Gå til innhold

Lange kvinnfolk med hæler å andre sværsåltesko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke du skrevet at du er ganske lav? :klo:

Anonym poster: 3091963edf7074042ae9a5615f61b184

Tror hun mener at høye kvinner på høye hæler er flott, ikke at det gjelder henne selv :)

Anonym poster: 716144276d413512bf1bd0f7bf5f1ba2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror hun mener at høye kvinner på høye hæler er flott, ikke at det gjelder henne selv :)

Anonym poster: 716144276d413512bf1bd0f7bf5f1ba2

Åja, nå var jeg litt teit :fnise:

Jeg syns høye hæler er fint på de som takler å gå på de.

Anonym poster: 3091963edf7074042ae9a5615f61b184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig komfortabel med å generalisere, gitt at det også er en annen side av saken. De fleste kvinner foretrekker minst like høye menn.

Men det er klart, er du en kvinne som er så perfekt at alle menn vil ha deg på tross av høyden, og samtidig er åpen for menn ned til 1.60 så gjelder ikke dette for deg. Er du komfortabel med å bruke personlige anekdoter som bevis?

Når jeg tenker etter er jeg ikke perfekt på noe som helst slags vis, men det ser ut til at selvuhøytidelighet og humor er en vinner, uansett høyde på meg eller mannen.

Og ja, på et forum som KG er jeg veldig komfortabel med å skrive inn mitt syn på saken, ellers preges livet mitt av å ikke være så opptatt med at ting må bevises.

Anonym poster: 0780a316c5f794187a9473d0d03f9b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker etter er jeg ikke perfekt på noe som helst slags vis, men det ser ut til at selvuhøytidelighet og humor er en vinner, uansett høyde på meg eller mannen.

Og ja, på et forum som KG er jeg veldig komfortabel med å skrive inn mitt syn på saken, ellers preges livet mitt av å ikke være så opptatt med at ting må bevises.

Anonym poster: 0780a316c5f794187a9473d0d03f9b7f

Så værsåsnill å innse at diskusjon av demografiske grupper handler om generalisering. Det du mener er ikke kvalitativ forskjellig fra å mene at jeg generaliserer når jeg hevder at mennesker har armer. Det finnes jo mennesker uten armer, men allikevel må man vel kunne hevde at mennesker har armer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så værsåsnill å innse at diskusjon av demografiske grupper handler om generalisering. Det du mener er ikke kvalitativ forskjellig fra å mene at jeg generaliserer når jeg hevder at mennesker har armer. Det finnes jo mennesker uten armer, men allikevel må man vel kunne hevde at mennesker har armer?

Det er din påstand. Les HL igjen, kanskje?

Anonym poster: 0780a316c5f794187a9473d0d03f9b7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hva som er poenget med å henge seg opp i andres høyde eller andre ting man ikke kan noe for.

Irriterende når folk kommer bort og "hvorfor er du så høy?" eller "herregud, det går ikke an å være så høy?"

Nei, det går ikke an.Jeg har bare på meg et ekstra par med bein idag. (Hoho)

Hva med å bry seg litt mindre om hvordan alle andre ser ut og heller ta en titt i speilet. Jobb med den manglende selvtilliten istedet for å bryte ned andres.

Anonym poster: ce22aa4ff6986c6c0e905094f17bfcbe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du skrevet at du er ganske lav? :klo:

Anonym poster: 3091963edf7074042ae9a5615f61b184

Ja, jeg er bare 165 cm.

Tror hun mener at høye kvinner på høye hæler er flott, ikke at det gjelder henne selv :)

Anonym poster: 716144276d413512bf1bd0f7bf5f1ba2

Det stemmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave kvinner som går i høye høler gjør det ofte ikke fordi de vil bli høyere, men fordi de ( som høye kvinner ), synes det er fint, feminint etc...Vet om mange lave kvinner som er superfine og sexy i høye sko! En annen fordel med å være lav, er at de oftest har mindre føtter. Synes noen ganger sko fra 40 og oppover blir veldig store på damer, spesielt når de er høye..mister liksom litt ynde...Sko størrelse 37 er min favorittstørrelse på sko!

For det ville ikke sett merkelig ut med str 37 på en dame på 185cm? Føttene er tilpasset resten av kroppen... Let me guess; du har str 37 i sko.

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynte seg. Følelsen av å være mere feminin, kanskje? ( + at jeg personlig får en penere holdning - blir rakere i ryggen. )

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Du gjør deg høyre for å bli mer feminin? Du får bedre holdning av å vær ubalansert? Du vet det går ann å trene så du blir retter i ryggen ja?

Anonym poster: 195481369618177a58c3da293267d139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempefint med høye hæler på en høy kvinne som tydelig er fornøyd med høyden sin. Selvsikkerhet er sexy. Folk må da få gå i det de selv liker og føler seg bra i. :vetikke:

Hvis hun er fornøyd med høyden sin, hvorfor i helvete går hun da for å bli høyere? Kvinnfolklogikk.

Anonym poster: 195481369618177a58c3da293267d139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør deg høyre for å bli mer feminin? Du får bedre holdning av å vær ubalansert? Du vet det går ann å trene så du blir retter i ryggen ja?

Anonym poster: 195481369618177a58c3da293267d139

Jepp, har du et problem med det?

Blir ikke ubalansert av å gå med høye heler hvis man greier å bruke dem. Dessuten er det forskjellig tykkelse på helene.

Selvfølgelig vet jeg det.

Er det lave mannfolk med dårlig selvtillit, eller lave kvinner som reagerer på dette? Underlig problemstilling i allefall. Har aldri hatt noen ''problemer'' med å være høy. Gutta elsker det, både høye og lave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun er fornøyd med høyden sin, hvorfor i helvete går hun da for å bli høyere? Kvinnfolklogikk.

Anonym poster: 195481369618177a58c3da293267d139

Høye hæler og rak rygg fremhever høyden hennes - og det tyder faktisk på at hun er fornøyd med å være høy.

Man trenger selvsagt ikke å gå med høye hæler selv om man er fornøyd med seg selv, men jeg ser altfor mange høye kvinner som subber rundt med lut rygg for å se lavest mulig ut. Det er trist.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye hæler og rak rygg fremhever høyden hennes - og det tyder faktisk på at hun er fornøyd med å være høy.

Man trenger selvsagt ikke å gå med høye hæler selv om man er fornøyd med seg selv, men jeg ser altfor mange høye kvinner som subber rundt med lut rygg for å se lavest mulig ut. Det er trist.

Hun kan vel bare rette opp ryggen litt å trene mer for å oppnå det samme, som gir helsegevinst og ikke ødelagte føtter. Det har ingenting med selvtillit og å være tilfreds med seg selv det du sier. Det er fake, kjøpa selvtillit basert på kjøpemarkedets fronting.

Det er ikke enten høye hæler å selvtillit eller uten og lut rygg. Det finnes en rasjonell mellomting. Har du aldri noe annet å komme med enn kk og moteblads holdninger og synspunkter :)

Anonym poster: 195481369618177a58c3da293267d139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan vel bare rette opp ryggen litt å trene mer for å oppnå det samme, som gir helsegevinst og ikke ødelagte føtter. Det har ingenting med selvtillit og å være tilfreds med seg selv det du sier. Det er fake, kjøpa selvtillit basert på kjøpemarkedets fronting.

Det er ikke enten høye hæler å selvtillit eller uten og lut rygg. Det finnes en rasjonell mellomting. Har du aldri noe annet å komme med enn kk og moteblads holdninger og synspunkter :)

Anonym poster: 195481369618177a58c3da293267d139

Jeg sa at det tyder på at hun er fornøyd med høyden sin, ikke at høye hæler skaper selvtillit.

Når det er sagt, er det mange som synes høye hæler er pent og rett og slett føler seg ekstra bra når de går i noe de liker.

Jeg leser ikke KK og moteblader, så jeg var ikke klar over at jeg alltid har samme synspunkter og holdninger som dem. Det er flott at jeg har deg, som er ivrig leser av både KK og mine kommentarer, til å fortelle meg det. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 177-178, er jeg høy? :) Bruker sjelden gang 5-6 cm høye hæler :)

Ja, det er høyt.

Anonym poster: 3091963edf7074042ae9a5615f61b184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 og bruker stadig mine 12 centimetre, har aldri noensinne møtt en mann som har klaget. Men jeg har sannelig fått mange skjeve kommentarer fra små jenter.

"Oi, lager de sånne sko i størrelse trettini .. ? "

"åh, du er tøff som tør å gå på sånne høye hæler, blir det ikke veldig langt ned?"

"Hm, du er sikker på at det er lurt å bi så høy da .. ? Du vet at menn liker å føle seg stooore, så du begrenser jo utvalget ditt nå .. ja ja da blir det enda mer på oss andre da *fake latter*"

"Åh, nå fikk du veeeeeeeldig lange bein assa ............ "

*sukke oppgitt*

Ja jeg er høy, ja jeg går i høye hæler, og JA - menn elsker det. Uten unntak. Det er ikke bare små dukker på 165 inkl 12 centimetre de faller for.

Endret av Petalouda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 og bruker stadig mine 12 centimetre, har aldri noensinne møtt en mann som har klaget. Men jeg har sannelig fått mange skjeve kommentarer fra små jenter.

"Oi, lager de sånne sko i størrelse trettini .. ? "

"åh, du er tøff som tør å gå på sånne høye hæler, blir det ikke veldig langt ned?"

"Hm, du er sikker på at det er lurt å bi så høy da .. ? Du vet at menn liker å føle seg stooore, så du begrenser jo utvalget ditt nå .. ja ja da blir det enda mer på oss andre da *fake latter*"

"Åh, nå fikk du veeeeeeeldig lange bein assa ............ "

*sukke oppgitt*

Ja jeg er høy, ja jeg går i høye hæler, og JA - menn elsker det. Uten unntak. Det er ikke små dukker på 165 inkl 12 centimetre de faller for.

:danse: Er 180 selv og bruker heler innimellom, har heller aldri fått noen klager.

Lange bein er visst veldig sexy. ( Bruker ikke heler som er høyere enn 4-5cm, om det har noe å si i denne ''seriøse'' debatten. )

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...