Gå til innhold

Til ordentlige gutter: hvor finner man dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er "ordentlig"?

Guttene som får svigerforeldre til å hoppe i taket av lykke. "Yes! Endelig har hun blitt fornuftig og valgt noe annet enn storkjefta sleskegutter med hettegenser som sliter med livet og spriten". ;)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Snille 20-åringer som er ute etter sex?

er det snilt å lure seg til sex?
Skrevet

Guttene som får svigerforeldre til å hoppe i taket av lykke. "Yes! Endelig har hun blitt fornuftig og valgt noe annet enn storkjefta sleskegutter med hettegenser som sliter med livet og spriten". ;)

huff da sliter jeg. Jeg bruker hettegenser.

Skrevet

Det var tatt på spissen, Lurifix. ;)

Skrevet

Det var tatt på spissen, Lurifix. ;)

Ja og jeg kan ikke si svaret mitt skulle bli tatt så seriøst?

Skrevet

Nei det er det ikke.

Skrevet

Er det definisjonen på en ikke ordentlig gutt?

Jeg ville kanskje lagt til at "den ordentlige" må ha skaffet sine verdier på egenhånd, leve et stabilt liv, være målbevisst og ha livskunnskap og god oppførsel.

Skrevet

Jeg er slem.

:S

Anonym poster: 0aa861a1d15011f4cef43855c744498b

Skrevet

Ordentlige gutter (menn) for min del betyr bl.a ærlige, empatiske, modne, høflige menn som er åpne om hva de er ute etter og hvem de er. At de ikke lever og ånder kun for tilfeldige ONS og alkohol, er også en forutsetning.

Hvordan du finner dem avhenger vel litt av hvordan du er som person. Selv er jeg ganske innadvendt og sjenert, og føler jeg passer best sammen med likesinnede menn. Disse har jeg truffet mange av på nettet, bl.a. i diverse online-spill. :) Det gjemmer seg noen helt fantastiske menn rundt omkring på nettet, som du må være temmelig heldig for å komme i kontakt med andre steder.

Og dette med at "nice guys finish last" er bare pisspreik bitre, sårede gutter forteller seg selv fordi de ikke takler å innse at det sannsynligvis er andre årsaker til at de sliter med kvinner enn det at de er for snille...

Anonym poster: d481155bb49e5bac5926887a35fbb081

• Liker 6
Skrevet

Du finner ikke dem på "post bilde av din nakne kropp" trådene her på forumet iaf.

Anonym poster: 9b4d6c1df5d8d2b066368264d08b90ad

• Liker 3
Skrevet (endret)

Bak denne skjermen her :sjenert:

Jeg lyver ikke.

Endret av SubHuman
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde syns det var veldig snilt, om en jente sa "se der!!" og når jeg snudde meg, hadde vi plutselig sex.. Så ja, det er snilt å lure seg til sex.

• Liker 8
Skrevet

Du finner ikke dem på "post bilde av din nakne kropp" trådene her på forumet iaf.

Anonym poster: 9b4d6c1df5d8d2b066368264d08b90ad

Ok jeg er feit, du trenger ikke gni det inn! :(

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Jeeze. Jeg møter seriøst kun verdens verste gutter. Hvor er alle de bra/snille guttene hen?

Her :opplyser:

Men etter nok rask fra kvinner så ha undertegnede lagt inn årene og dater ikke lenger.

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

Det er litt rart det der, alle mennene her påstår at de er drømmemannen :fnise:

Anonym poster: f72dac7dc05f5ed51a85cc8b3eeff393

Ikke jeg :opplyser: Tvert imot! Men hey, jeg var en gang et jævlig bra kupp :cool: Gidder bare ikke lenger være det...

Gjest brutal mann
Skrevet

Hva er "ordentlig"?

Meg! Skikkelig ordentlig, skikkelig kjedelig. Er en sånn som mener at regler er til for å følges.

• Liker 3
Gjest Marsvinet
Skrevet

Det er ingen som er interessert før du har lagt ut bildet ditt, Marsvinet.

Det er jo sånn jeg tiltrekker de fæle guttene. De går kun etter utseendet mitt og ser tvers forbi personeligheten min. Så varer det ikke lenge før de finner en enda penere og stikker av.

Gjest Marsvinet
Skrevet

Hva er "ordentlig"?

En sånn type som du vil at lillesøsteren din skal gifte seg med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...