Gå til innhold

Hva savner du i butikken?


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Exit-spray. Den var jo genial. Skjønner ikke hvorfor den forsvant?

Dinosaurkjeks, ungene elsket den da de var små. Og nevner i blant at de savner den. Tenk, så kult å kunne overrasket dem med det igjen!

Potetgull med dill. Nam-nam.

Mener jeg har sett dinosaurus kjeksene på smart club :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HIhi ltenker du på pepsi twist?? Gad den er god! De produserer den enda i tyskland og Gran Canaria. ( der jeg har funnet den) Når vi var i tyskland, og jeg så den brusen der.. Da kjøpte jg 8 brett brus :D Den er sååå god

Ah!! Nice. :) Skal huske det dersom jeg skal til Tyskland eller Gran Canaria.

Men jeg pleier å "lage" min egen Pepsi Twist. Tar iskald Pepsi, har oppi masse isbiter og en skive sitron. Jammi! Du må prøve det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner flere sjokolader som er fair trade.. :(

Anonym poster: 8bb98aeaa13192ba154705ca694ca0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner Jaffa brusen med blodappelsin-smak! Var det beste jeg kunne på på lørdagen når jeg var liten :)

Ja, også savner jeg bamsechipsen med saltsmak. Ser en sjelden gang med paprika, men med salt har jeg ikke sett på flere år...

Jeg savner også Jaffabrusen!!! Åååh det er en av de beste brusene jeg har smakt i mitt liv!!!

Jeg savner bamsechips uten melk... Tåler det ikke. Grrr, skjønner ikke hvorfor de har puttet melk i den, den var vel like god uten?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Jaffa brusen med blodappelsin-smak! Var det beste jeg kunne på på lørdagen når jeg var liten :)

Mener du Hartwall Jaffa? I så fall selges den i Finland som Hartwall Jaffa Veriappelsinii. Å i Sverige har de en blodappelsin brus som heter R10, den er også god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble solgt noen somre tilbake, og jeg ELSKET den. Savner den kjempemye :(260570-7-1257862549172.jpg

Faen, hvorfor minner du meg på denne... Den var helt fantastisk god!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sombre (Potegull, er som smash bare uten sjokoladen)

Jeg har kjøpt sombres på bunnpris i år, men ser ut til at de er borte nå. Europris har de enda derimot.

Sure ufoer

Rema 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sombres på bunnpris i år, men ser ut til at de er borte nå. Europris har de enda derimot.

Men... heter det ikke Sombreros? Som i "sombrero" - den mexikanske hatten?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... heter det ikke Sombreros? Som i "sombrero" - den mexikanske hatten?

Husker ikke, men de som vet hva det er skjønner vel hva som blir snakket om, godt er det hvertfall :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sombreros finnes hvertfall fortsatt i kiosken på kinoen her. :)

Jeg savner iste i liten pappkartong og McToast!

Tine iste? De finnes fortsatt i alle størrelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine iste? De finnes fortsatt i alle størrelser :-)

Trodde de gikk over til plastflaske for 0,33? Har ikke sett en pappkartong på annet en 1l. på lenge! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde de gikk over til plastflaske for 0,33? Har ikke sett en pappkartong på annet en 1l. på lenge! :klo:

Vet ikke helt hva de har på de forskjellige butikkene, men her får man de minste hos bakerier og slike plasser. Og de på 0,5 l med skrukork finnes i mange kantiner og den slags type utsalgssted. Men det varierer vel dessverre over hvor i landet man bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Luna123

Melkedrøm med sjokoladesaus, kjeks og krem! Bare synd de var så dyre...

Husker også at jeg syntes Sætres Cookie- og Mini Bites var veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...