Gå til innhold

Hva savner du i butikken?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Surfedama (lakrisdrops)

De finnes! hos noen statoil stasjoner i oslo bl.a.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De finnes! hos noen statoil stasjoner i oslo bl.a.

Eller det var "stupedama" om du mente den?!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner de picknik sandwich kjeksene i gul pakning, med blå skrift på. Det var en avlang kjeks med sjokolade i mellom, ååh nam! Elsket de da jeg var barn

Anonym poster: 0ead306aede26bf03920ae520856d082

Skrevet

Det var den første tacopizzaen de kom med sant? Sånn tidlig på 2000-tallet? Jeg savner den så! Eneste virkelige gode pizzaen fra ferdigdisken. Utenom full pakke også da. Den er vel vekke den og nå.

Ja, vet ikke hvor lenge den eksisterte på markedet. Den hadde mild tacosmak, skinkebiter (MUK) og masse mais (som ble sprø gjennom stekingen).

Skrevet

DIsse bananchipsene fra Sørlandschips http://dt.lokalguide...02307237-03.pdf (midten øverst) er noe av det beste jeg har smakt i hele mitt liv!!!!! Er vel ingen som vet om det går an å få kjøpt de noe sted enda?

:wow:

Det finnes slike bananchips med yoghurttrekk i Sverige i løsvekt, og de er faktisk MYE bedre enn fra sørlandschips!

Pleier alltid å hamstre med meg slike når jeg er der, de er jo så gode:)

Gjest Borghild
Skrevet

Utrolig mye man savner av gamle varer, ja. Har kanskje noe å gjøre med det nostalgiske også da. Er ikke sikkert vi hadde likt disse produktene om vi hadde fått de tilbake:-)

Men jeg savner utrolig mange av de gamle frossen-pizzaene! Spesielt siden jeg har vært totalt hekta på pizza i 20 år :fnise: Savner Grandiosa Mild Taco, Milano-pizzaen, den gamle Pepperoni-pizzaen fra Stabburet, Big One Mexicana, Big One Rally Supreme, Prima Pizza osv osv... Gaaaah, nå ble jeg sulten :sikle:

Ja, har nok litt med det nostalgiske å gjøre også, ja. :)

Kan bare spise én frossenpizza jeg og det er den fra Schär. Skulle ønske Grandiosa kunne kommet med en glutenfri mild taco! Mild taco var supergod. Den pizzaen som bare heter en skikkelig hot pizza er også kjempegod, gid den kom i glutenfri!

Skrevet

Ja, vet ikke hvor lenge den eksisterte på markedet. Den hadde mild tacosmak, skinkebiter (MUK) og masse mais (som ble sprø gjennom stekingen).

Den eksisterte fra 2000 til 2004.

Gjest Borghild
Skrevet

Var det ikke kun tacokjøttdeig på mild taco da? Var vel ikke noe MUKskinke der?

Skrevet (endret)

Ja, har nok litt med det nostalgiske å gjøre også, ja. :)

Kan bare spise én frossenpizza jeg og det er den fra Schär. Skulle ønske Grandiosa kunne kommet med en glutenfri mild taco! Mild taco var supergod. Den pizzaen som bare heter en skikkelig hot pizza er også kjempegod, gid den kom i glutenfri!

Så kjipt! Har du cøliaki? Jepp, Hot Pizza fra Terina er også en av mine favoritter!

Edit: Du tenker forresten på en annen taco-pizza enn den vi snakket om. Den du mener er av nyere dato.

Endret av gutt_26
Gjest Borghild
Skrevet

Så kjipt! Har du cøliaki? Jepp, Hot Pizza fra Terina er også en av mine favoritter!

Edit: Du tenker forresten på en annen taco-pizza enn den vi snakket om. Den du mener er av nyere dato.

Jepp. Fikk det for rundt 4 år siden. Kjipt ja, men heldigvis fins det mange gode glutenfri varianter av ting,selv om utvalget av glutenfri frossenpizza er heller sørgelig.

Ja,mulig jeg blander med en annen tacopizza. Men husker at jeg digget mild taco. :)

Skrevet

DIsse bananchipsene fra Sørlandschips http://dt.lokalguide...02307237-03.pdf (midten øverst) er noe av det beste jeg har smakt i hele mitt liv!!!!! Er vel ingen som vet om det går an å få kjøpt de noe sted enda?

Jeg kjenner en som jobber med sørlandschips, så jeg kan spørre han neste gang jeg ser han!

Den eksisterte ikke lenge, men var utrolig god. Tror det var på slutten av 90 eller starten av 2000-tallet. Så kjedelig at den med paprika er borte igjen da.

Nidar lovte jo at Soho skulle komme tilbake siden den vant den konkurransen, men neida! Tomme løfter! Savner også rød stratos og smørbukk med sjokolade. Savner stratos med nøtter også. Og salte, sure og pepper-ufo. Kims 1.lov også. Og cherry coke og vanilla coke!

Rart det bare er godis og brus man savner, hehe. :)

Soho kom tilbake i en sånn Nidars Favoritter-pose, men om de har den ennå vet jeg ikke.

Skrevet

Dette er av nyere dato, men jeg savner tress fra Diplomis! De har nå fått jordbærbiter i jordbærisen, sånn som Sørlandsis. Jeg likte jo at det var uten!

PEZ-drops har nå kommet "uten fargestoffer" eller noe sånt, og smaker ikke det samme lengre :-(

• Liker 2
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg kjenner en som jobber med sørlandschips, så jeg kan spørre han neste gang jeg ser han!

Soho kom tilbake i en sånn Nidars Favoritter-pose, men om de har den ennå vet jeg ikke.

Ja, vet og man skulle stemme på sin favoritt så skulle den komme tilbake. Soho vant, men kom aldri tilbake. Bare salgstriks og tomme løfter fra nidar!

AnonymBruker
Skrevet

Big one Mexican som de lagde før med biff, vårløk og mais. Jeg og ei venninne var hektet på den!! :)

En Mac&Cheese (husker ikke nøyaktig hva den hette) som var i frysedisken, feit som bare det, men godt en sjelden gang.

De butikkene jeg er innom har aldri pistasje-is, hvor er de blitt av??

Anonym poster: 175da4ece3a05efe6c6f208864609ba0

AnonymBruker
Skrevet

Og rød Bounty sjokolade! Husker at Europris hadde det for hundre år siden, ikke sett noen annen plass :( Den hadde mørk sjokolade

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Gjest EryMax
Skrevet

De butikkene jeg er innom har aldri pistasje-is, hvor er de blitt av??

Diplom is lager bare pistasj is til storhusholdning. Hennig Olsen har men da må du på Kiwi,Joker,Meny,Spar eller ICA Supermarked.

Gjest EryMax
Skrevet

6238.jpg

Min elskede venn. Savner deg :grine:

Vet du hva jeg så? Hjem Is selger Tyrkisk Pepper is fra isbilen sin.

Skrevet

De likte jeg også! :)Har aldri likt bananchips, men de var vidunderlige. Synd de er borte :(

• Liker 1
Skrevet

yoghurt-cappucino-og-notter-gronn.jpeg?w=350&h=400

Åh den var supergod! *savn*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...