AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #21 Skrevet 2. desember 2012 Det er ALDRI offerets feil!!! ALDRI!! Ingen har rett til å krenke deg slik seksuelt, om du så hadde ligget naken på gaten. Jeg forstår at du har det ufattelig vondt nå, jeg vil anbefale deg å kontakte lege/legevakt/helsesenter for å få noen å prate med. Det er viktig at du får hjelp til å sortere tankene og at du fullt og helt kan innse at dette ikke var din feil. Anonym poster: 53c80c93044c13e43f0a36ee6aa2d62f 2
Delusion Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #22 Skrevet 2. desember 2012 Det er ALDRI offerets feil!!! ALDRI!! Ingen har rett til å krenke deg slik seksuelt, om du så hadde ligget naken på gaten. Jeg forstår at du har det ufattelig vondt nå, jeg vil anbefale deg å kontakte lege/legevakt/helsesenter for å få noen å prate med. Det er viktig at du får hjelp til å sortere tankene og at du fullt og helt kan innse at dette ikke var din feil. Anonym poster: 53c80c93044c13e43f0a36ee6aa2d62f Men hadde jeg ikke vært så full så kunne jeg ha forsvart meg mye bedre, og husket MYE mer. Den tanken der spiser meg opp...
Gjest brutal mann Skrevet 2. desember 2012 #23 Skrevet 2. desember 2012 Jeg er ingen ræser på klemming og sånne så du får ta det uredigert. Du kan glemme å ha dårlig samvittighet. Virkelig! Det er da faen meg ikke din feil at rasshøl ikke oppfører seg! Bli forbanna! Drit fly føkkings forbanna! se til å krev psykolog, oppfølging og politianmeldelse. Krev at politiet skaffer alle opptak de kan av overvåknigskamera. Ta rett og slett kontrollen tilbake! Pluss, husk å ta med kompisen din, han skal heller ikke plages av dårlig samvittighet. Bli forbanna sammen! 16
Gjest brutal mann Skrevet 2. desember 2012 #24 Skrevet 2. desember 2012 Men hadde jeg ikke vært så full så kunne jeg ha forsvart meg mye bedre, og husket MYE mer. Den tanken der spiser meg opp... Det skal du vel drite en lang faen i! Det er og blir IKKE ditt ansvar! det er INGEN som har rett til å utnytte forsvarsløse personer! Tvert i mot, vi har alle ansvar for å se til at ingenting skjer med forsvarsløse mennesker. 6
Gjest Lille-pus Skrevet 2. desember 2012 #25 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Delusion, Aller først; - på vegne av hele moderatorstaben Jeg tar med meg tråden din og flytter den fra Sex og hit til Kropp og helse. Du har vært igjennom et overgrep som fra din side ikke hadde noe som helst å gjøre med sex mellom to mennesker som føler lyst og kåtskap. Du har så langt vært sterk, men vil trenge å snakke videre med noen om dette. Jeg tror de beste innspillene vil du faktisk få på forumet for kropp og helse. Varm støtteklem, Lille-pus og moderatorstaben Edit: Rettet trykkfeil som oppstod i mentalt kaos under skriving av innlegg. Endret 2. desember 2012 av Lille-pus 7
Capricorn Skrevet 2. desember 2012 #26 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Men hadde jeg ikke vært så full så kunne jeg ha forsvart meg mye bedre, og husket MYE mer. Den tanken der spiser meg opp... Var du så full da? Du skriver at du fikk blackouts. Kan de ha puttet noe i det du drakk? Det vil vel komme frem på blodprøver. Uansett, hadde du vært snydens full så har ingen rett til å røre deg. Endret 2. desember 2012 av Capricorn 2
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. desember 2012 #27 Skrevet 2. desember 2012 Du er tøff. Det er ikke din skyld. Du trodde du var i trygge omgivelser og hadde til og med en kompis med deg! Du kunne neppe gjort så mye for å forhindre dette, som du selv sier virker det nesten som om de hadde en plan.
lisalille Skrevet 2. desember 2012 #28 Skrevet 2. desember 2012 Utlendingar? Huff, nå må du slutte å tulle! Jeg har selv blitt voldtatt, og han var hvit. En venninne av meg ble gruppevoldtatt, de var også hvite. Hvor gammel er du? 4
lisalille Skrevet 2. desember 2012 #30 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Det utenkelige skjedde meg på fredag, og jeg sliter sterkt med skyldfølelse og tomhet. Kort fortalt - meg og en kompis var ute og tok noen øl. Vi kom i prat med en gjeng godt voksne mennesker, hvor han ene var eieren av utestedet. Når det nærmet seg stengetid, så sa eieren at han ahdde hus rett borti gaten, og at jeg og kompisen min gjerne måtte bli med bort for noen drinker til. Vi gjorde det, og jeg hukser jeg fikk mye forskjellig drikke, hele tiden. Plutselig var kompisen min borte, jeg har litt blackouts, før jeg husker å ligge å gråte, si "nei, nei, nei!" imens en mann har sex med meg og holder meg nede. Jeg klarer å komme meg bort etterpå, tuller bare jakken rundt meg (bare undertøy under) får tak i en annen kompis som kommer og henter meg. Gråter og er ifra meg. Jeg får så vite at han kompisen som var med meg, og som plutselig forsvant, hadde helt ut av det blå blitt kastet ut av huset, av eien av utestedet og en annen. Han fikk ikke si ifra til meg, ble bare kastet ut. Det var nok rett etterpå voldtekten skjedde. Satt i 4 timer på voldtektsmottaket i går, tok blodprøve, urinprøve, fikk angrepille, vaksine mot hepatitt B og C, gyn-undersøkelser, "samlet" spor fra meg fra negler, munn, hud og underliv. Alt mulig. Jeg har bestemt meg for å anmelde, selv om jeg er livredd ingenting vil komme ut av det. Jeg vet hva eieren heter, og kjenner igjen flere av de som var der (har sjekket facebooken til eieren, og vennene hans), men aner ikke hvem som voldtok meg. Føler meg liten, verdiløs, krenket, vemmelig og har skyldfølelse. Jeg som alltid er forsiktig, går aldri alene etter at det er blitt mørkt, er småparanoid om det kommer en fyr mot meg i en tom gate. Det var jo ikke slik at jeg gikk alene til disse folkene, han ene var jo eieren, de var godt voksne og virker oppegående og hyggelige. I tillegg var kompisen min med før de kastet han ut uten at jeg fikk vite noe. Allikevel føler jeg sterkt at jeg kun har meg selv å skylde på. Føler meg forferdelig. Hei. Jeg føler med deg, dette er så vondt. Eneste jeg kan si er at det blir litt bedre etter at det har gått litt tid. Jeg synes du skal anmelde, så absolutt. Det er den rette veien til å gjenvinne selvrespekt. For meg så var ikke det mest riktige at han fikk straff, og oppreisning(selv om ingen av delene skjedde), det mest viktige for meg var å anmelde det. Det var vondt å anmelde det, men det hjalp meg masse. Lykke til, jeg kjenner nå at jeg ikke føler med deg likevel, jeg lider med deg faktisk. Klem! Endret 2. desember 2012 av lisalille 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #31 Skrevet 2. desember 2012 Men hadde jeg ikke vært så full så kunne jeg ha forsvart meg mye bedre, og husket MYE mer. Den tanken der spiser meg opp... Bli sint det er det eneste som hjelper. Bli fly forbannet, slå, skrik hva som helst som får deg til å reagere på et vis. Hvis du velger å anmelde kommer du helt sikkert både til og angre og tvile, du vil føle deg helt verdiløs og billig. De vil spørre deg om spørsmål, tvile på hva du sier og hvem du er. Du sier du er forsiktig, men du er ikke forsiktig når du reiser på nach. Hva hadde du på deg? Kjente du dem du var sammen med? Da hjelper det ikke å begynne å analysere hvorfor dette skjedde akkurat deg og hva som gjorde at det ble deg. Det eneste som nytter er å gå med hodet hevet og være forbannet på de som fratok deg selvrespekten og gjorde deg maktesløs. Kom deg til nærmeste krisesenter. Begynn å snakk ut om hva som skjedde og følelsene du sitter inne med, dette er ikke din feil og det er heller ikke ditt ansvar det som skjedde, men det er ditt ansvar å ta kontrollen og verdigheten tilbake! Og den får du ikke med mindre du kjemper med nebb og klør for at de som har gjort dette skal ta sin straff. jeg har en lillesøster som er skrekkens eksempel på hva som kan skje med en som velger å anmelde, men selv ikke hun sier at hun angrer på at saken ble anmeldt! Hun har vært i rettssystemet i over 2 år, blitt revet i stykker både psykisk og fysisk - men hun har vært forbannet fra dag 1, og hadde hun ikke vært det er jeg sikker på at hun hadde tatt livet sitt for lenge siden. Så bruk sinnet ditt for alt det er verdt! Dette kommer du deg igjennom! Ønsker deg all hjelp du kan få på veien som kommer. Dere som velger å ta kampen er modige, og forbilder for de som kommer etterpå med sin sak. Anonym poster: 0d6c7124e3998940355fcf5756728ec9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #32 Skrevet 2. desember 2012 Men hadde jeg ikke vært så full så kunne jeg ha forsvart meg mye bedre, og husket MYE mer. Den tanken der spiser meg opp... Men det har ingenting å si, for den mannen skulle aldri rørt deg uansett hvor flink du hadde vært til å forsvare deg eller hvor godt du hadde husket det. Du MÅ vite at dette ikke er din feil på noen slags måte. Anonym poster: 53c80c93044c13e43f0a36ee6aa2d62f 7
Gjest Nikee Skrevet 2. desember 2012 #33 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg fikk frysninger av å lese tråden din Jeg føler virkelig med deg! Jeg er som deg, litt lettere paranoid når det kommer en fyr gående mot meg i mørket, går sjeldent alene osv. Likevel dette kan skje den beste. Det er på ingen måte din feil, overhodet ikke. Du gikk ikke alene, og uansett om du hadde gjort det så er det ingens rett til å begå et slikt overgrep. Det er bra du har kommet deg på mottaket og gjort alt du skal, støtt deg til dine venner, bruk dem når tankene dine blir for mye Jeg vet ikke hvilke følelser du har overfor kompisen din, eller om han prøvde å komme seg inn igjen etter han ble kastet ut, men det kan være lurt å snakke med ham om dette også. Han ble en del av det. Jeg aner ikke hvilke andre råd jeg kan gi deg, jeg sender deg mange klemmer Endret 2. desember 2012 av Niennas
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #34 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg blir så rasende på dine vegne så det knyter seg i magen. Stå på og finn styrke der du kan. Snakk med dine nærmeste om dette, la dem få hjelpe deg på alle mulige måter. Tankene er vanskelige å styre men prøv å gjenta for deg selv det du VET er sant; Uansett hva/hvis/dersom så hjelper det ikke å plage deg selv med det, det som har skjedd har skjedd. Ta vare på deg selv nå. Vær snill mot deg selv, også i tankene. Stor klem til deg. Anonym poster: c3c7b397ece4aa29ecff3005c04bec81 Endret 2. desember 2012 av Niennas
Gjest brutal mann Skrevet 2. desember 2012 #36 Skrevet 2. desember 2012 Mens jeg husker det, vær forberedt på høyst varierende følelser hos deg selv. Det er helt normalt. Bruk det til din fordel når du er forbannet og ikke vær redd for å be om en skulder og tre å gråte på når du føler deg liten. Men jobb med å ta tilbake kontrollen. Kjenn etter hva DU trenger og ta dine valg etter det. 3
waco Skrevet 2. desember 2012 #37 Skrevet 2. desember 2012 Ja, han er veldig preget. Spiser visst ikke, klarer ikke sove. Så han sliter med en enorm skyldfølelse han også. Hvorfor merka du ikke at kompisen din ble kasta ut?
Delusion Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #38 Skrevet 2. desember 2012 Mens jeg husker det, vær forberedt på høyst varierende følelser hos deg selv. Det er helt normalt. Bruk det til din fordel når du er forbannet og ikke vær redd for å be om en skulder og tre å gråte på når du føler deg liten. Men jobb med å ta tilbake kontrollen. Kjenn etter hva DU trenger og ta dine valg etter det. Takk. Følelsene er så forskjellige. Ene øyeblikket er jeg forbanna, og i neste føler jeg meg krenket og verdiløs.- og bare dypt dypt trist.
Gjest brutal mann Skrevet 2. desember 2012 #39 Skrevet 2. desember 2012 Takk. Følelsene er så forskjellige. Ene øyeblikket er jeg forbanna, og i neste føler jeg meg krenket og verdiløs.- og bare dypt dypt trist. Verdiløs er du ikke! 2
Delusion Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #40 Skrevet 2. desember 2012 Hvorfor merka du ikke at kompisen din ble kasta ut? Fordi han skulle ned på do. Så kom han aldri tilbake, og plutselig skjedde overgrepet. Fikk høre dagen etterpå at han ble kastet ut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå