Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #61 Skrevet 20. november 2012 Jeg vil også innvende at det er vesentlige forskjeller mellom å få silikon ala Heidi Montag ("barbie er jo mitt idol lizzom omggg!!"), og dem som av ulike grunner vil opp i det man anser som en mer normal cup, f.eks. en B eller C (eller en D, for den saks skyld - hva man anser som normalt og/eller ønskelig vil jo variere). At man ønsker seg pupper som står til resten av kroppen, og at det kan skje at man enten havner i en ulykke, legger på/tar av mye vekt, eller rett og slett ikke er fornøyd med sine egne pupper, er noe som er så individuelt at jeg synes det er helt umulig å si noe på generelt grunnlag om dette. Personlig har jeg til gode å noen som veier typ 50 kilo og har tits i str. FF uten at det ser rimelig tacky ut (dette er altså en individuell preferanse, og ikke noe universelt), men jeg vet om flere som har silikon og da har B- eller C-cup, og puppene deres er både vakre og deilige, og de ser helt naturlige ut på alle måter Ikke når en knuller vettet av dem... To hauger som ikke rører på seg. 3
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #62 Skrevet 20. november 2012 Det vet du ingenting om, bilder kan lyve så jævelig. Spesielt når man er god i photoshop og vet hvordan man skal posere Igjen... Du har postet mange bilder her inne og ikke vert spesielt anonym når alt kommer til alt. Og jeg husker historiene båe før og etter inngrepet. Jeg viker ikke en millimeter på min mening, du var udiskutabelt over snittet fin lenge før du la plast i puppene. 4
orgus Skrevet 20. november 2012 #63 Skrevet 20. november 2012 Ikke når en knuller vettet av dem... To hauger som ikke rører på seg. Sorry altså, men her bommer du ganske grovt 2
KaDust Skrevet 20. november 2012 #64 Skrevet 20. november 2012 Igjen... Du har postet mange bilder her inne og ikke vert spesielt anonym når alt kommer til alt. Og jeg husker historiene båe før og etter inngrepet. Jeg viker ikke en millimeter på min mening, du var udiskutabelt over snittet fin lenge før du la plast i puppene. Det er godt mulig at jeg var fin før, men jeg er like fin nå også samt at jeg føler meg mye bedre. Til og med min mor mener jeg er bedre proporsjonert nå og hun var ikke særlig fan av tanken på plastikk i starten hun heller.
KaDust Skrevet 20. november 2012 #65 Skrevet 20. november 2012 Sorry altså, men her bommer du ganske grovt Indeed he does.
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #66 Skrevet 20. november 2012 Sorry altså, men her bommer du ganske grovt Mmmmmmmmh... Nei.
Strixvaria Skrevet 20. november 2012 #67 Skrevet 20. november 2012 Ikke når en knuller vettet av dem... To hauger som ikke rører på seg. Det er forskjell på silikonpupper også da! Det går an å ikke fylle heeeelt til randen av hva skinnet tåler, liksom, så får du ikke den der stiff-titty-opplevelsen. For øvrig lurer jeg på hvordan det ser ut når puppene bare ligger der - er ikke det veldig sært?
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #68 Skrevet 20. november 2012 Det er forskjell på silikonpupper også da! Det går an å ikke fylle heeeelt til randen av hva skinnet tåler, liksom, så får du ikke den der stiff-titty-opplevelsen. For øvrig lurer jeg på hvordan det ser ut når puppene bare ligger der - er ikke det veldig sært? Åh... Når det er INGEN bevegelse, det er trist. Rett og slett trist. 2
Strixvaria Skrevet 20. november 2012 #69 Skrevet 20. november 2012 Åh... Når det er INGEN bevegelse, det er trist. Rett og slett trist. Høres trist ut. Men det skal da være ganske heftig fylling for at det ikke skal røre seg en millimeter?
KaDust Skrevet 20. november 2012 #70 Skrevet 20. november 2012 Åh... Når det er INGEN bevegelse, det er trist. Rett og slett trist. Må være noe gærent eller veldig mye fyll i de puppene da isåfall. Mine rører på seg som bare det, noe som er uvant når jeg går i trapper uten bh osv.
Gjest aam1972 Skrevet 20. november 2012 #71 Skrevet 20. november 2012 Kanskje det rett og slett dreier seg om at vi har stadig mer ressurser til å forskjønne kroppene våre. Sminke, solarium, hold-inn, farge håret, peeling, trening av mage og rumpe, høye hæler, dyre og velsittende klær, botox, silikon. Jeg vil ikke være den som setter en strek her, og sier at mascara er greit og botox er ikke, eller at hold in og korsett er ok men 250 gram silikon er ikke greit. Selvtillit ja, men vi reagerer på samfunnets standarder. Vi blir belønnet for å se bra ut i dette landet, og det er opp til enhver og velge de virkemidlene som funker. 1
Gjest aam1972 Skrevet 20. november 2012 #72 Skrevet 20. november 2012 (endret) Tror det er mange som ikke har førstehåndskunnskap her ja :-) Endret 20. november 2012 av aam1972
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #73 Skrevet 20. november 2012 Høres trist ut. Men det skal da være ganske heftig fylling for at det ikke skal røre seg en millimeter? Joda, det skal være en del for å komme helt dit. Men sånn ellers så er hele bevegelsesmøsnteret på silikonpupper ødelagt. De mangler helt den bølgebevegelsen alle andre pupper har. Silikon er ikke fett, uansett hva en øsnker å tro. 2
RoH Skrevet 20. november 2012 #74 Skrevet 20. november 2012 Om jeg hadde hatt en kort penis ville jeg nok hatt en lengere . Uavhengi om KG sa den var til å leve med.
Strixvaria Skrevet 20. november 2012 #75 Skrevet 20. november 2012 Joda, det skal være en del for å komme helt dit. Men sånn ellers så er hele bevegelsesmøsnteret på silikonpupper ødelagt. De mangler helt den bølgebevegelsen alle andre pupper har. Silikon er ikke fett, uansett hva en øsnker å tro. Akkurat det kan ikke kveruleres på Og det med bevegelsesmønster har du sikkert også rett i for alt jeg vet. Jeg mener like fullt at det må være opp til den enkelte - er man av ulike grunner ikke fornøyd, og har penger og mulighet til det, så får det være opp til vedkommende. Personlig synes jeg som nevnt kembotits er tacky greier, men om man trives med det selv, så by all means.. Og sånn btw vil silikon aldri bli et alternativ for undertegnede - jeg trenger ikke akkurat større pupper.. Det kan bli for mye av det gode også, fra naturens side - synes hvertfall jeg
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #76 Skrevet 20. november 2012 Om jeg hadde hatt en kort penis ville jeg nok hatt en lengere . Uavhengi om KG sa den var til å leve med. Tror ikke så mange damer vil ha menn med gummipikk Ikke finner de et særlig spennende med en pikk som bare står hele tiden, fordi den ikke har en annen form... Det er jo som en annen dame, bare med en strapon. 1
Strixvaria Skrevet 20. november 2012 #77 Skrevet 20. november 2012 Tror det er mange som ikke har førstehåndskunnskap her ja :-) Siterte du meg egentlig nå? Og i så fall hvorfor? Blir så nysgjerrig her
Strixvaria Skrevet 20. november 2012 #78 Skrevet 20. november 2012 Om jeg hadde hatt en kort penis ville jeg nok hatt en lengere . Uavhengi om KG sa den var til å leve med. Det viktigste er jo at DU trives med det selv, at det er et valg du selv har tatt, og som tilfører deg noe positivt
Gjest HunterLady Skrevet 20. november 2012 #79 Skrevet 20. november 2012 Spesielt ordet "uvesentlig" hang jeg meg fast i her. For hvis det er uvesentlig, hvorfor legger en fremmedlegemer inn i kroppen da? For min egen del kan jeg garantere at om jeg hadde vert i et forhold med ei som ville ha plastpupper så måtte hun valgt mellom meg og puppene. Igjen, er det virkelig så uvesentlig? Videre så er det utrolig mange som får plast i puppene som går fra idiotisk deilige pupper til noe unaturlig rart noe. Hvor kommer dette fenomenet fra?!? Jeg kan ikke se det som annet en et tegn på psykiske utfordringer. Utfordringer jeg ikke er sikker på at jeg vil ønsket å investere tid i i et forhold. Hvorfor er det så lite fokus på å få sunne friske mennesker til å trives i sin sunne friske og naturlige kropp? Jeg klarer ikek å se at noen som helst løsning skal vær bedre en den. Ville jeg gått inn i et forhold med ei som har plastpupper? Det skal nok mer til der en med ei som har sine egne i behold. Det handler om hennes selvbilde, det handler om det var sykdom i bildet, det handler om at jeg har ekstremt nedsatt glede av bryster som ser og føles unaturlige. (Ja, jeg har erfaring...) Svaret ble lenger og bredere en først tenkt, men igjen, er det virkelig uvesentlig? Det er uvesentlig for DEG ja! Det skal ikke ha noe å si for den andre parten som IKKE har operert seg! Hvorfor skulle det det? Dette er en operasjon som i de aller fleste tilfeller ikke er for ekstremt, men som kun øker puppevolumet litt. Det er på ingen måte farlig eller helsemessig risikabelt (igjen: Normale mengder silikon)! Men det viktigste poenget mitt er at det er ikke uvesentlig for den som har tatt valget og blitt operert, men det skal da for svingende være nokså uvesentlig for alle andre! IKKE DERES KROPP! Hadde dette vært en farlig eller svært ekstrem operasjon, så hadde jeg vært enig med deg, men det er snakk om en av verdens vanligste operasjoner forbundet med små og ingen risikomomenter. Jeg er fascinert og veldig irritert over at alle nevner selvbildet. FYI: Det har med selvbildet å gjøre som det meste annet her i livet. Jeg vil gjette at samtlige mennesker har slitt eller sliter delvis med selvbildet og har gjort forbedringer eller justeringer for å få det bedre. Det betyr ikke at alle disse menneskene er psykisk syke eller har massive problemer som gjør at de ikke egner seg i et parforhold. I så fall så skulle ingen mennesker passet til å være i forhold med andre mennesker. Men det gjør de jo for så vidt heller ikke, så kanskje man egentlig bare skal gi opp? Og det at de ikke rører seg under heftig sex?? Reeeaally? Mine disser bare jeg bøyer med ned! 1
Ferny Skrevet 20. november 2012 #80 Skrevet 20. november 2012 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være så galt at noen jenter velger silikonpupper. Man kan trene kroppen om man er feit og misfornøyd. Man kan farge håret om man er lei av det ene eller det andre. Glatt hår? Ta permanent. Krøller? Rettetang. Man kan grille seg i solarium om man er blek. Hull i ørene, pierce tungen, brystvorte og kjønnsorganer. Tattovere seg om man vil skille seg ut (gjerne over hele kroppen når man først er i gang). Men om man er født flatbrystet, eller poppet ut og ammet unger i fleng - så skal man liksom ikke få lov til å legge inn silikon? Jeg ser virkelig ikke problemet. Hvorfor skal folk bry seg? Alle fikser på NOE. Alle er misfornøyd med NOE. Hvorfor skal jenter som er misfornøyd med puppene få så mye mer refs enn de jentene som er tykke og stadig slanker seg; eller de som glatter håret daglig? HERREGUD. Folk må få gjøre som de selv vil! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå