Gå til innhold

Hva savner du i butikken?


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Jeg savner "snack-pack", en eller annen KIMs "?stjerne-snacks-sak?" (salt og pepper) Jaffa, Shio, Isbjørn mint  (som de alltid hadde på kino) ordentlige salt, sure, og søte bjørner. (ikke bonbon) og sikker masse annet jeg ikke kommer på i farten...

35 minutter siden, Uhumskheter skrev:

kræsj pink

Den heter "best-is" nå tror jeg, om de ikke har byttet navn igjen. Dvs. om du savner isen, og ikke navnet:laugh:

Edit! JAdda!!! Denne tråden hadde jeg visst svart omtrentlig det samme i, og det for ca. 5 år siden..... :daane:

Endret av Beeblebrox
Alzheimer...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raptuza

Saknar lemoncurd til ein fornuftig pris! Det har dei i Sverige og Danmark. Mens her hvis du er så heldig å komma over det kostar eit lite glas over hundre kroner...og berre i velassorterte delikatesse butikkar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Har sikkert svart det samme for noen år siden, men.... 

Eskene med "Dessert-sjokolade". Den mørke sjokoladen var kjempegod, og morsomt med ulike fasonger. 

Riegel-sjokoladene (rød og blå). Husker ikke hva den andre heter... 

Den gamle Freia Selskapssjokolade i striper - ikke i ruter 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 timer siden):

Har sikkert svart det samme for noen år siden, men.... 

Eskene med "Dessert-sjokolade". Den mørke sjokoladen var kjempegod, og morsomt med ulike fasonger. 

Riegel-sjokoladene (rød og blå). Husker ikke hva den andre heter... 

Den gamle Freia Selskapssjokolade i striper - ikke i ruter 

Riegel og Hasla. 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salka skrev (På 14.2.2018 den 14.30):

Nå får jeg sikkert kjeft for å dra opp gammel tråd, men jeg syns det er bedre å bruke gamle tråder enn å opprette nye om samme emne. Nå i disse OL-tider kom jeg på hvor mye jeg savner Kims OL-ringer. De var gode de! Ble senere omdøpt til luringer eller lur-ringer. De var så sprø og gode og hadde verdens beste krydder. Lite fett og til å være pottis, bare 15 gram pr 100 gram. Og kom i små poser på bare 80-100 gram. Mer enn nok når man uansett spiser til det er tomt. :ninja: Gudene måtte vite hvor mange poser med de jeg spiste i barndommen og til de forsvant. Jeg googlet disse ringene og da kom jeg til denne tråden. Ser det har kommet noen nye sprø ringer nå, håper de med paprika likner litt. Har ikke funnet dem enda. Noen som har smakt? 

Ellers savner jeg: 

Scoop potetgull 

Hot zone potetgull

Potetskruer med salt og pepper 

Tyrkisk peber chili 

Snack pack

Blues

Doc (tror jeg?) med flytende kjerne

Salte UFO 

Små poser med adskilt bonbon 

Tine milkshake karamelldrøm

Toro Bami Goreng

Toro mexican fajitas

Nescafe double choca mocca 

 

 

...Og jeg blir sikkert upopulær både drar frem en gammel tråd og siterer et flere år gammelt innlegg - men herregud, takk. Har faktisk ikke hørt om Toro Bami Goreng (mulig jeg er litt for ung), men etter litt google-søking er det opp og avgjort. Bami Goreng blir morgendagens middag! 😆 Ser helt himmelsk ut, og tror jeg har funnet en ganske bra oppskrift

 

Anonymkode: e4795...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 timer siden):

Savner denne også, den var ikke i salg lenge men jeg husker godt hvor god den var!

kims-x-tra-taste-punching-paprika-og-chi

Jeg også likte den chipsen!! Sukk, ingen av paprika-chips i dag smaker så godt ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (8 minutter siden):

Jeg også likte den chipsen!! Sukk, ingen av paprika-chips i dag smaker så godt ☹️

Sykt å tenke på at etter 18 år så kjenner jeg på en lyst etter det potetgullet, kommer sikkert til å ta med meg lysten i graven 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 timer siden):

qCwycyABKOwaLJC-800x450-noPad.jpg?163222
Smakte så godt!

Savner denne også, den var ikke i salg lenge men jeg husker godt hvor god den var!

kims-x-tra-taste-punching-paprika-og-chi

å herregud den bamsechipsen i paprika🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ferskvaredisker med skikkelig kjøtt og fisk. 

Anonymkode: 4b864...538

Mega og Meny har jo det 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...