Gå til innhold

Til ordentlige gutter: hvor finner man dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeeze. Jeg møter seriøst kun verdens verste gutter. Hvor er alle de bra/snille guttene hen?

hvorfor er det slikt at enkelte jenter klager over at de bare finner bad boys, mens andre jenter ikke gjør det. Kanskje problemet ikke er guttene, men jenta selv? Og sånne jenter som spør etter de snille guttene gidder ikke komme i kontakt med de snille selv om de snille tar kontakt.

Anonym poster: e13b556d51b25d2328f926a574fe128d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg tror ærlig talt at ordentlige jenter tiltrekker seg ordentlige gutter, og "verdens verste jenter" tiltrekker seg "verdens verste gutter". Du virker veldig umoden, TS. Kanskje det er derfor du har vanskelig for å finne ordentlige gutter? Og hvilket grunnlag har du egentlig for å kalle guttene du har vært sammen med for verdens verste?

Anonym poster: 001b396aa6691c263df800ee02cb0326

Jeg satte ting litt på spissen for å gjøre inlegget kort. Hvis jeg skulle ha beskrevet alle mine mislykkede historier med gutter så hadde det blitt en hel stil, og det har ingen tid/interresse av å lese.

Skrevet

Forstår ikke dere som sier at kvinner som finner dårlige menn er dårlige selv.

Hva med heller å gi litt konstruktiv råd?

Sånn ovenfra og ned holdning har jeg lite til overs for. Verden er da ikke svart hvitt? Og fordi om noen er gode mot dere, så betyr ikke det at de er gode og ordentlige mot andre?

Jeg kan jo samtidig si at jeg er ett godt menneske, med mange bra kvaliteter osv.

Jeg kjenner gode ordentlige gutter, ganske mange. Men jeg sitter også igjen med dårlige erfaringer.

La meg ta min kamerat som ett eksempel:

Han er min beste venn og god som bare det MOT MEG, men han feier over alle jenter han møter og er lite ærlig. Helt tilfeldige jenter.

Bli heller flinkere til å se og lære deg hvordan "playere" fungerer.

Først og fremst ta vare på deg selv :)

• Liker 3
Skrevet

first point of advice. vær litt skeptisk til de som påstår de er så ordentlige selv.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du føler de bare er intr i utseendet ditt, sats heller på de som ser personligheten din og responderer positivt på den. Hold igjen litt med sex. Tenk over oppførselen til de du tidligere har datet og finn hva som var felles for de, og hvordan de oppførte seg.

Ikke gi for mye etter for dine egne følelser, fordi han er så fantastisk kjekk og fin. Ikke la alt stå og falle på den ene personen.

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Kanskje de henger på det samme stedet som selvsikre jenter uten trang til å lage diskusjon av hver eneste hendelse i hverdagen ;)

Jeg skal ikke legge sjul på at jeg kunne ha godt av en god posjon selvtillit. Men det er ikke akkurat noe som vokser på trær. Hvis gutter ikke hadde vært så uerlige/ respektløse mot meg så hadde jeg kanskje hatt litt mer av akkurat det. Jeg ble mobbet under hele oppveksten, og mitt første crush knuste hjertet mitt på en forferdelig ussel måte. Kanskje det er derfor jeg trekkes mot de som er slemme mot meg. Jeg føler at det er noe jeg må bevise ovenfor meg selv... Men dette har altså ikke fått meg noe annet sted enn lenger ned i søla rent psykisk, så nå prøver jeg å søke mot noen som ikke er sånn.

Btw, hvis du ikke er interessert i å lese tråder om jenters privatliv så foreslår jeg at du logger ut fra KG for godt ;)

Skrevet

Jeg satte ting litt på spissen for å gjøre inlegget kort. Hvis jeg skulle ha beskrevet alle mine mislykkede historier med gutter så hadde det blitt en hel stil, og det har ingen tid/interresse av å lese.

Vel, jeg tror fremdeles du tiltrekker deg "verdens verste gutter" fordi du er "verdens verste jente".

• Liker 1
Skrevet

Jeeze. Jeg møter seriøst kun verdens verste gutter. Hvor er alle de bra/snille guttene hen?

Tror det handler mer om din smak og hvor du leter enn mengden "ordentlige gutter" som finnes. Jeg forsto det som at du er 20? Vel - gutta på den alderen er generelt kroniske, i tillegg om du treffer flest på fest/ute på byen er det gjerne de som har størst selvtillitt og tar kontakt som gjerne ikke er ute etter noe annet. Det er grenser for hvor godt kjent man blir ved å skrike over musikken på en nattklubb ;)

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg tror fremdeles du tiltrekker deg "verdens verste gutter" fordi du er "verdens verste jente".

Eller så kan det bare hende at hun ikke klarer å finne noen hun liker -personlighetsmessig.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan. Er du perfekt kanskje

Tror det handler mer om din smak og hvor du leter enn mengden "ordentlige gutter" som finnes. Jeg forsto det som at du er 20? Vel - gutta på den alderen er generelt kroniske, i tillegg om du treffer flest på fest/ute på byen er det gjerne de som har størst selvtillitt og tar kontakt som gjerne ikke er ute etter noe annet. Det er grenser for hvor godt kjent man blir ved å skrike over musikken på en nattklubb ;)

Takk for svar. Jeg har aldri datet en gutt som jeg har møtt på byen før. De fleste har jeg møtt gjennom felles bekjente, og hengt en del sammen med før det ble noe mellom oss, ikke at det har vart så lenge etter det.

Skrevet

Jeg skal ikke legge sjul på at jeg kunne ha godt av en god posjon selvtillit. Men det er ikke akkurat noe som vokser på trær. Hvis gutter ikke hadde vært så uerlige/ respektløse mot meg så hadde jeg kanskje hatt litt mer av akkurat det. Jeg ble mobbet under hele oppveksten, og mitt første crush knuste hjertet mitt på en forferdelig ussel måte. Kanskje det er derfor jeg trekkes mot de som er slemme mot meg. Jeg føler at det er noe jeg må bevise ovenfor meg selv... Men dette har altså ikke fått meg noe annet sted enn lenger ned i søla rent psykisk, så nå prøver jeg å søke mot noen som ikke er sånn.

Btw, hvis du ikke er interessert i å lese tråder om jenters privatliv så foreslår jeg at du logger ut fra KG for godt ;)

Marsvinet tror du lever for mye på dette kjærestegreiene. Prøv å skaff selvtilliten fra et annet sted, bli god i noe, vær med venner, osv.

• Liker 3
Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan. Er du perfekt kanskje

Takk for svar. Jeg har aldri datet en gutt som jeg har møtt på byen før. De fleste har jeg møtt gjennom felles bekjente, og hengt en del sammen med før det ble noe mellom oss, ikke at det har vart så lenge etter det.

Stygt å spørre om kanskje, men da burde du jo kjenne disse fra før av og vite hvordan de er? Viktig å ikke tro at man skal "redde" en badboy og at JEG er den rette til å få ham på rett kjøl.

I tillegg, hvordan oppfører du deg? Er du veldig "needy" for å si det rett ut? Om man er mer forelska i ideen om en partner enn selve personen er det iallefall en klassisk årsak til at ting går i dass.

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg synes jeg møter ordentlige gutter hele tiden. Hvor man finner dem? Gjennom trening, foreninger, kurs, debatter, filmklubb, på biblioteket/lesesal, gjennom jobb/universitet, på reise osv... tja - gjennom å delta i sunne aktiviteter, tror jeg :) På byn finner man alt mulig, snille gutter også, men 'verdens verste gutter' henger oftere der, og sjeldnere på biblioteket ;)

Takk for bra svar! Gleder meg til å bli student :)

Skrevet

what happened to all the nice guys? Well, they're right where you left them.. In the friend zone.

:fnise:

• Liker 9
Gjest Marsvinet
Skrevet

Stygt å spørre om kanskje, men da burde du jo kjenne disse fra før av og vite hvordan de er? Viktig å ikke tro at man skal "redde" en badboy og at JEG er den rette til å få ham på rett kjøl.

I tillegg, hvordan oppfører du deg? Er du veldig "needy" for å si det rett ut? Om man er mer forelska i ideen om en partner enn selve personen er det iallefall en klassisk årsak til at ting går i dass.

Kanskje litt. Det spørs hvor opptatt jeg er med mitt at the time being. Jeg kan være litt needy i blandt, men for det meste er jeg selvstendig. Forelska i ideen om min ideelle partner har jeg vært siden jeg var 13, det er vel alle som er "evig single" :fnise:

Skrevet

Mange jenter er dessverre litt for naive...

Skrevet

Det er jo sånn jeg tiltrekker de fæle guttene. De går kun etter utseendet mitt og ser tvers forbi personeligheten min. Så varer det ikke lenge før de finner en enda penere og stikker av.

De fæle guttene? De ærlige guttene tror jeg vi sier. For gutter er utseende viktig. Personlighet er også viktig, men den kan sjelden trumfe et dårlig utseende. Sånn er det bare.

Skrevet (endret)

Why Being "Too Nice" Kills Attraction

Endret av andas
Skrevet

Kanskje litt. Det spørs hvor opptatt jeg er med mitt at the time being. Jeg kan være litt needy i blandt, men for det meste er jeg selvstendig. Forelska i ideen om min ideelle partner har jeg vært siden jeg var 13, det er vel alle som er "evig single" :fnise:

Ikke akkurat, hvis du ikke klarer å være fornøyd som singel vil dette påvirke deg veldig. Litt flåsete sagt - men du må like deg selv, hvis ikke vil andre slite med det.

Skrevet

Hm, synes nå jeg ser skikkelige gutter rundt omkring hele tida jeg da. Mulig jeg er rar :vetikke:

Men en ting tror jeg du har rett i TS;det blir nok litt bedre når du begynner å studere. Også lønner det seg å observere litt disse typene. Etter hvert kan det hende det blir lettere å kjenne igjen de som tar litt lettere på denne forhold tingen enn andre. Ofte er det jo sånn at man kan kjenne lusa litt på gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...