Gå til innhold

Hva savner du i butikken?


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Nå får jeg sikkert kjeft for å dra opp gammel tråd, men jeg syns det er bedre å bruke gamle tråder enn å opprette nye om samme emne. Nå i disse OL-tider kom jeg på hvor mye jeg savner Kims OL-ringer. De var gode de! Ble senere omdøpt til luringer eller lur-ringer. De var så sprø og gode og hadde verdens beste krydder. Lite fett og til å være pottis, bare 15 gram pr 100 gram. Og kom i små poser på bare 80-100 gram. Mer enn nok når man uansett spiser til det er tomt. :ninja: Gudene måtte vite hvor mange poser med de jeg spiste i barndommen og til de forsvant. Jeg googlet disse ringene og da kom jeg til denne tråden. Ser det har kommet noen nye sprø ringer nå, håper de med paprika likner litt. Har ikke funnet dem enda. Noen som har smakt? 

Ellers savner jeg: 

Scoop potetgull 

Hot zone potetgull

Potetskruer med salt og pepper 

Tyrkisk peber chili 

Snack pack

Blues

Doc (tror jeg?) med flytende kjerne

Salte UFO 

Små poser med adskilt bonbon 

Tine milkshake karamelldrøm

Toro Bami Goreng

Toro mexican fajitas

Nescafe double choca mocca 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den mørke firkløveren som var i begrenset for et år eller to siden. Den var utrolig god (og så var den helt sikkert sunn... antioksidanter, må vite.. OG nøtter)

Anonymkode: 6759e...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Boodelooap skrev:

Stimoroltyggis med sjokolade- og vaniljesmak, vaniljekjeks med sjokoladeovertrekk og kaptein sabeltannisen.

Jeg smakte Tiger-isen fra Hennig Olsen her om dagen, den smaker nøyaktig slik jeg husker Kaptein Sabeltannisen!

qyx0mxflf0qq0nvrtenu.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Salka skrev:

Nå får jeg sikkert kjeft for å dra opp gammel tråd, men jeg syns det er bedre å bruke gamle tråder enn å opprette nye om samme emne. Nå i disse OL-tider kom jeg på hvor mye jeg savner Kims OL-ringer. De var gode de! Ble senere omdøpt til luringer eller lur-ringer. De var så sprø og gode og hadde verdens beste krydder. Lite fett og til å være pottis, bare 15 gram pr 100 gram. Og kom i små poser på bare 80-100 gram. Mer enn nok når man uansett spiser til det er tomt. :ninja: Gudene måtte vite hvor mange poser med de jeg spiste i barndommen og til de forsvant. Jeg googlet disse ringene og da kom jeg til denne tråden. Ser det har kommet noen nye sprø ringer nå, håper de med paprika likner litt. Har ikke funnet dem enda. Noen som har smakt? 

Ellers savner jeg: 

Scoop potetgull 

Hot zone potetgull

Potetskruer med salt og pepper 

Tyrkisk peber chili 

Snack pack

Blues

Doc (tror jeg?) med flytende kjerne

Salte UFO 

Små poser med adskilt bonbon 

Tine milkshake karamelldrøm

Toro Bami Goreng

Toro mexican fajitas

Nescafe double choca mocca 

 

 

De OL-ringene tror jeg finne igjen. Sjekk consuming bloggen, menerhun la ut ettinnlegg om de.

Anonymkode: 2a056...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Salka said:

Nå får jeg sikkert kjeft for å dra opp gammel tråd, men jeg syns det er bedre å bruke gamle tråder enn å opprette nye om samme emne. Nå i disse OL-tider kom jeg på hvor mye jeg savner Kims OL-ringer. De var gode de! Ble senere omdøpt til luringer eller lur-ringer. De var så sprø og gode og hadde verdens beste krydder. Lite fett og til å være pottis, bare 15 gram pr 100 gram. Og kom i små poser på bare 80-100 gram. Mer enn nok når man uansett spiser til det er tomt. :ninja: Gudene måtte vite hvor mange poser med de jeg spiste i barndommen og til de forsvant. Jeg googlet disse ringene og da kom jeg til denne tråden. Ser det har kommet noen nye sprø ringer nå, håper de med paprika likner litt. Har ikke funnet dem enda. Noen som har smakt? 

Ellers savner jeg: 

Scoop potetgull 

Hot zone potetgull

Potetskruer med salt og pepper 

Tyrkisk peber chili 

Snack pack

Blues

Doc (tror jeg?) med flytende kjerne

Salte UFO 

Små poser med adskilt bonbon 

Tine milkshake karamelldrøm

Toro Bami Goreng

Toro mexican fajitas

Nescafe double choca mocca 

 

 

Men jeg så nettopp Kims OL-ringer i butikken! Husker ikke helt hvilken butikk, men en norsk matbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Chai Latte i porsjonsposer. Var en boks med 10 poser i tror jeg. Samme som Nescafé kaffe. Den var så god!

Anonymkode: 2a056...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Catalina Culès skrev:

Jeg savner mer utvalg av frukt og grønnsaker.

Samme her. Ikke minst bedre kvalitet på det. Selv om jeg nevnte bare godis i tråden, haha. :fnise: 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De OL-ringene tror jeg finne igjen. Sjekk consuming bloggen, menerhun la ut ettinnlegg om de.

Anonymkode: 2a056...66c

Ja, har lest om de der og hun hadde funnet på Coop extra, men min lokale Coop extra og kiwi har ikke og Rema har jo kastet ut Kims. Irriterende, for vi har to stoooore remaer. Nå har jeg ikke fått vært i butikken selv siden jeg har ligget rett ut med influensa siden fredag, men samboer har vært og sett og fant ikke og kiwien ved jobben hans hadde heller ikke. Er så sykt irriterende, for jeg har null matlyst, men er nesten desperat etter disse ringene, haha. :fnise: Håper de med paprika smaker litt likt de gamle. Om jeg får smakt dem da. :P De er jo limited edition. Kun laget for å selge under OL og til det er tomt så vidt jeg har skjønt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, aglaea skrev:

Men jeg så nettopp Kims OL-ringer i butikken! Husker ikke helt hvilken butikk, men en norsk matbutikk.

Si fra om du kommer på det da, haha. Samboer skal forbi en spar imorgen, håper de har. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Salka skrev:

Si fra om du kommer på det da, haha. Samboer skal forbi en spar imorgen, håper de har. :) 

På min lille Spar har de hatt dem i et par uker allerede, så er ihvertfall verdt et forsøk :)

Har ikke smakt dem, husker ikke OL-ringene, så ikke for meg at der er store forskjellen på dem og Potetskruer. men etter å ha lest noen innlegg om dem her på forumet spørs det om jeg ikke må kjøpe en pakke i helgen allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, applestories skrev:

På min lille Spar har de hatt dem i et par uker allerede, så er ihvertfall verdt et forsøk :)

Har ikke smakt dem, husker ikke OL-ringene, så ikke for meg at der er store forskjellen på dem og Potetskruer. men etter å ha lest noen innlegg om dem her på forumet spørs det om jeg ikke må kjøpe en pakke i helgen allikevel.

Åh, så bra. :) Da håper jeg de har dem på den Sparen han kjører forbi og. Stoooor forskjell på de gamle OL-ringene og potetskruer ihvertfall, ringene var mye sprøere og luftigere. Håper de nye er ganske like de gamle. De var helt ubeskrivelig gode! Beste pottiset jeg har smakt. Krydderet på de gamle minnet litt om krydderet på snack chips egentlig, men konsistensen var mye sprøere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Sætre Frokost Crackers, en sukkerfri kjeks til å ha under pålegg! 

Større utvalg grønnsaker (og bedre kvalitet)

kjøtt og fiskeprodukter uten melk

tomatsuppe (og andre suppeposer) uten melk

laktosefrie melkeprodukter (annet enn h-melk og fløte) som ikke er lett-produkter 

nonstopen som ikke var søta med laktose…

Kims delivio chips, spesielt havsalt og pepper

salmiakklakris generelt, har jo blitt fullstendig borte 

skippern lakrispiper

skikkelig fløteis som ikke består av 80% skummetmelk

Diplomis pære fruktis (den grønne versjonen av kræsj pink)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
4 minutter siden, blaamandag said:

Sætre Frokost Crackers, en sukkerfri kjeks til å ha under pålegg! 

Større utvalg grønnsaker (og bedre kvalitet)

kjøtt og fiskeprodukter uten melk

tomatsuppe (og andre suppeposer) uten melk

laktosefrie melkeprodukter (annet enn h-melk og fløte) som ikke er lett-produkter 

nonstopen som ikke var søta med laktose…

Kims delivio chips, spesielt havsalt og pepper

salmiakklakris generelt, har jo blitt fullstendig borte 

skippern lakrispiper

skikkelig fløteis som ikke består av 80% skummetmelk

Diplomis pære fruktis (den grønne versjonen av kræsj pink)

 

Lakrispiper har de på Spar

Jeg savner clip clap isen og kræsj pink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par mil til nærmeste spar dessverre

glemte juice isene til diplom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...