AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #401 Skrevet 2. desember 2021 Pasta siciliana fra Toro Anonymkode: eee11...999
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #402 Skrevet 3. desember 2021 - Mummikjeks. - Bamse-potetgull. - En type kjeks som var svært på populær på starten av 2000-tallet. Søt kjeks, ingen fyll. Kom i små poser og alle kjeksene var av ulike figurer. Husker ikke navnet på den. - Nestlé Disney Family (sjokolade). - Søte Bjørner (de som ble laget av BonBon). - Kjeft (leskedrikk). Anonymkode: 3aef8...de9
Gjest Cid Skrevet 3. desember 2021 #403 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): - Mummikjeks. - Bamse-potetgull. - En type kjeks som var svært på populær på starten av 2000-tallet. Søt kjeks, ingen fyll. Kom i små poser og alle kjeksene var av ulike figurer. Husker ikke navnet på den. - Nestlé Disney Family (sjokolade). - Søte Bjørner (de som ble laget av BonBon). - Kjeft (leskedrikk). Anonymkode: 3aef8...de9 https://www.blandadrops.no/products/mummikjeks
celmarith Skrevet 4. desember 2021 #404 Skrevet 4. desember 2021 Jeg savner et større utvalg av veganske varer. Både snacks, godteri og andre matvarer.
Gjest Cid Skrevet 5. februar 2022 #405 Skrevet 5. februar 2022 Og den paprika hjerter potetgullet som de solgte for 20 år siden, ingen av de versjonene som har kommet etter har smakt det samme synes jeg
Gjest Cid Skrevet 5. februar 2022 #406 Skrevet 5. februar 2022 Forresten, noen som kan huske om der var en delivio med paprika? Jeg synes å huske at det var det men jeg finner ingen bilder av det på nettet, tenker jeg feil kanskje 🧐
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #408 Skrevet 8. februar 2022 Mørk firkløver De gamle røde nidar favorittene, med gullbrød og mokkapletter (nå er den røde posen bare dritt, eneste gode bitene er troikaen, som det bare er 4-5 av) Anonymkode: 6759e...33c
Heydayotheinterweb Skrevet 8. februar 2022 #409 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Etter å ha bodd i 7 forskjellige land utenfor Norge og på 2 kontinenter på 26 år, her er hva jeg savner: ET ORDENTLIG UTVALG AV MAT OG ARTIKLER OG IKKE DET BEGRENSA, NÆRMEST MONOPOLISERTE FJASET VI HAR HER I GOKKELAND!! Ellers savner jeg følgende: - Billigere varer - Døgnåpne butikker - Muligheten til å kjøpe alko (sprit & vin) til alle døgnets tider omså klokka 5 på morran om jeg vil. - Stort og ferskt utvalg av frukt og grønsaker. - 75 kasser ved utsjekking (gjelder kun de sjappene som er større enn det vi noensinne kan drømme om å se i lille Norge så det er egentlig irrelevant, men savner det likevel). 15 hurtigkasser. 15 kasser for pensjonister. 15 kasser for de med kids. 15 selvutsjekkingskasser og 15 vanlige kasser. Det gjør det hele så mye raskere og effektivt. Også savner jeg folk som pakker varene dine i enden av kassa så du slipper å gjøre det selv. Endret 8. februar 2022 av Heydayotheinterweb 1
princeofithilien Skrevet 8. februar 2022 #410 Skrevet 8. februar 2022 Jeg savner fløtegratinert pytt-i-panne... Og ordentlige jaffa-kjeks! Og potetgull med dill!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå