Gå til innhold

Til ordentlige gutter: hvor finner man dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Du har ikke vurdert muligheten for at det er deg selv det er noe galt med, som konstant involverer deg med uordentlige menn? Så mange sjenerte, snille, gode menn som finnes der ute og bare ønsker en jente å være glad i. jeg klarer ikke ha sympati for de som alltid involverer seg med drittsekker, og på toppen av det hele generaliserer disse egenskapene til alle menn. Sannheten er vel heller den at altfor snille menn ikke er interessante for deg seksuelt, du ser dem sannsynligvis ikke som ordentlige menn engang.

jo har vurdert om det er noko gale med meg og har kome fram til at det er det ikkje. Sorry, men slik er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo har vurdert om det er noko gale med meg og har kome fram til at det er det ikkje. Sorry, men slik er det.

Selvinnsikt lenge leve...

Altså, det finnes altid et forbedringspotenisal. Jeg sier ikke at du skal forkaste hele deg som person, men det er lov å være litt selvkritisk. Den dagen man sier til seg selv at man er perfekt, da har man tapt. Den holdningen du der viser fører deg ingen steder.

• Liker 2
Skrevet

Altså, det finnes altid et forbedringspotenisal. Jeg sier ikke at du skal forkaste hele deg som person, men det er lov å være litt selvkritisk. Den dagen man sier til seg selv at man er perfekt, da har man tapt. Den holdningen du der viser fører deg ingen steder.

eg har god sjølvinnsikt og er sjølvkritisk, ta det heilt med ro! det er ikkje vanskelegare enn at mi erfaring av menn er at gode menn er ekstremt sjeldan vare. Det er sikkert nokon som kjenner seg støtt av det, men det er MI erfaring.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg er langt i fra perfekt, og jeg krever ikke en perfekt mann heller. Jeg vil ha en som matcher meg på de fleste felter. Jeg tror kanskje at mitt hovedproblem er at jeg vanker i feil miljø (musikkmiljø med masse cocky og oppmerksomhetssyke gutter som eksprimenterer med dop og er helt hjelpesløse når det gjelder å ta vare på seg selv). Jeg føler nesten at jeg er en mamma for alle guttevennene mine, og ingen av dem er aktuell som kjæreste. lol. Jeg får vel gi opp musikken og begynne med kristen-leirer i stedet...

Skrevet

eg har god sjølvinnsikt og er sjølvkritisk, ta det heilt med ro! det er ikkje vanskelegare enn at mi erfaring av menn er at gode menn er ekstremt sjeldan vare. Det er sikkert nokon som kjenner seg støtt av det, men det er MI erfaring.

Det virket ikke akkurat som at du var noe særlig selvkritisk eller hadde mye selvinnsikt, slik du formulerte det forrige innlegget ditt. Jeg leste det som en "jeg er perfekt" uttalelse.

Skrevet

Det virket ikke akkurat som at du var noe særlig selvkritisk eller hadde mye selvinnsikt, slik du formulerte det forrige innlegget ditt. Jeg leste det som en "jeg er perfekt" uttalelse.

I såfall kan eg ha brukt feile ord eller du har misforstått meg ;)

Absloutt ingen er perfekt! Men mange mangler sjølvtillitten.

Skrevet

I såfall kan eg ha brukt feile ord eller du har misforstått meg ;)

Absloutt ingen er perfekt! Men mange mangler sjølvtillitten.

DET er noe helt annet. Og det er også helt sant. Selvtillit er viktig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis dere vil ha ordentlige gutter, så må dere først gi dem en sjanse! Bli kjent med dem før dere forkaster dem ved første blikk.

En jeg kan gå god for har profil på Sukker og nicket hans er Devilheart. Sjekk ham opp. ;)

Anonym poster: 92792a04ca24c39e487f9b44d1fca40a

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere vil ha ordentlige gutter, så må dere først gi dem en sjanse! Bli kjent med dem før dere forkaster dem ved første blikk.

En jeg kan gå god for har profil på Sukker og nicket hans er Devilheart. Sjekk ham opp. ;)

Jævelhjerte? er det en godgutt?

Anonym poster: 14c13b3dd6f29a12055472c72ebcf682

• Liker 3
Skrevet

Altså, basert på navnet..

Skrevet

Altså, basert på navnet..

Herregud da, har nicket noe å si? Kanskje han syntes det hørtes kult ut og ville skille seg fra de kjedelige nickene. Ville du heller han skulle kalt seg Godgutten da? Da tipper jeg nok innboksen hans blitt full. :fnise:

Siden du har sååå mye peiling på dette, hva syns du han burde ha kalt seg?

Skrevet

Det er vel ikke sånn at det et sted står en diger kø av ordentlige menn og logrer med halen, bare av tanken på bruktmarsvin. Ofte blir mennesker hva du gjør dem til, og snille gutter kan også bli ganske kjipe om de behandles dårlig. Input equals output.

Ferdes du i et miljø der det ytre er veldig viktig (enten det er hodeløse moteslaver eller depresjonistiske subrockere) må du ikke la deg forbause av at disse menneskene du møter er selvsentrerte og overfladiske.

Er en skikkelig selv, med sunne verdier, betyr det også at en styrer unna å innlede forhold til mennesker som signaliserer at de bryter tvert med disse verdier. Om du gjør det, eller bare har skaffet deg et image som signaliserer at du gjør det, aner jeg ingen ting om.

Jeg er forresten ikke ordentlig, men er god på bunnen, uten at det betyr at jeg lar hvem som helst få smake...

• Liker 1
Skrevet

Ordentlege gutar går de nok forbi på gata kvar dag. Sjå etter om ein pen gut, som du likar, manglar gifte-/forlovelsesring - då er han kanskje ledig? ;)

Skrevet

Jeeze. Jeg møter seriøst kun verdens verste gutter. Hvor er alle de bra/snille guttene hen?

Tja, jeg er her (blant mange steder), men når jeg stikker hodet ut så treffer jeg visst bare på jenter som vil leke med følelsene mine og ikke ønsker noe seriøst. Sånn sett, så lurer jeg i grunn på akkurat det samme. Hvor alle de ordentlige jentene? Burde vi ikke danne en klubb eller noe, og møtes et felles sted jevnlig? Det burde jo gjort ting veldig enkelt.

• Liker 2
Skrevet

Til TS: Vi er utdødd. "Ordentlige gutter" betyr tapere. Vi vil ikke være tapere, så vi har blitt til noe annet. Det er et hardt liv.

• Liker 4
Skrevet

Det her har eg greie på.

Om du ynskjer skikkelege gutar lyt du søka dei i bondeungdomslag, fråhaldslosje, mållag og bedehus.

Lukke til!

• 2 uker senere...
Gjest Leirviking
Skrevet

Lever livet vårt og venter på å finne ordentlige jenter blant de andre type jentene. Akkurat samme greie som dere. Ordentlige gutter henger ikke på bestemte steder eller gjemmer seg. Men om ordentlige gutter skal både være høy, mørk, kjekk, velutdannet, ha god inntekt, fin kropp, humoristisk sans etc. etc. er det åpenbart at det blir tynt i rekken av dé ordentlige

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler at jeg kun møter gutter som allerede har kjæreste.. Dette får jeg jo selvfølgelig vite etterpå.. Jeg skjønner det ikke..

Anonym poster: e4537b70f3417487bfb4f97789e4193d

• Liker 1
Gjest Gjest_drømmer4livet
Skrevet

sitter en her . men det er mine ord bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...