Gå til innhold

Fikk vite om damas seksuelle fortid og vurderer om jeg skal avslutte ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

men hvor sjukt er det å gå å spørre vennene hennes om det da?

Han burde jo selvsagt ta det opp med henne direkte. Men jeg ser på det aspektet som en digresjon, for hovedsaken i tråden er at han vurderer å slå opp med henne på grunn av forskjellige holdninger til sekssualliv, og det er det som bør være hovedtema i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er verden blitt gal? Jeg hadde blitt dritt forbanne hvis jeg hadde vært kjæresten din, på deg og kompisen min hvis mitt tidligere sexliv hadde vært et tema mellom dere! Med hvilken rett har dere til å diskutere det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Han burde jo selvsagt ta det opp med henne direkte. Men jeg ser på det aspektet som en digresjon, for hovedsaken i tråden er at han vurderer å slå opp med henne på grunn av forskjellige holdninger til sekssualliv, og det er det som bør være hovedtema i tråden.

Man skulle jo tro at det viktigste er at de har samme syn på sex nå som de er i et forhold sammen. At de har de samme grensen for hva utroskap er for eksempel. Hvilket syn de hadde på sex og hvor mange de hadde sex med før de i det hele tatt traff hverandre virker liksom så uinteressant. Men det er nå bare meg da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livsstil og moral er relevant for mange, avhengig av hvilken grad de praktiserer visse prinsipper.

Anonym poster: 8d2f5455fa22d0bec50245a32be7a2e8

Jeg skjønner ikke helt hva antall sexpartnere har med moral å gjøre. Hvis man har sex med andre mens man er i et monogamt forhold, DA viser man lav moral. Hvis man har sex med andre som er i forhold, da har man lav moral. Hvis man som singel velger å ha sex med andre single, hva har det da å gjøre med moral?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være enig i at mange ONS ikke er lurt dersom man har problemer i forhold til selvfølelse og slikt, men det betyr jo ikke at alle som har hyppige ONS HAR slike problemer, mener du virkelig det?

Jeg har hatt ONS bare to ganger i hele mitt liv, men slik jeg forstår det så er det veldig utbredt, og da er det nok maaaange med "problemer" der ute.

Jeg tror at det for mange er sex & nærhet og øyeblikkets tiltrekning. Og jeg ser ikke problemet med det.

Anonym poster: 9209869eb46fbf27b5ab9691e2bf8e60

Jeg mener da ikke at det gjelder alle, men at en del bruker det som et verktøy i sin søken etter bekreftelse, og det er ikke nødvendigvis fordelaktig for de det gjelder i det lange løp. Det vet jeg om eksempler på selv, og det har personene det gjelder fortalt meg direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener da ikke at det gjelder alle, men at en del bruker det som et verktøy i sin søken etter bekreftelse, og det er ikke nødvendigvis fordelaktig for de det gjelder i det lange løp. Det vet jeg om eksempler på selv, og det har personene det gjelder fortalt meg direkte.

Og hvis en venn av deg forteller deg at han bruker grønn genser hver torsdag fordi han er asexuell, så er alle som bruker grønn genser på torsdager asexuelle? Jeeezz

Anonym poster: a60ad347912db5cdcaa9ad76e8fca88c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake. Dumpet henne. Hun innrømmet at det var sant, begynte å gråte og ble helt fra seg. Det var tungt, men jeg tror jeg gjor det rette. Følte en viss avsky når jeg så henne. Så får jeg heller håpe hun kommer seg over dette og slutter å melde/ringe meg.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pult en del rundt, men jeg er ikke idiot for det om. Men hva andre måtte mene om det skal ikke jeg begynne å kverulere om.

Du slår opp med henne hvis dette er et problem for deg.

Ellers så bør du bare glemme det og fokusere på andre ting.

Det er du som bestemmer om dette er et problem for deg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pult en del rundt, men jeg er ikke idiot for det om.

Er vel ingen som sier du er idiot, men jeg vil ikke vise omtanke/omsorg for en jente som har "pult rundt". Det føles helt feil for meg. Blir noe ynkelig over det hele.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake. Dumpet henne. Hun innrømmet at det var sant, begynte å gråte og ble helt fra seg. Det var tungt, men jeg tror jeg gjor det rette. Følte en viss avsky når jeg så henne. Så får jeg heller håpe hun kommer seg over dette og slutter å melde/ringe meg.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Dette må være trolling. Kan ikke skjønne annet.

Anonym poster: 9e2c023c1d7920966a4901cc1b0e374a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake. Dumpet henne. Hun innrømmet at det var sant, begynte å gråte og ble helt fra seg. Det var tungt, men jeg tror jeg gjor det rette. Følte en viss avsky når jeg så henne. Så får jeg heller håpe hun kommer seg over dette og slutter å melde/ringe meg.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Jeg føler en viss avsky når jeg leser at du har gått og spurt vennene hennes om hennes seksuelle fortid.

I mine øyne, og sikkert i mange andre sine øyne også blir det sett ned på å prate om kjæresten sin på den måten.

Bra hun ble kvitt deg. Du mangler moral!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake. Dumpet henne. Hun innrømmet at det var sant, begynte å gråte og ble helt fra seg. Det var tungt, men jeg tror jeg gjor det rette. Følte en viss avsky når jeg så henne. Så får jeg heller håpe hun kommer seg over dette og slutter å melde/ringe meg.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Er vel ingen som sier du er idiot, men jeg vil ikke vise omtanke/omsorg for en jente som har "pult rundt". Det føles helt feil for meg. Blir noe ynkelig over det hele.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Avsky faktisk... Neste gang vil jeg foreslå at du sjekker ut sånt, og da helst ved å snakke med henne, før det utvikler seg til et forhold. Min sympati går til henne, godt hun er kvitt deg.

Anonym poster: a60ad347912db5cdcaa9ad76e8fca88c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolling?

Jeg har i alle fall ikke trollet når jeg sa jeg synes det er ekkelt med jenter som puler rundt.

Jeg annser det som karakterveikt. Jeg vil ikke ha en slik jente med diverse "issues" de fleste jeg har møtt i nevnte kategori har i ryggsekken.

Jeg ville dumpa henne og, mest sannsynlih.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er likevel temmelig naivt å automatisk anta at en person som har ny ons hver helg plutselig ønsker å slutte med det uten videre.

Hovedmotivet for hyppige ons er vel et ønske om regelmessig sex, når man er i et forhold får man vanligvis det behovet dekket.

Anonym poster: 73d26c8204eadf6c275ec627483d8e06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolling?

Jeg har i alle fall ikke trollet når jeg sa jeg synes det er ekkelt med jenter som puler rundt.

Jeg annser det som karakterveikt. Jeg vil ikke ha en slik jente med diverse "issues" de fleste jeg har møtt i nevnte kategori har i ryggsekken.

Jeg ville dumpa henne og, mest sannsynlih.

Nei, det er klart. Kan jo hende hun har pult en som er bedre enn deg eller som har større pikk en deg. Huff, det går jo ikke. Get real.

Anonym poster: a60ad347912db5cdcaa9ad76e8fca88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel ingen som sier du er idiot, men jeg vil ikke vise omtanke/omsorg for en jente som har "pult rundt". Det føles helt feil for meg. Blir noe ynkelig over det hele.

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

kan ikke gjøre så mye med at folk syntes det. Det er ting ved mennesker jeg ikke liker også. så da var det vel det rette for ts at han dumpa henne (vet ikke om du er ts eller ikke).

Jeg hadde heller ikke vært ammen med et menneske som hadde sider ved seg som jeg ikke hadde likt.

Men når det er sagt, så skal man være litt forsiktig med å la en ting ødelegge for hele personligheten til en person. Jeg hadde helt sikkert vært venn med en sånn person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du. Det forsøket der var misslykket.

Jeg skal fortelle deg hva det dreier seg om. Noen av oss er faktisk lei av et overfladisk brukssamf. der folk ligner mer og mer på varer.

Derfor setter noen av oss en standard fordi vi ikke vil være en del av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi det samme gnålet om og om igjen ja om at fortid er fortid og hvilken rolle det spiller. DET BETYR NOE! DET BETYR MYE.

Det sier nemlig noe om at personen har lav impulskontroll og har behov for å få utløp for sexualiteten sin til stadighet, samme hvem det er med. Det er som en blotter. Han får sexuel heigh av å vise fram kjønnet sitt til andre. Han har ingen grenser for hvem og hva som får se han naken, som han vil dele sin sexualitet med. De som har mange ons har samme mentaliteten, bare annet fetish. Sexuel adferd sier utrolig mye om hvordan en person er.

Ville droppa hu der først som sist ts. Det finnes folk der ute som ikke spankulerer rundt på jakt etter noe kjønnsorgan å gnukke med.

Anonym poster: 9f89e0448f0527638c14bb214728ae78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har dumpet den dama. BRA FOR DEG! Har hatt det på akk samme måte. Var sammen med ei som hadde liggi rundt. Var veldig betatt, forelsket og etter hvert også enda sterkere tilknyttet dette mennesket. Fant ut både det ene og det andre både gjennom samtaler med henne, "vennene" hennes tilfeldigheter og felles bekjente. For å snakke om personlighetstrekk så gikk det på akkurat det som beskrives i denne tråden. En del av venninnene hennes var på omtrent samme måte, og det var en ganske entydig svar jeg fikk ut i fra dette forholdet. Det gikk på at alt var greit, fint og flott hele tiden. ...innmari flott med seksuell frigjørelse...problemet var bare relasjonsbygging mellom mennesker i nære bånd var veldig problematisk... Disse venninne var slik at innad i gruppen deres ga de hverandre så j... mye cred for alt mulig, men individuelt så var de usikre og mente de hadde mistet en viss form for selvrespekt, alle utenom en av de kanskje ...

Så til de der frilynte som mener det ene eller det andre. Jeg må bare si at jeg driter fullstendig i hva du/dere mener. Jeg kaller en tøs for en tøs eller en horebukk for det samme, for den sakens skyld. For meg så er det bare enda et desperat forsøk fra dere å "dekke over" eller "rettferdiggjøre" dårlig moral, dårlig bedømmelse eller hva dere enn må ha av "problemer". Kall det hva **** dere viI. I tillegg er dere så forbanna dobbeltmoralske at dere på ene siden sier at mine meningsfeller er trangsynte, usikre og fordømmende, samtidig som dere fordømmer andre for å ha andre holdninger enn deg/dere selv.

Et eksempel satt veldig på spissen slik dere fremstiller deres "virkelighetsbilde".

En mann spiser en buse. Du vil garantert synes dette er ekkelt. Men fordi han er singel. Kan han kun ta hensyn til seg selv. Når det en dag kommer en jente inn i bildet, så slutter han å spise buser. Men i byen der han kommer fra er han kjent som busespiseren. Hadde du blitt sammen med han kanskje?

Syk sammenligning... ja kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...