Gå til innhold

Fikk vite om damas seksuelle fortid og vurderer om jeg skal avslutte ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ehh jeg sa jo nettopp at man bare kunne spørre om man ville vite.... Hadde en fyr spurt så hadde jeg svart ærlig jeg. Kommer selvsagt an på hvordan han hadde spurt da.. Om han hadde innledet spørsmålet med at jenter som har hatt ons er horer så hedde jeg jo ikke svart men da hadde jeg i tillegg gitt faen i hele fyren

Ok. Men som sagt så er det ikke slik at man har spurt om absolutt alt om en person og vet absolutt alt som finnes å vite om en person før man blir sammen med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Ok. Men som sagt så er det ikke slik at man har spurt om absolutt alt om en person og vet absolutt alt som finnes å vite om en person før man blir sammen med dem.

Hvem har snakket om absolutt alt? Jeg mener bare at er man opptatt av en spesiell ting, eller vil vite om personen følger nettopp dette kravet så er det vel mer fornuftig å spørre om det på forhånd? jeg kan jo ikke vite at en mann er opptatt av et tema om han ikke sier noe om det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør aldri en mann om sånt, synes ikke det er relevant. Kan ikke huske at noen har spurt meg om det heller, og hadde da sagt det som det er. Har ikke hatt så mange ONS, men om han var veldig opptatt av det, hadde jeg satt stor pris på om han spurte om det relativt tidlig, og ikke ventet med å tenke på det til forholdet var etablert og man har investert tid og følelser i det. Ganske tankeløst å ikke avklare noe man er så opptatt av med en gang egentlig.

Men nå var det vel heller aldri kjærlighet inne i bildet, TS?

Såpass kan du innrømme. Da hadde det ikke vært så enkelt for deg å dumpe henne.

Anonym poster: a60ad347912db5cdcaa9ad76e8fca88c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har snakket om absolutt alt? Jeg mener bare at er man opptatt av en spesiell ting, eller vil vite om personen følger nettopp dette kravet så er det vel mer fornuftig å spørre om det på forhånd? jeg kan jo ikke vite at en mann er opptatt av et tema om han ikke sier noe om det..

Man går jo ut fra at folk er normale. Han regnet med at hun hadde hatt en normal seksuell fortid, men så viste det seg at hun var det verste ludderet.

Neste gang spør han kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Man går jo ut fra at folk er normale. Han regnet med at hun hadde hatt en normal seksuell fortid, men så viste det seg at hun var det verste ludderet.

Neste gang spør han kanskje.

Nå er det jo relativt hva folk oppfatter som normalt eller ikke. Alle har ikke lik oppfatning av det skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går jo ut fra at folk er normale. Han regnet med at hun hadde hatt en normal seksuell fortid, men så viste det seg at hun var det verste ludderet.

Neste gang spør han kanskje.

Nå er du bare ute etter å provosere. *ignoreres*

Anonym poster: a60ad347912db5cdcaa9ad76e8fca88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo relativt hva folk oppfatter som normalt eller ikke. Alle har ikke lik oppfatning av det skjønner du.

Nei, så dermed spør han kanskje neste gang. Tidsmaskin er nok ikke oppfunnet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har ikke vært noe spesielt glad i den jenta. Godt at han slo opp! Hun fortjener bedre! :)

Anonym poster: 8f9b708c878e52f0e0b78975f447f61a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, så dermed spør han kanskje neste gang. Tidsmaskin er nok ikke oppfunnet ennå.

Ja han burde jo spørre neste gang om dette er så viktig for han. Det ville være fornuftig både for han selv og den evt dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det, hvorfor er dette med antal partnere så spesilet, er man singel og vil ha sex, har man 2 valg, fuck buddy eller ONS, har man ONS blir det jo automatisk en del forskjellige partnere, men det har fremdeles mindre sexuelle omganger enn de som er i et forhold!

Det finnes et annet valg; ikke knulle noen før man dater eller får seg en kjæreste. Det går an å leve uten å knulle hele tida.

Anonym poster: 8d2f5455fa22d0bec50245a32be7a2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det finnes et annet valg; ikke knulle noen før man dater eller får seg en kjæreste. Det går an å leve uten å knulle hele tida.

Anonym poster: 8d2f5455fa22d0bec50245a32be7a2e8

Men hvorfor skal man leve i sølibat om man er singel og ikke har lyst til dette? Er da ikke opp til deg å bestemme at det kun er folk i forhold som har lov til å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det finnes et annet valg; ikke knulle noen før man dater eller får seg en kjæreste. Det går an å leve uten å knulle hele tida.

Anonym poster: 8d2f5455fa22d0bec50245a32be7a2e8

Går sikkert ann, går også ann å leve uten å spise en biff nå og da, men jeg ville ikke se ned på dama mi om hun spiser en biff et par ganger i måneden. Sex er noe folk liker,(de fleste i hvertfall) hvorfor skal ikke single kunne ha sex når de vil og finner noen som vil ha sex med dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæreste har ikke vært i forhold på over ti år, men har hatt en del ons. Han har heller ikke manglet tilbud vedr damer som vil være sammen med han.

Men - han traff ingen han følte det klikket bedre med enn i sengehalmen. Dit men ikke lenger. Så traff han meg og valgte å tilbringe livet sitt med meg.

Vi venter barn nummer to og har et fantastisk forhold. Er i grunn ganske beæret fordi han valgte meg til BÅDE sex og forhold. Har aldri hatt det så bra med noen før, og tanken på at jeg skulle ekskludere han fordi han har hatt sex med en del damer gjør meg kvalm.

Gode Gud hva jeg hadde gått glipp av!!

Anonym poster: 0b4a2f64bfb3a28853ae2cac5a54214c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: hadde ikke vært i forhold på over ti år før han traff meg.

Anonym poster: 0b4a2f64bfb3a28853ae2cac5a54214c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal man leve i sølibat om man er singel og ikke har lyst til dette? Er da ikke opp til deg å bestemme at det kun er folk i forhold som har lov til å ha sex.

Det er ikke opp til meg å bestemme, men om man har mye sex med folk utenfor forhold må man nesten bare leve med at noen synes det er løst. Om det skjer et par ganger, ok, men noen gjør det alt for ofte, som f. eks. dama til TS som hadde en ny fyr hver måned ca.

Går sikkert ann, går også ann å leve uten å spise en biff nå og da, men jeg ville ikke se ned på dama mi om hun spiser en biff et par ganger i måneden. Sex er noe folk liker,(de fleste i hvertfall) hvorfor skal ikke single kunne ha sex når de vil og finner noen som vil ha sex med dem?

Norge topper verdensstatistikken når det kommer til One Night Stands, så om vi først skal sammenligne det med matspising, så fråtser vi nordmenn i forhold til andre. Det er lov å fortelle folk at de har dårlige matvaner, akkurat som man kan si at de har dårlige sexvaner.

Anonym poster: 8d2f5455fa22d0bec50245a32be7a2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Det er ikke opp til meg å bestemme, men om man har mye sex med folk utenfor forhold må man nesten bare leve med at noen synes det er løst. Om det skjer et par ganger, ok, men noen gjør det alt for ofte, som f. eks. dama til TS som hadde en ny fyr hver måned ca.

Norge topper verdensstatistikken når det kommer til One Night Stands, så om vi først skal sammenligne det med matspising, så fråtser vi nordmenn i forhold til andre. Det er lov å fortelle folk at de har dårlige matvaner, akkurat som man kan si at de har dårlige sexvaner.

Anonym poster: 8d2f5455fa22d0bec50245a32be7a2e8

Nei, vi spiser biff, kanskje nye biff, men biff er ikke usunt, en mager biff, med baktpotet og grønnsaker er faktisk ganske sundt, samme med god sex, og akurrat som god sex kan man ha en fin vin vedsiden av. jeg tror problemet er at jeg tenker på sex som biff, men du ser på biff som en kebab du kjøper kl 3 på natta når du har røyket så mye hasj at du er sykt sulten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at min kjærlighet til alle frigjorte jenter vokser i denne tråden.

Mitt håp er at ingen lar seg undertrykke av holdningene TS fremviser.

Men tvert i mot feirer friheten de har med å flørte litt ekstra med ukjente sexy menn!

*Stort smil fra meg*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at min kjærlighet til alle frigjorte jenter vokser i denne tråden.

Mitt håp er at ingen lar seg undertrykke av holdningene TS fremviser.

Men tvert i mot feirer friheten de har med å flørte litt ekstra med ukjente sexy menn!

*Stort smil fra meg*

Du høres ganske desperat ut. Får du deg lite eller noe?

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke opp til meg å bestemme, men om man har mye sex med folk utenfor forhold må man nesten bare leve med at noen synes det er løst. Om det skjer et par ganger, ok, men noen gjør det alt for ofte, som f. eks. dama til TS som hadde en ny fyr hver måned ca.

Norge topper verdensstatistikken når det kommer til One Night Stands, så om vi først skal sammenligne det med matspising, så fråtser vi nordmenn i forhold til andre. Det er lov å fortelle folk at de har dårlige matvaner, akkurat som man kan si at de har dårlige sexvaner.

Anonym poster: 8d2f5455fa22d0bec50245a32be7a2e8

jeg syns bare det er så merkelig i slike tråder om folks sexvaner at det alltid kun er kvinner som får pes pga antall sexpartnere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...