Gå til innhold

Hva savner du i butikken?


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Jeg bor i Oslo da. Noen som vet det, hvor i Oslo den HaPå'en er å få tak i?

de fleste steder vil jeg tro? den kom jo ut igjen for en stund siden- riktignok i limited edition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandelkrokansjokoladen til Freia

Sørlandschips med havsalt og sitronpepper

Milky Way Crispy Rolls

Lakrissmurf, og _god_ og mye lakris i løsvekt, hvorfor i alle dager får de det til i Sverige, men ikke her?

Natursticks

Flere slag Ben & Jerrys

Rollerburgere

En asiatsik wok-ish eske som het Bami Goreng ellernoe, elsket det som barn. Fant krydderblanding for et år siden og ble kjempelykkelig, men nå er den også borte.

Ellers er jeg for alt av nye produkter til asiastisk mat, mer løsvekt og nye kryddere/andre naturlige smakstilsetninger. Og så er jo mer å velge mellom av hver ting en drøm som er litt urealistisk i Norge, men noen ting har potensiale til å smake mye bedre, siden det er eneste variant så kjøper vi det allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananas- HaPå'en!

Den har jo kommet ut på nytt, så den finner du nok rundt omkring.

Jeg husket fra barndommen at den var god, men det var den virkelig ikke :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer flyttende med èn gang :laugh:

Venter i spenning :fnise:

Tror det går an å kjøpe ufryst Mr Freeze på nettet, forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heklepleddet

Den har jo kommet ut på nytt, så den finner du nok rundt omkring.

Jeg husket fra barndommen at den var god, men det var den virkelig ikke :spy:

Jeg har fått med meg at den har kommet ut igjen, men samme hvor jeg leter så er den ikke inne i butikkene. Tror folk hamstrer. Har også hørt noen si at den er annerledes i smak for dem nå enn den var den gang. Men jeg vil jo gjerne prøve den likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jeg savner? Vin og sprit! Polet har teite åpningstider :fnise:

Samme her. De har det i Spania,det var så utrolig lettvint, og ta det i samme slengen som mat handlingen. Tobakken der i mot hadde de på egne spesial forettninger, så da gikk det vel opp i opp. ;)

Anonym poster: 4309627bbd3326c8a3c6703d84ce28c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har fått med meg at den har kommet ut igjen, men samme hvor jeg leter så er den ikke inne i butikkene. Tror folk hamstrer. Har også hørt noen si at den er annerledes i smak for dem nå enn den var den gang. Men jeg vil jo gjerne prøve den likevel :)

det er så snodig at så mange sier nettopp det!

hapå`en, soho`en og stupedamene har endret smak,..... neeeiii, det er jo ikke produktene som smaker anderledes, det er våre smaksløker som har endret seg fordi vi har blitt voksne :tommelopp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansao-brus

Gourmetchips med salt og pepper, kjøpte den hveer lørdag, så sykt god!

Extra chips(hadde ekstra mye krydder så fikk veldig sterk paprikasmak)

Kjeft-juice

McToast

En smurfesak man kunne ha i smågodt-posen, ca 3-5cm lang, myk, svart smurf med salmiakksmak og saltstrø utenpå. Har ikke sett den siden 1998 tror jeg.

Full pakke-grandis

Den er jo overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Samme her. De har det i Spania,det var så utrolig lettvint, og ta det i samme slengen som mat handlingen. Tobakken der i mot hadde de på egne spesial forettninger, så da gikk det vel opp i opp. ;)

Anonym poster: 4309627bbd3326c8a3c6703d84ce28c3

Ja jeg vet :) Er jo kjempe lettvint! Danmark har jo også det.

Om de har tobakk eller ei, spiller ingen rolle for meg.

(Hoho, det rimte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Velling! (som ikke er for babyer). Må helt til Sverige og hamstre. Tenker på av denne typen:

7332314122776.jpg

- Savner hvit sjokolade-varianter. Hvit sjokolade med biter av bær!

- Tine Milkshake

- Royal Sommerbær is!! Gi meg den gjerne i 2-liter!

9D7B6F39BC068D2C0D066F6D5594.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ting som ikke er King Size eller Familiepakke... Halvparten av husstandene her i byn har bare én person, da er det latterlig at det er butikker som kun selger ris i boil-in-bag pakker...J

Og jeg vil spesielt ha små poser med all type snop og snacks.. Åpnet er spist, og spiser jeg en hel svær pose chips alene blir jeg feilt.

Anonym poster: 6759ed90d24d811f28538cee6295433c

Henger meg også på denne. Mener jeg leste en plass at 40 prosent av Norges befolkning er enslige(bor alene), det må da være ett marked da for å lage mindre posjoner, til en billigere penge ,uten at de går i tap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner Velling! (som ikke er for babyer). Må helt til Sverige og hamstre. Tenker på av denne typen:

7332314122776.jpg

Hva er dette for noe? Grøt av no' slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally: Ja! Grøt ja. Sånn man bare blander med kokende vann, så tykk som du vil ha den. Smaker nydelig, kan kanskje minne litt om semulegrynsgrøt eller babygrøt. Pleier ha kanel, solsikkekjerner og rosiner i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Savner hvit sjokolade-varianter. Hvit sjokolade med biter av bær!

Samme her! Har en sjelden gang funnet hvit sjokolade med jordbær av den typen her, men den er dessverre svindyr.

61572%20-%20Divine%20White%20Chocolate%20Bar%20with%20Strawberries.JPG

Men her om dagen fant jeg denne fra Hersheys på Meny, og den fant virkelig i smak, men savner flere varianter med hvit sjokolade.

Hersheys-Cookies-n-Creme-Wrapper-Small.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAT.

Så det som selges i butikkene er ikke mat? :) frukt,grønnsaker,kjøtt etc..

Hva er det du spiser da?

Anonym poster: 4309627bbd3326c8a3c6703d84ce28c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...