Gjest Inggolf Skrevet 6. april 2013 #261 Skrevet 6. april 2013 Åh den var supergod! *savn* JAh! Noe så veldig også... Jeg savner den orange minst like mye... Jeg synes forøvrig at den brune er en grei erstatning for denne cappuccinoen.. Men savnet er den!
sara-ellis Skrevet 6. april 2013 #264 Skrevet 6. april 2013 Ja, vet og man skulle stemme på sin favoritt så skulle den komme tilbake. Soho vant, men kom aldri tilbake. Bare salgstriks og tomme løfter fra nidar! Den var tilbake i jubileumsposen til Nidar! http://www.nidar.no/Om-Nidar/Nyheter-og-presse/Nye-produkter/Soho-kommer-tilbake
SmartCookie Skrevet 6. april 2013 #265 Skrevet 6. april 2013 Du smakte ikke denne også: Synes den var utrolig god, men kjøpte den bare en gang fordi jeg aldri fant den igjen. Nei den har jeg ikke prøvd. Den så og hørtes himmelsk ut! :)Kanskje like greit jeg ikke prøvde den, så vet jeg ikke hva jeg gikk glipp av
Gjest Borghild Skrevet 6. april 2013 #266 Skrevet 6. april 2013 Den var tilbake i jubileumsposen til Nidar! http://www.nidar.no/...-kommer-tilbake Jeg vet det, men bakpå posen kunne man stemme på hvilken sjokolade man ville ha tilbake på ordentlig, altså i stort format. Soho vant overlegent, men kom aldri tilbake. Dårlig av Nidar.
elise00 Skrevet 6. april 2013 #267 Skrevet 6. april 2013 Potetgullet med smak av spansk spekeskinke fra Sørlandschips! Akkurat når jeg fikk øynene opp for den forsvant den
Gjest Borghild Skrevet 6. april 2013 #268 Skrevet 6. april 2013 Å, det hadde jeg glemt! Det var utrolig godt! Hvorfor forsvinner alt det beste?
Gjest Inggolf Skrevet 6. april 2013 #269 Skrevet 6. april 2013 Å, det hadde jeg glemt! Det var utrolig godt! Hvorfor forsvinner alt det beste? fordi det ikke er nok mennesker som faller for produktet
Gjest Borghild Skrevet 6. april 2013 #270 Skrevet 6. april 2013 fordi det ikke er nok mennesker som faller for produktet Rart det der når det fins produkter "alle" savner. Men folk kjøper vel ikke nok mens det fins da også klager de når det blir borte.
Gjest Inggolf Skrevet 6. april 2013 #271 Skrevet 6. april 2013 (endret) Rart det der når det fins produkter "alle" savner. Men folk kjøper vel ikke nok mens det fins da også klager de når det blir borte. ja, det er jeg enig i.. man skulle jo tro at blant annet den orange god morgen yoghurten, crystal pepsien eller soho-sjokoladen, solgte bede enn forsempel Nero-sjokoladen og ....hmm... hockypulver? Endret 6. april 2013 av NozMonster 1
kråkefjas Skrevet 6. april 2013 #272 Skrevet 6. april 2013 Savner kassadamer som lar være å spørre om jeg skal ha pose når jeg har handla et lastebillass
Mormont Skrevet 6. april 2013 #273 Skrevet 6. april 2013 Savner kassadamer som lar være å spørre om jeg skal ha pose når jeg har handla et lastebillass Du skulle bare visst hvor mange som har med egne poser og blir like sure når jeg spør om de trenger ikke lett å gjøre alle fornøyde! Tilbake til topic: Jeg savner tropo! 4
oreokake Skrevet 6. april 2013 #274 Skrevet 6. april 2013 Jeg vet det, men bakpå posen kunne man stemme på hvilken sjokolade man ville ha tilbake på ordentlig, altså i stort format. Soho vant overlegent, men kom aldri tilbake. Dårlig av Nidar. Leste på Facebook-siden, og de skrev at de fortsatt jobber med den. De trakk den jo fordi den fikk jævlig dårlig dato på grunn av at det er youghurt i den, og den ikke lå i kjøl. Så de jobber med å utvikle noe i den som gjør at den kan være uten kjøl sikkert. Vi får håpe på det beste! :-)
AmandaVI Skrevet 7. april 2013 #275 Skrevet 7. april 2013 Jeg er visst den eneste som ikke savner de dinosaurkjeksene. Bestemor skulle alltid prakke på meg disse, og de var tørre, hadde for lite sjokolade og altfor surt fyll. Varg veum på gang! Men det er en hel rekke bruser som godt kunne ha kommet for å bli. Sansao, shokata, pepsi twist, schweppes agrum, vaniljecola, baluba, (den blå brusen fra rema)... Savner veldig kirsebæryoghurt på småbeger. Samme med fersken/aprikos. Hvorfor forsvant de? De var jo de beste... Og litago banan. Det var også en ispinne som lignet litt på gullpinne, bare mindre og kom i pakker med ti, som også hadde sjokoladetrekk og nøtter inni. Husker ikke hva den het... Men den var kjempegod. Nå er lollipop på boks å få tak i igjen på meny. Den smaker fortsatt det samme.
challenger Skrevet 7. april 2013 #276 Skrevet 7. april 2013 Potetgullet med smak av spansk spekeskinke fra Sørlandschips! Akkurat når jeg fikk øynene opp for den forsvant den What? Finnes den ikke lengre?
elise00 Skrevet 7. april 2013 #278 Skrevet 7. april 2013 What? Finnes den ikke lengre? Jeg kan ikke finne den noen steder, heller ikke på hjemmesiden til Sørlandschips
challenger Skrevet 7. april 2013 #279 Skrevet 7. april 2013 Jeg kan ikke finne den noen steder, heller ikke på hjemmesiden til Sørlandschips Åhh, det potetgullet var jo knallgodt!
fionel Skrevet 7. april 2013 #280 Skrevet 7. april 2013 (endret) Lørdagspizza! Pepsi twist( de har den fortsatt i Tyskland!) god morgen yoghurt lime Endret 7. april 2013 av fionel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå