Gjest Summers Skrevet 24. november 2012 #121 Skrevet 24. november 2012 (endret) Når jeg traff den jenta jeg har vært sammen med over en god stund nå, mistet jeg sex lysten helt. Ikke fordi hun var stygg eller noe i den duren, men fordi jeg hadde andre hensikter med henne enn å knulle. Det jeg prøver å si er at det finnes gutter som er mellom 16-20 som er ute etter et forhold å ikke sex. Jeg har vært sammen med denne jenta i 7 månender, og begge vill fortsatt vente. Surt for TS at du er opptatt da:-) Tror nok denne tankegangen er mer utbredt enn mange menn tror... Anonym poster: d481155bb49e5bac5926887a35fbb081 Kanskje, men jeg skulle likt å se personen(i virkeligheten ikke AB-poster på KG) som dropper partneren fordi han/hun har hatt for mange sengepartnere. Endret 24. november 2012 av Summers 1
sjonkelrolf Skrevet 24. november 2012 #122 Skrevet 24. november 2012 En annen ting man må tenke på er at i den grad det finnes ordentlige gutter/menn, så er det en god del jenter som ikke fortjener å få dem. 5
Gjest Summers Skrevet 24. november 2012 #123 Skrevet 24. november 2012 En annen ting man må tenke på er at i den grad det finnes ordentlige gutter/menn, så er det en god del jenter som ikke fortjener å få dem. Kan godt være, men man fremstår fort som bitter om man skriver slikt. Just sayin 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. november 2012 #124 Skrevet 24. november 2012 En annen ting man må tenke på er at i den grad det finnes ordentlige gutter/menn, så er det en god del jenter som ikke fortjener å få dem. ordentlige gutter/menn har ikke sånne holdninger 1
Gjest Marsvinet Skrevet 24. november 2012 #125 Skrevet 24. november 2012 Henger på KG og gir deg råd! edit: det ser jo ut som om du har noe å gjøre hver dag med trening og konserter. Mange trives med ungdomspolitikk, trenger ikke være interessert i mer enn å diskutere, pizza og øl. Så det er derfor jeg aldri finner dere! Begynn med kampsport, så møter du meg kanskje på trening. (jeg tør ikke å skrive hvilken, for miljøet er ganske lite og jeg vil ikke at folk skal forstå hvem jeg er etter all klagingen her på KG)
sjonkelrolf Skrevet 24. november 2012 #126 Skrevet 24. november 2012 ordentlige gutter/menn har ikke sånne holdninger Har aldri påstått at jeg er ordentlig/snill
Gjest Summers Skrevet 24. november 2012 #127 Skrevet 24. november 2012 Så det er derfor jeg aldri finner dere! Begynn med kampsport, så møter du meg kanskje på trening. (jeg tør ikke å skrive hvilken, for miljøet er ganske lite og jeg vil ikke at folk skal forstå hvem jeg er etter all klagingen her på KG) Tror ikke jeg er villig til å betale for at du(og andre) skal gi meg deng. Du får heller bli med i politikken så skal du få bestemme pizzaen når vi bestiller.
sjonkelrolf Skrevet 24. november 2012 #128 Skrevet 24. november 2012 (endret) Men igjen, nå er det mange gutter/menn som ikke fortjener de ordentlige jentene heller, bare for å ha sagt det. Jeg husker f.eks. en episode der jeg hadde kontakt med en jente (vi møttes forøvrig aldri). Kommunikasjonen gikk litt vel fort i svingene i begynnelsen, så begynte jeg å bli usikker. Det førte til masse forvirring og dårlig stemning. Møtet ble avlyst. Så gikk det et par uker, jeg tok opp kontakten igjen. Men så traff usikkerheten meg igjen, og hun ble ganske sint. Da tenkte jeg at det var best at jeg holdt meg unna henne, for godt. Det utrolige var at hun fortsatt ville gi meg en ny sjanse, enda jeg hadde ødelagt 2 ganger. Så jeg brøt igjennom og ønsket henne lykke til videre. Hun fortjente bedre enn som så. Endret 24. november 2012 av svendsenrobin 1
Gjest Darthoven Skrevet 24. november 2012 #129 Skrevet 24. november 2012 Les hva du faktisk skrev i ditt opprinnelige innlegg Betty poop har ikke humor Tar seg selv så selvhøytidelig! huff a meien!
Gjest Darthoven Skrevet 24. november 2012 #130 Skrevet 24. november 2012 Tror ikke jeg er villig til å betale for at du(og andre) skal gi meg deng. Du får heller bli med i politikken så skal du få bestemme pizzaen når vi bestiller. Ånei..SV?
Gjest BettyBoop Skrevet 24. november 2012 #131 Skrevet 24. november 2012 Betty poop har ikke humor Tar seg selv så selvhøytidelig! huff a meien! jeg tar ikke meg selv høytidelig
Gjest Darthoven Skrevet 24. november 2012 #132 Skrevet 24. november 2012 jeg tar ikke meg selv høytidelig ok.
Gjest Summers Skrevet 24. november 2012 #133 Skrevet 24. november 2012 (endret) Ånei..SV? Nesten, det er Venstre. Men bli med da, partiet er ikke større enn at om vi teamer opp så kan vi sette oss på 1. og 2. plass på stortingslista! *så var det det med å få stemmer ved stortingsvalg da* Endret 24. november 2012 av Summers
Gjest Darthoven Skrevet 24. november 2012 #134 Skrevet 24. november 2012 Nesten, det er Venstre. Men bli med da, partiet er ikke større enn at om vi teamer opp så kan vi sette oss på 1. og 2. plass på stortingslista! *så var det det med å få stemmer ved stortingsvalg da* Venstre er ikke det dummeste partiet. Liker ikke at unge venstre er for EU, også har de en innvandringspolitikk som er på linje med SV`s. Men jeg liker mye av de andre liberalistiske ideene. Dog ikke nok til å bli medlem.
Gjest Summers Skrevet 24. november 2012 #135 Skrevet 24. november 2012 Venstre er ikke det dummeste partiet. Liker ikke at unge venstre er for EU, også har de en innvandringspolitikk som er på linje med SV`s. Men jeg liker mye av de andre liberalistiske ideene. Dog ikke nok til å bli medlem. Er ikke tilfeldig at jeg verver med lovnader om pizza og øl i stedet for politikken. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #136 Skrevet 24. november 2012 En annen ting man må tenke på er at i den grad det finnes ordentlige gutter/menn, så er det en god del jenter som ikke fortjener å få dem. Så de ender opp med deg isteden? Anonym poster: 601c85eb1179dbdeea523404f3574eaf
sjonkelrolf Skrevet 25. november 2012 #137 Skrevet 25. november 2012 Så de ender opp med deg isteden? Ja, jeg lar dem smake sin egen medisin, så dumper jeg dem Neida, bare tuller. Spøk til siden, tror den jenta som ender opp med meg vil trives bra. Hvem nå enn det måtte bli, om det i hele tatt blir noen. Ikke alle som finner seg kjæreste. Har en i familien som er blitt gammel alene.
Alina X Skrevet 26. november 2012 #138 Skrevet 26. november 2012 Tror nok denne tankegangen er mer utbredt enn mange menn tror... Anonym poster: d481155bb49e5bac5926887a35fbb081 co signer den. alle de guttene jeg har møtt på som er såkalte players har jeg mistet interessen av fort da jeg tenker at jeg nok bare blir et hakk i sengestolpa, men nå er det ikke som om de bryr seg da, har sikkert 140 andre damer de skal knulle før 2012 er over, hehe.
Gjest Bandit Skrevet 26. november 2012 #139 Skrevet 26. november 2012 Mange sitter hjemme og lurer på akkurat det samme, hvor alle de bra damene er. Her tror jeg du treffer innertier! 2
Gjest brutal mann Skrevet 26. november 2012 #140 Skrevet 26. november 2012 ordentlige gutter/menn har ikke sånne holdninger Dumme og blåøyde gutter har ikke slike holdninger...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå