Gå til innhold

Hva savner du i butikken?


Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Hva så.

Anonym poster: d0672bf02a209d455af5211029123ddb

Hva så? Det høres ikke så delikat ut akkurat. Hva er opprinnelsen til å kalle det "kattebæsj"?

Anonym poster: 4309627bbd3326c8a3c6703d84ce28c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

I sodd er det kastrerte katteballer!

Hele katta er snart brukt opp nå :fnise:

Kastrerte katteballer.. Ergo, det er ikke katteballer i sodd?

Om de er kastrerte, er de vel tatt ut? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med over, myke tyrkisk pepper!

Samt, french fries med paprikasmak, den kom tilbake men virker som den forsvant igjen. De hadde da jeg var mindre, bisc n twix tror jeg det het. Er vel iallefall 15 år siden. :P Også savner jeg sjokoladepålegg som var stivnet som en super tynn sjokoladeplate.

French Fries med paprikasmak finnes på enkelte 7-eleven (f.eks. i Torggata i Oslo) og Deli de Luca (f.eks. i Karl Johan) butikker :D :D pleier å kjøpe et par poser når jeg er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cool_water

French Fries med paprikasmak finnes på enkelte 7-eleven (f.eks. i Torggata i Oslo) og Deli de Luca (f.eks. i Karl Johan) butikker :D :D pleier å kjøpe et par poser når jeg er der...

Skal sjekke om de har det i Bergen, håper de har det :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Dinosaurkjeks

De firkanta Disneysjokoladene med hvit sjokolade.

Snack pack

Kjeft med cola-smak.

Stratos med nøtter

Endret av Crazycatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine22

Savner både dinosaurkjeks, disneysjokoladene og ikke minst bamsekjeksene fra(Sætre?- en pakke med vaniljesmak og en med sjokoladesmak) De var kjempegode, trist at de ble tatt ut av produksjon :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Savner både dinosaurkjeks, disneysjokoladene og ikke minst bamsekjeksene fra(Sætre?- en pakke med vaniljesmak og en med sjokoladesmak) De var kjempegode, trist at de ble tatt ut av produksjon :(

De hadde jeg helt glemt!! Og det var skikkelig artig, for akkuratt i det jeg leste dette som jeg utheva, så fikk jeg en tydelig smak av dem! Jeg elsket dem, men har ikke tenkt på at de ikke selges lenger fordi jeg var såpass liten den gang! men..men ... men jeg kjenner smaken av dem! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor??? Har ikke sett den i Rogaland på 14 år! Må haaaa

På andre siden av landet omtrent xD Vi hadde det på Meny når jeg jobba der og det er på flere av Mix-kioskene rundt her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10_11_14.JPEG

- Denne *peker opp* som jeg forøvrig HELT hadde glemt, før jeg så den tidligere i tråden.

- SOHO <3 Herregud. Soho. Jeg syntes fortsatt de i Nidar-pakken var fantastiske, men det ble jo litt dyrt å kjøpe en pakke til 60 kroner for de få bitene.

- Melkesjokoladen med kjekskuler. Savn!

- Som flere har nevnt, Disney sjokoladen. Mye sjokolade her ser jeg, haha.

- Kaptein Sabeltann chips! Den var som en mye bedre utgave av Sørlandschipsen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringles Cheese. Mulig de produseres, men kan ikke se hvor de selger disse lengre.

Sombre (Potegull, er som smash bare uten sjokoladen)

Mazariner med en liten gelefrukt på toppen.

Dinosaur-kjeks.

Ostepop, den som ikke var like porøs.

Savner den tiden freiasjokoladen var pakket inn i papir og gullfolie.

Tine Milkshake

d03d4f5e5d7c55a594ab5cbbc750fb88.jpg

Mulig det er nevnt lenger ned i trådn, har ikke tid til å lete nå.. Men de selger milkshake nå også, bare i større kartonger! Smaker det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner virkelig den Pepsien med sitron!!!

HIhi ltenker du på pepsi twist?? Gad den er god! De produserer den enda i tyskland og Gran Canaria. ( der jeg har funnet den) Når vi var i tyskland, og jeg så den brusen der.. Da kjøpte jg 8 brett brus :D Den er sååå god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...