Gå til innhold

Lange kvinnfolk med hæler å andre sværsåltesko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sa heller ikke at dere har lite å velge i, jeg sa dere har mindre å velge i :herremann: Hvor mye dere har å velge i kommer selvfølgelig også an på en rekke andre ting, men alt annet likt vil en kvinne på 170 ha flere å velge i enn en på 180! Det er delvis dere egen "skyld", ved at dere ikke gir lavere menn en sjanse, og delvis vår egen skyld ved at vi er skeptiske til kvinner som er høyere enn oss!

Jeg går med høye hæler og er høy, og jeg digger menn uansett høyde. Kjemi ligger ikke i antall cm verken her eller der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal mann

Jeg går med høye hæler og er høy, og jeg digger menn uansett høyde. Kjemi ligger ikke i antall cm verken her eller der...

Innrøm det! Jo flere centimeter i lommeboka, jo bedre :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med høye hæler og er høy, og jeg digger menn uansett høyde. Kjemi ligger ikke i antall cm verken her eller der...

Ja, men generelt har det en del å si! Fint at du er inkluderende, men vi kommer ikke unna at høyde er en faktor i partnervalg for majoriteten av både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,80 og er endelig blitt gammel nok til ikke lenger å ha ville komplekser for høyden min. Så nå blir det kjøp av mine første høyhælte sko, som jeg vil ha av den enkle grunn at jeg føler beina mine blir finere og jeg får en finere holdning.

Haters gonna hate.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men generelt har det en del å si! Fint at du er inkluderende, men vi kommer ikke unna at høyde er en faktor i partnervalg for majoriteten av både menn og kvinner.

Ikke i min verden,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Personlig så blåser jeg enlang marsj i hvor høy/lav en mann er :opplyser:

Med min 168,7 cm så passer de fleste tenker jeg ;)

Høye hæler går jeg også med ;)

Skulle det derimot være slik at en potensiell mann får problemer med at jeg kan komme til å rage en cm eller to høyere enn ham når jeg har høye hæler så ligger det problemet i hans psyke, ikke i min.

Har forøvrig hatt stormende interessenter med 'lavest' høyde 165 cm og høyeste på 202 cm.

Høyden hadde ingenting å gjøre med at ingen av disse to ytterpunketen var interessante, - det hadde derimot kjemien og det mentale samspill (eller mangel på sådann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva får kvinner som er i forhold ut av vibratorer og dildoer?

La oss lage egne regler over hvilke produkter som er forbeholdt enkelte type mennesker. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har folk så store problemer med å akseptere at ikke alle ser like ut, er like høye eller smale og liker det det samme..? Og hvorfor er det nødvendig å fortelle den det gjelder at h*n i dine øyne ikke er god nok?

Forstår det ikke.

Endret av mlody
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 176 cm høy, bruker alltid sko med hæl. 4-5 cm på jobb og 8-9 cm på fest. Mannen min elsker det ( selv om han bli 1 cm lavere enn meg innimellom), og jeg får masse positiv oppmerksomhet, så mitt inntrykk er at mange menn synes det er flott :) pene sko gjør et antrekk komplett. Måtte, i en periode, gå med flate sko og syntes at ingen klær satt pent da. Digger sko :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lange bein har alltid tent menn. det er jo ingen hemmelighet. akkurat som store lepper, hvite tenner, store øyne, runde faste rumper, lange slanke armer, lange negler. vi skal jo lissom helst se sånn ut i følge modellbransjen. så hvorfor noen (små jenter) mener det er feil er beyond me.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slettes ikke høy men skulle ØNSKE jeg kunne gå i høye hæler. Har blitt så godt vant til mine komfortable MBT, og får vondt under foten etter ti minutter på hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer som kan gå på høye heler, er jo fint å se på.

Pga ryggen kan jeg ikke bruke heler,så jeg er sjalu på de som kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180cm høy, og ballerina sko ser ballestygg ut. Skal jeg liksom ikke få bruke fine stilettos bare fordi jeg er høy fra før?

Når jeg har jogge sko på meg, er jeg fremdeles rak i ryggen og har fin rumpe, så det er ikke derfor jeg bruker hæl. Det er fordi jeg liker fasongen på skoen, og jeg har ingenting imot at mine lange ben ser lenger ut, for det er pent.. Jeg vet godt at partneren min valgte meg for personligheten min, men faktumet at jeg er rimelig høy og slank spillte nok litt inn også. Han har flere ganger uttalt at mine lange ben og høyden min er noe av hannes favoritt trekk ved utseende mitt.

Og nei, til tross for høyden min har jeg ikke klovne føtter, sko størrelsen min er 38.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180cm høy, og ballerina sko ser ballestygg ut. Skal jeg liksom ikke få bruke fine stilettos bare fordi jeg er høy fra før?

Når jeg har jogge sko på meg, er jeg fremdeles rak i ryggen og har fin rumpe, så det er ikke derfor jeg bruker hæl. Det er fordi jeg liker fasongen på skoen, og jeg har ingenting imot at mine lange ben ser lenger ut, for det er pent.. Jeg vet godt at partneren min valgte meg for personligheten min, men faktumet at jeg er rimelig høy og slank spillte nok litt inn også. Han har flere ganger uttalt at mine lange ben og høyden min er noe av hannes favoritt trekk ved utseende mitt.

Og nei, til tross for høyden min har jeg ikke klovne føtter, sko størrelsen min er 38.

Da tipper jeg han er rimelig høy selv, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da tipper jeg han er rimelig høy selv, eller tar jeg feil?

Han er ikke så mye høyere enn meg. ca 5cm? Så når jeg har på meg sko over det blir jeg høyere enn ham. Kan jo innrømme at det er noe som jeg ungår når jeg er med ham fordi jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gjerne med høye hæler, men nå for tiden syns jeg de fleste sko som er fine blir litt for høye for meg.Jeg er allerede 187 og da blir 14 cm høye hæler litt for mye for meg.Liker heller ikke å gå med så høye hæler.

5-10 er mer enn nok for meg, men finner lite som er fint og som er i min størrelse.Bruker 42 og da er det faktisk en utfordring å finne fine sko.

Ja, vet at jeg avsporer ;)

Anonym poster: ce22aa4ff6986c6c0e905094f17bfcbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...