Gå til innhold

Til ordentlige gutter: hvor finner man dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et godt tips: hør på hva de sier, men se også på hva de faktisk gjør. Er det et misforhold mellom ord og handling -> styr unna. Sånne folk er ikke noe å samle på. Hvis jeg ser en jente gjøre det, så mister jeg lett interessen for henne.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke noe bestemt sted vel! Jo, jeg har lokket de alle inn på rema 1000 og låst dørene. Still deg i kø!

Endret av Evilposelos
Skrevet

Ordentlige gutter finner du på ordentlige steder hvor de bedriver ordentlige ting.

Skrevet (endret)

Ordentlige gutter finner du på ordentlige steder hvor de bedriver ordentlige ting.

Men det kan jo alltids finnes infiltratører :lur:

NB:Hvordan staver man en som innfiltrerer riktig egentlig?

edit;skrivefeil rettet.

Endret av Cordelia
Skrevet

Det kalles infiltratør og de må en bare regne med. Litt utfordring skal det jo være.

Skrevet

Det kalles infiltratør og de må en bare regne med. Litt utfordring skal det jo være.

haha, takk. Hadde helt jernteppe her jeg satt. :fnise:

Skrevet

Jeeze. Jeg møter seriøst kun verdens verste gutter. Hvor er alle de bra/snille guttene hen?

Tja. De snille bra guttene vil ha snille bra jenter og ingen horer?

Anonym poster: bc29fac03d5c5df0d81e92b02ca494ec

• Liker 2
Skrevet

De snille guttene har forsvunnet med tiden. De har nemlig utviklet seg til noe helt annet, hehehe.

Skrevet (endret)

Mange jenter er dessverre litt for heldigvis naive...

Endret av Summers
Gjest BettyBoop
Skrevet

med tanke på at du kaller jenter horer så er ikke du en av de snille ihvertfall..
  • Liker 3
Skrevet

med tanke på at du kaller jenter horer så er ikke du en av de snille ihvertfall..

Tja, med tanke på at jeg er jente selv og liker snille bra gutter selv og får dem i motsetning til dem som har ørten partnere, så tilhører jeg nok en av de snille likevel...

• Liker 3
Skrevet

De er allerede tatt av kvinner som vet sitt eget beste og gjør alt for å beholde dem. Så håpet er ute for oss andre som ikke var tidlig nok ute.

• Liker 1
Skrevet

De snille guttene har forsvunnet med tiden. De har nemlig utviklet seg til noe helt annet, hehehe.

Hva har de utviklet seg til?

Jeg tror alle de good guys er allerede tatt.

Eller gjemmer seg under steinen bak huset ditt.

Skrevet

Dei snillaste er vel kanskje dei som ikkje er mest pågåande og som held seg litt i bakgrunnen. Er det alltid dei som tek kontakt eller tar du kontakt og?

Anonym poster: c3433966e9e4051ca1a495693254d4be

Skrevet

Før du bruker ord du ikke helt forstår hva betyr, er du sikker på at du ønsker å stemple kvinner som er seksuelt frigjorte (dvs kvinner som gjør det de fleste menn allerede har gjort i århundrer) som noe negativt? Sikker på at det er til ditt eget beste? ;)

Anonym poster: d481155bb49e5bac5926887a35fbb081

• Liker 2
Skrevet

er du sikker på at du ønsker å stemple kvinner som er seksuelt frigjorte (dvs kvinner som gjør det de fleste menn allerede har gjort i århundrer) som noe negativt? Sikker på at det er til ditt eget beste? ;)

Anonym poster: d481155bb49e5bac5926887a35fbb081

Så en seksuelt frigjort kvinne legger seg til med gud og hvermannsen og så klager over at hun ikke finner seg noen snille/bra menn? Hvis man har litt selvrespekt idag så legger man seg ikke med hvem som helst og alt for mange, bare fordi at "se jeg er så frigjort". Ja jøss, "horer" sier jeg.

Skrevet (endret)

Jeg har et ord for folk som betegner andre med sånne ord. Begynner med "ræv", slutter med "høl".

Men det er nå meg....

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Gjest proteinet
Skrevet

Så en seksuelt frigjort kvinne legger seg til med gud og hvermannsen og så klager over at hun ikke finner seg noen snille/bra menn? Hvis man har litt selvrespekt idag så legger man seg ikke med hvem som helst og alt for mange, bare fordi at "se jeg er så frigjort". Ja jøss, "horer" sier jeg.

Det jeg lurer på er, gjelder dette for menn også? Mener du at menn som ligger rundt med masse damer er "mannehorer"?

Skrevet

Enhver må ta konsekvensene av de valgene man gjør. Hvis man gjør noe dumt, og det får negative følger -> ingen sympati fra meg, i hvert fall. Da lærer man til neste gang, eller, man bør i hvert fall lære. Hvis ikke, kan man ha det så godt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...