Skrevet

Sterke Delusion, jeg tenker på deg. D er sterk, vakker, herlig, aldri tro annet om deg selv.

Anonym poster: 0ca8a94746663ff1d837d5709fa9fafc

Skrevet

Legger skylden på offeret ja.... Jeg er vel ikke så veldig overrasket. Det tror jeg heller ikke politiet er. Kan godt tenke meg dette er standardforklaringen til mange.

Det positive er at han er tatt og vært inne til avhør.

Stå på ditt og ikke gi deg :hug:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det TS?

:klem:

Anonym poster: e5476dac82b5f6e5c1a526eb82b4eda8

Skrevet

Jo takk, det går opp og ned :) Men bedre nå enn i tildig desember såklart! Hadde noen dager rett før jul og på selve julaften hvor jeg bare gråt og gråt. På julaften gikk jeg konstant med tårer i øynene, og måtte flere ganger ta pauser bare for å gråte. Var så rart, jeg som gråter så sjeldent. VELDIG sjeldent. Uvant faktisk og gråte så hardt og mye. Varte vel i flere timer, før jeg roet meg. Måtte konsentrere meg for å ikke bryte sammen, og hvis jeg senket skuldrene pittelitt, begynte jeg brått å gråte igjen. Forstod ingenting, var bare gråting, ikke noen spesielle tanker eller følelser heller. Begynte ide jeg slo opp øynene når jeg våknet den morgenen.

Men nå går det bedre :) Jeg puster da enda, så det er håp - har all grunn til å fortsette.

Skrevet

Men håper dere andre har hatt en flott jul!

Skrevet

Håper du hadde en fin nyttårsaften :) Håper tiden fremover blir bedre selv om den blir utfordrende for deg :hug:

Det hadde jeg, preget av eksamen og regn her men en veldig koselig jul med familie og venner :)

Skrevet

Tusen takk Nikee :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Så bra det går bedre med deg! Du er utrolig sterk og tøff:)

Noe nytt med etterforskningen?

Anonym poster: 1d13b2fc07a51b29e242f8fe6fd97058

Gjest brutal mann
Skrevet

Fortsett slik du Delusion :)

Det er nok veldig vanlig å være følelsesmessig ustabil og litt uforklarlig etter en slik opplevelse. Jeg tror den beste hevnen du kan få er å finne tilbake til deg selv igjen og nekte overgriperen en mental og følelsesmessig seier over deg. Det vil nok ta tid, men du kommer dit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...