Gå til innhold

Tomhet etter voldtekt

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dere som allerede har lest, vet hva det går i. Kan være paranoia, men tør ikke å ha denne informasjonen ute lenger.

Endret av Delusion
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: At et annet menneske, som åpenbart mangler en rekke grunnleggende verdier som empati, respekt osv, velger å gjøre dette, er ikke din skyld. Det var han som gjorde dette, ikke du.

Om du så hadde møtt opp der kliss naken og helt alene, hadde det fortsatt ikke vært din skyld. Ingen har rett til å voldta, uansett omstendigheter. Folk har ansvaret for sine egne handlinger, og en voldtekt er overgriperens handling, ikke offerets.

Han har ikke ødelagt deg psykisk mer enn du lar ham ødelegge. Forsøk å se på det som kun en fysisk greie.

Du er fortsatt, og vil alltid være, et bedre menneske enn dette svinet som gjorde noe slikt.

Vær god mot deg selv! :kose: Du er sterk. :)

Anonym poster: b6d8ea63d3cc1e556cf83ff7561ac3f8

• Liker 27
Skrevet

Takk AB.

Føler bare at verdien min er borte. Det virket jo nesten planlagt, iom 2 menn kastet ut kompisen min, og jeg dermed ble voldtatt. Jeg forstår det ikke.

Skrevet

Jeg er mann og jeg forstår det heller ikke. Jeg ser ikke på det som sex! Dette er ikke noe du har vært med på selv eller har noe som helst skyld i!

Jeg håper inderlig at dette ikke skader deg så hardt at du ikke tør å være i nærheten av menn mer eller ens en gang våger å ta i mot en klem fra en mannlig venn. Jeg vet at slikt kan sette slike spor i en... Og det er i så fall ikke noe du kan noe for, det er bare sår som setter seg i en.

Jeg synes det var sterkt gjort av deg å dra på voldtektsmottaket! Du er veldig flink og sterk som tar tak i saken. DET er tøft gjort av deg!

Anonym poster: 9ad491181f1a8ac56c946af1e9e816ec

• Liker 23
Skrevet

Åh, kjære deg! Sender deg verdens største klem!

Vær stolt av at du annmelder! Det kommer du ikke til å angre på...

Skrevet

Takk AB.

Føler bare at verdien min er borte. Det virket jo nesten planlagt, iom 2 menn kastet ut kompisen min, og jeg dermed ble voldtatt. Jeg forstår det ikke.

Må innrømme at jeg stusser på at denne kompisen din ikke fikk deg med seg. Han må jo ha skjønt hva som foregikk.

Man går aldri fra døddrukne venninner på den måten. Aldri.

Anonym poster: ac1ab39908943ecd53d2457c9ee5ba3d

• Liker 5
Gjest snyball
Skrevet

Huff. Det er på ingen måte din feil! Selv om jeg på ingen måte kan sette med inn i hvordan det føles, så føler jeg virkelig med deg. Anmeld drittsekkene.

God bedring. :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Takk for støttende ord

Skrevet

Fy faen!! Forbanna avskum!

Jeg syns du skal være stolt av deg selv. Mange tør ikke å reise til sykehuset. Mange tør ikke å si det til noen...

Heldigvis er det store sjanser for at han blir straffet i og med at du vet så mye om han. Kjør på med anmeldelse og ikke gi deg!

• Liker 3
Skrevet

Må innrømme at jeg stusser på at denne kompisen din ikke fikk deg med seg. Han må jo ha skjønt hva som foregikk.

Man går aldri fra døddrukne venninner på den måten. Aldri.

Anonym poster: ac1ab39908943ecd53d2457c9ee5ba3d

Ja, han er veldig preget. Spiser visst ikke, klarer ikke sove. Så han sliter med en enorm skyldfølelse han også.

• Liker 3
Skrevet

Fy faen!! Forbanna avskum!

Jeg syns du skal være stolt av deg selv. Mange tør ikke å reise til sykehuset. Mange tør ikke å si det til noen...

Heldigvis er det store sjanser for at han blir straffet i og med at du vet så mye om han. Kjør på med anmeldelse og ikke gi deg!

Hadde nok aldri dratt hadde det ikke vært for at venner av meg overbeviste meg, bestilte taxi og fikk meg dit. Jeg ville helst glemme det, aldri prate om det igjen. Men er glad jeg drog

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fremdeles veldig uvirkelig. Av og til synker det godt nok inn til at jeg tror 100% på det, og da føler meg meg kvalm og liten...

Endret av Delusion
Gjest Animula
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du har det, men jeg ble forsøkt voldtatt på fest en gang. Du har vært veldig flink å dra til voldtektsmottaket så tidlig! Det er nok dessverre vanlig med skyldfølelser, men du har overhodet ingen skyld i dette. Jeg håper du får verdens beste hjelp til å bearbeide disse følelsene og voldtekten.

:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Kjære deg!

Du er pinadø tøff som tør stå frem så kort etter et slikt overgrep.

At du skal anmelde er bra,slik dritt skal straffes.

Ta kontakt med dixie om du ikke alt har fått en psykolog som kan hjelpe deg den første tiden.

Du ER verdt masse, du er uskyldig og du vil komme over dette.

Jeg har gått i dine sko ,sender deg en cyberklem.! :hug:

• Liker 9
Skrevet

Hadde nok aldri dratt hadde det ikke vært for at venner av meg overbeviste meg, bestilte taxi og fikk meg dit. Jeg ville helst glemme det, aldri prate om det igjen. Men er glad jeg drog

Tror ikke du skal slutte å prate om dette. Da legger du bare lokk over det og da vil det alltid gnage.

• Liker 3
Skrevet

Det er dessverre veldig vanlig å føle skyld etter overgrep, selv om man ikke hadde noe skyld i det hele tatt. Det er ALDRI offerets feil, uansett.

Jeg vil anbefale deg å vurdere å ta kontakt med fastlegen din for å få en henvisning til spesialisthelsetjenesten. Etter slite rystende hendelser kan det oppstå psykiske reaksjoner, og jo før man tar tak i det, jo mindre er sjansene for at det skjer.

Du er forresten kjempetøff som har bestemt deg for å anmelde!

Anonym poster: efafe6b5caa836894675a4465dfc6c3c

• Liker 2
Skrevet

<3

Anonym poster: 4b8e2134c62138489c15d1db35357a49

• Liker 2
Skrevet

Takk, det er veldig godt med trøstende ord..

Gjest DrManhattan
Skrevet (endret)

Du husker ikke hvem som voldtok, men de har fått sikret seg biologisk bevis på voldtektssenteret, pluss at du vet navnet på de som var der under voldtekten og du har et vitne, din kompis som ble kastet ut. Jeg mener du har en god sak, mange jenter er alene og går aldri til noe senter, lar det hele ligge i mange år og sliter med skam og skyldfølelse, ikke la dem gjøre mer vondt mot deg, la dem svi.

Og fortell dine venner og veninner om hva som har hendt slik at alle vet hvem de skyldige er, ikke la de slippe unna.

Endret av DrManhattan
  • Liker 13
Gjest oreokaka
Skrevet

:klem:

Du er tøff som klarte å dra for å undersøke deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...