Gå til innhold

Lange kvinnfolk med hæler å andre sværsåltesko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun kan vel bare rette opp ryggen litt å trene mer for å oppnå det samme, som gir helsegevinst og ikke ødelagte føtter. Det har ingenting med selvtillit og å være tilfreds med seg selv det du sier. Det er fake, kjøpa selvtillit basert på kjøpemarkedets fronting.

Det er ikke enten høye hæler å selvtillit eller uten og lut rygg. Det finnes en rasjonell mellomting. Har du aldri noe annet å komme med enn kk og moteblads holdninger og synspunkter :)

Anonym poster: 195481369618177a58c3da293267d139

Da er du i mot sminke, klær generelt, pene sko ( med lave heler ), farging av hår osv også da...?

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er høy, ja jeg går i høye hæler, og JA - menn elsker det. Uten unntak. Det er ikke små dukker på 165 inkl 12 centimetre de faller for.

Vi små dukker får da også menn, selv om de må falle litt lengre ned når de faller for oss. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi små dukker får da også menn, selv om de må falle litt lengre ned når de faller for oss. :gjeiper:

Gurimalla, ja, så klart, det skulle ha vært med en "bare" der - unnskyld :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 og bruker stadig mine 12 centimetre, har aldri noensinne møtt en mann som har klaget. Men jeg har sannelig fått mange skjeve kommentarer fra små jenter.

"Oi, lager de sånne sko i størrelse trettini .. ? "

"åh, du er tøff som tør å gå på sånne høye hæler, blir det ikke veldig langt ned?"

"Hm, du er sikker på at det er lurt å bi så høy da .. ? Du vet at menn liker å føle seg stooore, så du begrenser jo utvalget ditt nå .. ja ja da blir det enda mer på oss andre da *fake latter*"

"Åh, nå fikk du veeeeeeeldig lange bein assa ............ "

*sukke oppgitt*

Ja jeg er høy, ja jeg går i høye hæler, og JA - menn elsker det. Uten unntak. Det er bare ikke små dukker på 165 inkl 12 centimetre de faller for.

Edit : et lite men vesentlig ord manglet *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har du et problem med det?

Blir ikke ubalansert av å gå med høye heler hvis man greier å bruke dem. Dessuten er det forskjellig tykkelse på helene.

Selvfølgelig vet jeg det.

Er det lave mannfolk med dårlig selvtillit, eller lave kvinner som reagerer på dette? Underlig problemstilling i allefall. Har aldri hatt noen ''problemer'' med å være høy. Gutta elsker det, både høye og lave.

175 og bruker stadig mine 12 centimetre, har aldri noensinne møtt en mann som har klaget. Men jeg har sannelig fått mange skjeve kommentarer fra små jenter.

"Oi, lager de sånne sko i størrelse trettini .. ? "

"åh, du er tøff som tør å gå på sånne høye hæler, blir det ikke veldig langt ned?"

"Hm, du er sikker på at det er lurt å bi så høy da .. ? Du vet at menn liker å føle seg stooore, så du begrenser jo utvalget ditt nå .. ja ja da blir det enda mer på oss andre da *fake latter*"

"Åh, nå fikk du veeeeeeeldig lange bein assa ............ "

*sukke oppgitt*

Ja jeg er høy, ja jeg går i høye hæler, og JA - menn elsker det. Uten unntak. Det er ikke små dukker på 165 inkl 12 centimetre de faller for.

hey, gi nå f i å bland inn at lave mennesker er så veldig sjalu på dere høye, og at menn bare går etter høye kvinner, dette blir ubeskrivelig lite nyansert. I en hver debatt om høye eller lave mennesker handler det tydeligvis om å gå til frontalangrep på det som er rake motsetningen av seg selv, hvorfor det? Er du fornøyd med høyden din? FLOTT, og jeg mener det,selvtillit er bra og det er tøysete å gå rundt å være missfornøyd med slikt. Men må det forsvares ved å at mannfolk umulig kan gå etter "små dukker". Er man fornøyd med seg selv ved å rake ned på andre?

Jeg er en "enda mindre dukke"??? enn 165, mannfolk har jeg også kapret meg, så bare ta det helt med ro jeg er ikke så misunnelig altså

Jeg får da også et par kommentarer fra høye jenter, *sukke oppgitt* men jeg gidder ikke gå rundt å tro at det er fordi ingen kan like de..

Høye kvinner, lave kvinner eller de midt på treet, jeg ser stadig kvinner i alle disse kategoriene som er feiende flotte..

Angående "sværsåltesko" :klo:

Herre fred, skjønner ikke hvorfor man gidder å bry seg så mye om hva andre går i, så lenge de føler seg vel både med egen høyde og skoene de går i så spiller det vel ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, gi nå f i å bland inn at lave mennesker er så veldig sjalu på dere høye, og at menn bare går etter høye kvinner, dette blir ubeskrivelig lite nyansert. I en hver debatt om høye eller lave mennesker handler det tydeligvis om å gå til frontalangrep på det som er rake motsetningen av seg selv, hvorfor det? Er du fornøyd med høyden din? FLOTT, og jeg mener det,selvtillit er bra og det er tøysete å gå rundt å være missfornøyd med slikt. Men må det forsvares ved å at mannfolk umulig kan gå etter "små dukker". Er man fornøyd med seg selv ved å rake ned på andre?

Jeg er en "enda mindre dukke"??? enn 165, mannfolk har jeg også kapret meg, så bare ta det helt med ro jeg er ikke så misunnelig altså

Jeg får da også et par kommentarer fra høye jenter, *sukke oppgitt* men jeg gidder ikke gå rundt å tro at det er fordi ingen kan like de..

Høye kvinner, lave kvinner eller de midt på treet, jeg ser stadig kvinner i alle disse kategoriene som er feiende flotte..

Angående "sværsåltesko" :klo:

Herre fred, skjønner ikke hvorfor man gidder å bry seg så mye om hva andre går i, så lenge de føler seg vel både med egen høyde og skoene de går i så spiller det vel ingen rolle.

Det var heller ikke meningen, men man må jo lure på hvem som gidder å henge seg opp i slike ting..? Og selvfølgelig får lave kvinner også kjærester! ( AB som skrev det øverste )

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var heller ikke meningen, men man må jo lure på hvem som gidder å henge seg opp i slike ting..? Og selvfølgelig får lave kvinner også kjærester! ( AB som skrev det øverste )

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

ja jeg lurer like mye som deg for å si det slik... Synes det er en rar ting å henge seg opp i enten man er lav eller høy, kvinne eller mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg lurer like mye som deg for å si det slik... Synes det er en rar ting å henge seg opp i enten man er lav eller høy, kvinne eller mann

Vi har vel alle ''issues''? Noen flere enn andre :fnise:

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel alle ''issues''? Noen flere enn andre :fnise:

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Hee hee, ja tydeligvis :ler2: Å henge på kg en stund fører før eller senere frem til at man innser at man har et ganske så greit liv egentlig, spesielt når sko med hæler kan føre til så mye sjelevansker for andre

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hee hee, ja tydeligvis :ler2: Å henge på kg en stund fører før eller senere frem til at man innser at man har et ganske så greit liv egentlig, spesielt når sko med hæler kan føre til så mye sjelevansker for andre

:fnise: Ikke sant!

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, ja, så klart, det skulle ha vært med en "bare" der - unnskyld :)

Fort gjort. :)

hey, gi nå f i å bland inn at lave mennesker er så veldig sjalu på dere høye, og at menn bare går etter høye kvinner, dette blir ubeskrivelig lite nyansert. I en hver debatt om høye eller lave mennesker handler det tydeligvis om å gå til frontalangrep på det som er rake motsetningen av seg selv, hvorfor det? Er du fornøyd med høyden din? FLOTT, og jeg mener det,selvtillit er bra og det er tøysete å gå rundt å være missfornøyd med slikt. Men må det forsvares ved å at mannfolk umulig kan gå etter "små dukker". Er man fornøyd med seg selv ved å rake ned på andre?

Hun skrev jo bare litt feil og har rettet det opp nå.

Flotte damer kommer i alle størrelser - og i alle typer sko! :tommelopp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort. :)

Hun skrev jo bare litt feil og har rettet det opp nå.

Flotte damer kommer i alle størrelser - og i alle typer sko! :tommelopp:

Ja jeg så det, etter jeg skrev innlegget mitt.

Sko er bra, vi liker sko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- en mann jeg kjenner eier to par sko, det er et par joggesko og et par dress-sko ... det er sannelig forskjell på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Flotte damer kommer i alle størrelser - og i alle typer sko! :tommelopp:

Sko er bra, vi liker sko..

Vi liker så definitivt sko, og jeg har allefall helt klart min andel i skapet ... *gliserfornøyd*

:Nikke:

Sko er et 'must' for de fleste kvinner.

Jeg er nok ikke helt uskyldig i å bestitte (minst) min andel jeg heller... :rolleyes:

Og, som et eksemplar av arten 'midt på treet', med mine 168,7 cm så er det litt gøy å tenke på at blant 'beundrerne' gjennom tidene så var den høyeste 202 cm, og den 'laveste' 165 cm.

- så det har lite å si hvilken høyde du selv har, med eller uten sko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Benbrudd i høyre ankel og krykker(auauaua)! Så jeg går med vanlige lave sko!

Man skal ikke bruke sko med hæler før man klarer å løpe i dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 høy. Skal godt gjøres om noen ikke legger merke til at jeg er høy, så hvorfor ikke bruke heler i tillegg. Hvorfor bruker jeg heler? Fordi jeg synes det er pent, pynter et antrekk og gir flott holdning og pen gange. Tror de fleste jenter vet å legge vekt på det de er fornøyd med når de skal pynte seg. Jeg har lange bein, som ser enda flottere ut med et par fine, høye heler. Jeg er fornøyd med høyden min, og blir ikke usikker med heler på. Nå tror jeg strengt tatt ikke alle jenter under 175 bruker heler fordi de er misfornøyde med høyden sin heller.

Har intet mål om å bedåre alle rundt meg, og om det er slik at jeg har mindre å velge i, så har jeg hvertfall ikke hatt noen problemer med det. Jeg er ikke mer interessert i en lav mann som synes høyden min er upassende og skummel, enn det han er i meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 høy. Skal godt gjøres om noen ikke legger merke til at jeg er høy, så hvorfor ikke bruke heler i tillegg. Hvorfor bruker jeg heler? Fordi jeg synes det er pent, pynter et antrekk og gir flott holdning og pen gange. Tror de fleste jenter vet å legge vekt på det de er fornøyd med når de skal pynte seg. Jeg har lange bein, som ser enda flottere ut med et par fine, høye heler. Jeg er fornøyd med høyden min, og blir ikke usikker med heler på. Nå tror jeg strengt tatt ikke alle jenter under 175 bruker heler fordi de er misfornøyde med høyden sin heller.

Har intet mål om å bedåre alle rundt meg, og om det er slik at jeg har mindre å velge i, så har jeg hvertfall ikke hatt noen problemer med det. Jeg er ikke mer interessert i en lav mann som synes høyden min er upassende og skummel, enn det han er i meg.

Du har hæler på skoene. En heler er en som selger tyvegods.

Anonym poster: ee5d3e300961a7dc2aec4a2d3feecf58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...