Gå til innhold

Fikk vite om damas seksuelle fortid og vurderer om jeg skal avslutte ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvorfor har vi da alle sutretrådene om menn som aldri får seg noe...? :lete:

Det er slik en dyktig kvinne liker å la dere tro det fungerer ;)

Anonym poster: d55c47cc7fc5b6913cd640d21b2db898

Fordi ikke alle menn er like frempå, og fordi ikke alle menn er like attraktive.

Og da kan selvfølgelig en kvinne velge å avvise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det der sier du bare for å prøve å provosere.

Anonym poster: a60ad347912db5cdcaa9ad76e8fca88c

Egentlig ikke :smoke:

Vanligvis er det menn som velger aktivt og kvinner som velger passivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ikke alle menn er like frempå, og fordi ikke alle menn er like attraktive.

Og da kan selvfølgelig en kvinne velge å avvise.

Nettop. Velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Man må alltid regne med å måtte betale for tidligere synder.

man burde jo ikke det da. Kommer an på synden selvsagt. har man drept eller torturert noen blir det jo en annen sak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Han burde jo selvsagt ta det opp med henne direkte. Men jeg ser på det aspektet som en digresjon, for hovedsaken i tråden er at han vurderer å slå opp med henne på grunn av forskjellige holdninger til sekssualliv, og det er det som bør være hovedtema i tråden.

syns ikke det er en digresjon for han vurdere å slå opp med henne pga sladder fra venner og han måtte omtrent overtales til å ta det opp med henne selv for det så han ikke vitsen i. Man skal da ikke stole blindt på hva andre sier. Er jo ikke sikkert det er akkurat som de sier.

Hovedtema i tråden burde jo være at ts er et brødhode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man burde jo ikke det da. Kommer an på synden selvsagt. har man drept eller torturert noen blir det jo en annen sak.

Har man hatt en oppførsel som er uakseptabel for en del, så kan man ikke regne med at disse skal akseptere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tilbake. Dumpet henne. Hun innrømmet at det var sant, begynte å gråte og ble helt fra seg. Det var tungt, men jeg tror jeg gjor det rette. Følte en viss avsky når jeg så henne. Så får jeg heller håpe hun kommer seg over dette og slutter å melde/ringe meg.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

jeg får en viss avsky over deg. Greit nok at du ikke ønsker å være sammen med henne fordi hennes verdier ikke samsvarer med dine, men du trenger ikke å se på henne med avsky fordet. Det er DU som er den avskyelige som ser på andre med avsky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det bør være en digresjon at du her bryter dine egne regler Betty, kaller andre for ditten og datten etc. er formanende til hvordan andre skal leve livene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har man hatt en oppførsel som er uakseptabel for en del, så kan man ikke regne med at disse skal akseptere det.

uakseptabel er et sinnsykt feil ord å bruke siden dette er noe man bruker i oppdragelse når unger ikke har oppført seg skikkelig. Er ikke opp til hverken ts eller andre å avgjøre hva andre gjør på sin fritid og som ikke skader andre, om dette er uakseptabelt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg synes ikke det bør være en digresjon at du her bryter dine egne regler Betty, kaller andre for ditten og datten etc. er formanende til hvordan andre skal leve livene sine...

JEG formanende? Nå er det jo du og ts som formaner andre om hva slags sexliv de får lov til å ha. Jeg har ikke sagt at ts ikke får lov å gjøre det slutt med henne pga dette jeg reagerer på måten han har kalt henne avskyelig og måten han har diskutert hennes privatliv med andre bak hennes rygg. Det er derfor han fortjener å bli kalt ditten datten fordi han er slem og en "slarvekjerring"

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p>

Ja, men er det da snakk om moral eller preferanser? Jeg mener at slike private valg som hvem man har sex med og hvor ofte, ikke kan diskuteres som moral.

Preferanser i denne sammenhengen blir litt feil mener jeg, da disse konkret omhandler hva man gjør sammen med et annet menneske heller enn hvor mange man gjør det med. Moral har derfor mer relevant betydning, da det mer dreier seg om ens personlige grenser for hvor mange mennesker kjæresten har vært intim med, og i hvilke sammenhenger dette skjedde, før en selv slapp til...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm, jeg ville aldri ha blitt sammen med en prostituert for eksempel. Hvor mange hun har hatt sex med betyr noe for meg, når det blir så ekstremt. Jeg vil tippe at her snakker vi 30-40 stk på 3-4 år.

Jeg føler at det blir feil å behandle henne som min kjæreste når hun har en såpass "billig" fortid. Føler at hun ikke er verd min oppmerksomhet og omtanke. Det høres kanskje slemt ut, men det er slik jeg føler det. Min forrige kjæreste var 21 år og hadde noen ons/forhold bak seg, men det var ingen problem for meg. Det var innenfor det jeg regner som "normalt".

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Det du sier her forteller meg at du aldri har opplevd kjærlighet.

Og da er det hipp som happ om du fortsetter forholdet eller ei, for deg. For henne derimot, bør det ta slutt fort. Slik at hun får sjansen til å møte en mann som elsker henne. Uten forbehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg kan lese, så skrev han i et forum under anonymitet at da han så henne så følte han en viss avsky ... Tror du blander noen kort her ... Det er du som kommer med hva andre fortjener å bli kalt fordi de har et annet syn enn deg, noe som du selv mener at vi ikke skal gjøre. Altså uttale oss om denne nå single jenta på en negativ måte. Fordi alle gjør som de vil, ikke sant ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Etter det jeg kan lese, så skrev han i et forum under anonymitet at da han så henne så følte han en viss avsky ... Tror du blander noen kort her ... Det er du som kommer med hva andre fortjener å bli kalt fordi de har et annet syn enn deg, noe som du selv mener at vi ikke skal gjøre. Altså uttale oss om denne nå single jenta på en negativ måte. Fordi alle gjør som de vil, ikke sant ...

nei jeg kaller han ditten datten fordi han ser ned på andre mennesker som handler annerledes enn han selv ville gjort. Akkurat som om han selv er så perfekt og har rett il å sitte der å peke med pekefingeren sin og si fyfy fordi hun har hatt sex med fler enn han syns er normalt. Han må gjerne få ha det synet at han ikke vil ha en kjæreste som har ligget med så så mange men han har ingen rett til å se på henne med avsky. Spesielt når han har oppført seg avskyelig mot henne. Man sladrer ikke om kjæresten eller venner bak hennes rygg. Det er bare noe man ikke gjør Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

uakseptabel er et sinnsykt feil ord å bruke siden dette er noe man bruker i oppdragelse når unger ikke har oppført seg skikkelig. Er ikke opp til hverken ts eller andre å avgjøre hva andre gjør på sin fritid og som ikke skader andre, om dette er uakseptabelt.

Det er uakseptabelt i mine øyne. Og dermed en helt korrekt bruk av ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt tap. Du har mindre kvinnfolk å velge i..

Korrekt. På den annen side så trenger jeg uansett bare henne ene rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg kaller han ditten datten fordi han ser ned på andre mennesker som handler annerledes enn han selv ville gjort. Akkurat som om han selv er så perfekt og har rett il å sitte der å peke med pekefingeren sin og si fyfy fordi hun har hatt sex med fler enn han syns er normalt. Han må gjerne få ha det synet at han ikke vil ha en kjæreste som har ligget med så så mange men han har ingen rett til å se på henne med avsky. Spesielt når han har oppført seg avskyelig mot henne. Man sladrer ikke om kjæresten eller venner bak hennes rygg. Det er bare noe man ikke gjør

Så hva pokker er det som gjør deg så forbaska mye bedre til å dømme om hva som er rett og galt her? Men jeg mistenker at du ikke klarer å se akkurat dette jeg mener her helt objektivt. Altså vil det her være i alle tilfeller en lost case Eksempelvis som jeg sier tidligere her...du har aldri, aldri snakket med venninnene dine om en kjæreste eller seksualpartner? Og... du synes faktisk at det er verre å forhøre seg med en venn om en annen person man er på vei til å innlede en relasjon til, enn å ligge med beina spredd for villt fremmede annenhver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...