AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #41 Skrevet 20. november 2012 Jeg er jente, og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg skulle "mene noe" om jenter som tar silikonpupper? Herrejesus, dette er vanlige mennesker som har lyst på litt større pupper? Jeg blir helt matt når jeg leser disse sidene om plastbestikk og det ene og det andre. Og hvorfor i all verden skulle en man gå fra en dame fordi hun opererte inn silikon? Jeg tror ikke du er riktig TS. Og jeg har selv silikon, det tok jeg som 19 åring, og nå er jeg 20. Jeg tok det ene og alene fordi jeg synes store pupper er pent, ikke fordi jeg hadde en haug med psykiske problemer, lavt selvbilde, eller mini-pupper. Nå er det vel noen av dere som skal "mene noe" om meg også, så nå er jeg veldig spent. Ta gjerne med info om hva jeg har i IQ, hvor hjernevasket jeg er av glamourbransjen, og hvor overfladisk jeg er. Bring it! Og til de som har så veldig bombastiske meninger om alle som tar silikon: Det sier vel mer om dere, enn det sier om de som har operert seg. Du tok silikonpupper, ikke fordi du hadde lavt selvbilde, men fordi du likte store pupper? Men du hadde ikke så godt selvbilde at du kunne ha dine egne pupper, du måtte endre puppene dine for å bli fornøyd - fordi du ville ha større pupper. Helt greit det, men ikke påstå at du var fornøyd da du var villig til å ta plastiske operasjoner for å endre på deg selv. Jeg har godt selvbilde, og akkurat derfor ville jeg aldri endret på meg selv. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 5
pusekatta Skrevet 20. november 2012 #42 Skrevet 20. november 2012 Selvfølgelig er det du, men dette er en tråd om silikon, og da er det berettiget å stille et slikt spørsmål. Om du er så hårsår, så ikke trykk ikke inn på tråden da. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 Jeg synes det er merkelig å stille et slikt spørsmål når det er så fjernt fra virkeligheten. Hårsår-kortet ja 1
pusekatta Skrevet 20. november 2012 #43 Skrevet 20. november 2012 Du tok silikonpupper, ikke fordi du hadde lavt selvbilde, men fordi du likte store pupper? Men du hadde ikke så godt selvbilde at du kunne ha dine egne pupper, du måtte endre puppene dine for å bli fornøyd - fordi du ville ha større pupper. Helt greit det, men ikke påstå at du var fornøyd da du var villig til å ta plastiske operasjoner for å endre på deg selv. Jeg har godt selvbilde, og akkurat derfor ville jeg aldri endret på meg selv. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 Jeg tror ikke på fornøyd/misfornøyd, jeg tror at det også her finnes en hel haug med forskjellige nyanser. Og jeg synes det er merkelig også at en del tror at de som har tatt silikonpupper gjør det fordi de er så veldig misfornøyde. Går det ikke an å operere seg for å bli mer fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #44 Skrevet 20. november 2012 Jeg kan bare ikke begripe hvordan en person skal bli så veldig annerledes bare fordi den har silikon i brystene? Det er da samme personen med samme personlighet fremdeles? Jeg mener iallefall noe om mennesker på bakgrunn av hvordan de oppfører seg (selvfølgelig dømmer jeg på utseendet også, det gjør da alle). Men det jeg ikke forstår er at man skal ha en mening om noen basert på at denne har silikon? Hvorfor skal man mene noe om alle disse menneskene som en gruppe? Jeg kan ikke begripe at noen er villig til å legge seg under en kniv for å endre på seg selv, jeg kommer aldri til å forstå. Det sier faktisk veldig mye om et menneske, enten du vil det eller ikke. Alle handlingene et menneske utfører sier noe om det mennesket. Jeg går ikke rundt og har masse meninger om fremmede mennesker, men når jeg blir spurt på et forum hvor jeg kan svare anonymt, så kan jeg innrømme at silikon er tragisk i mine øyne. Og hvorfor må du komme inn på tråden og forsvare dine valg? Jeg er ikke interessert i å ha forsvarstalen din, jeg har en mening, og det er at silikon er latterlig. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #45 Skrevet 20. november 2012 Jeg tror ikke på fornøyd/misfornøyd, jeg tror at det også her finnes en hel haug med forskjellige nyanser. Og jeg synes det er merkelig også at en del tror at de som har tatt silikonpupper gjør det fordi de er så veldig misfornøyde. Går det ikke an å operere seg for å bli mer fornøyd? Hva er det du ikke forstår? Påstår du virkelig at mennesker som tar plastiske operasjoner for å ENDRE på utseendet sitt er så fornøyd med seg selv? Det sier seg selv. Hvorfor vil du ellers ta en plastisk operasjon om du er fornøyd i utgangspunktet? "Jeg ville bare ha litt større pupper, fordi det er mye finere" - det utsagnet er så latterlig at det gjør vondt å lese det, det er slikt damene på Vi-Menn-blader uttrykker seg. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 2
KaDust Skrevet 20. november 2012 #46 Skrevet 20. november 2012 Jeg synes det er merkelig å påstå at en person ikke er ekte lenger bare fordi man har tatt silikon. Ingen som ser at jeg har silikon hvertfall, folk har fått sjokk når jeg har fortalt det. Så silikon ser ikke nødvendigvis så jævla falskt ut som alle skal ha det til heller. 1
pusekatta Skrevet 20. november 2012 #47 Skrevet 20. november 2012 Jeg kan ikke begripe at noen er villig til å legge seg under en kniv for å endre på seg selv, jeg kommer aldri til å forstå. Det sier faktisk veldig mye om et menneske, enten du vil det eller ikke. Alle handlingene et menneske utfører sier noe om det mennesket. Jeg går ikke rundt og har masse meninger om fremmede mennesker, men når jeg blir spurt på et forum hvor jeg kan svare anonymt, så kan jeg innrømme at silikon er tragisk i mine øyne. Og hvorfor må du komme inn på tråden og forsvare dine valg? Jeg er ikke interessert i å ha forsvarstalen din, jeg har en mening, og det er at silikon er latterlig. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 Jeg har ikke skrevet noe forsvarstale jeg, jeg har bare uttrykt min irrritasjjjoon over at noen ser så svart/hvitt på å operere kroppen sin osv. Men da får vi bare gjøre det eneste rette her tror jeg: Agree to disagree
pusekatta Skrevet 20. november 2012 #48 Skrevet 20. november 2012 Hva er det du ikke forstår? Påstår du virkelig at mennesker som tar plastiske operasjoner for å ENDRE på utseendet sitt er så fornøyd med seg selv? Det sier seg selv. Hvorfor vil du ellers ta en plastisk operasjon om du er fornøyd i utgangspunktet? "Jeg ville bare ha litt større pupper, fordi det er mye finere" - det utsagnet er så latterlig at det gjør vondt å lese det, det er slikt damene på Vi-Menn-blader uttrykker seg. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 Jeg synes ikke det er så latterlig jeg. Er det ikke like legitimt å like store pupper som å like små? Eller midt i mellom, osv.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #49 Skrevet 20. november 2012 Jeg har ikke skrevet noe forsvarstale jeg, jeg har bare uttrykt min irrritasjjjoon over at noen ser så svart/hvitt på å operere kroppen sin osv. Men da får vi bare gjøre det eneste rette her tror jeg: Agree to disagree Og jeg uttrykker min irritasjon over at noen ikke kan forstå at folk har ulike meninger. Jeg syns silikon er tragisk, du syns ikke det? Ok. Her kan folk si hva de mener om silikon, hvorfor må du argumentere FOR silikon? Det trenger du ikke å gjøre, jeg kommer uansett ikke til å endre mening. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 1
pusekatta Skrevet 20. november 2012 #50 Skrevet 20. november 2012 Og jeg uttrykker min irritasjon over at noen ikke kan forstå at folk har ulike meninger. Jeg syns silikon er tragisk, du syns ikke det? Ok. Her kan folk si hva de mener om silikon, hvorfor må du argumentere FOR silikon? Det trenger du ikke å gjøre, jeg kommer uansett ikke til å endre mening. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 TS spurte hva man syntes om mennesker som tar silikon. Og jeg sa at jeg ikke forstod at man skulle synes noe annerledes om de som tar silikon, enn det man skal synes om dem som ikke gjør det. Jeg regnet ikke med at du skulle skifte mening heller
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #51 Skrevet 20. november 2012 Jeg synes ikke det er så latterlig jeg. Er det ikke like legitimt å like store pupper som å like små? Eller midt i mellom, osv. Jeg syns pupper i alle varianter er fine, inkludert mine egne. Så, selv om jeg syns små pupper er fine, ville jeg aldri utført puppereduksjon, fordi jeg er fornøyd med meg selv. Jeg liker også nesen til Gwenthy Paltrow, men jeg ville aldri operet nesen min for å få en slik nese. Det er greit å like en ting, men når en er villig til å endre sitt eget utseendet, nei, da er en ikke fornøyd med seg selv, så enkelt er det. Men ja, vi er uenige og kommer aldri til å bli enige, så jeg ser ikke poenget i å fortsette denne viktige diskusjonen. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 2
pusekatta Skrevet 20. november 2012 #52 Skrevet 20. november 2012 Jeg syns pupper i alle varianter er fine, inkludert mine egne. Så, selv om jeg syns små pupper er fine, ville jeg aldri utført puppereduksjon, fordi jeg er fornøyd med meg selv. Jeg liker også nesen til Gwenthy Paltrow, men jeg ville aldri operet nesen min for å få en slik nese. Det er greit å like en ting, men når en er villig til å endre sitt eget utseendet, nei, da er en ikke fornøyd med seg selv, så enkelt er det. Men ja, vi er uenige og kommer aldri til å bli enige, så jeg ser ikke poenget i å fortsette denne viktige diskusjonen. Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 Roger that, over and out
orgus Skrevet 20. november 2012 #53 Skrevet 20. november 2012 Hva hadde du foretrukket: en jente som er glad i kroppen sin, puppene sine og viser de frem eller en jente som må gjennom operasjoner for å få føle seg vel og attraktiv? Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9 Så lenge hun er glad i kroppen sin og føler seg bra, spiller det ingen rolle om det er AA-cup, F-cup, helt naturlig eller 600cc i hver pupp.
Gjest HunterLady Skrevet 20. november 2012 #54 Skrevet 20. november 2012 (endret) Selvsagt er mennesker mye mer direkte og ærligere på kg enn i virkeligheten, det har med sosiale antenner og spilleregler å gjøre. Når det er sagt, hvorfor må man trekker inn sjalusi kortet nok en gang? Hvorfor er alle som er uenig med deg sjalu? Synes dette er så rart å trekke inn i en hver diskusjon man er uenig med noen "åååå det sier du bare fordi du er sjalu". Det må da kunne gå an å diskutere noe uten at man skal drive med slike smålige stråmenn, og jeg synes du HL trekker inn sjalusi over en lav dørstokk i innleggene dine mange ganger. jeg tror det er fult mulig å mene silikon er stygt uten at man skal være sjalu. Jeg mener ikke så mye om silikon oppererte jenter, foruten om at det er mange som gjør det på helt feile grunnlag, får helt feile resultater og ender opp med å bare se ut som en klovn, lykke til på reisen for de! Men mange får vel et ok resultat også regner jeg med, og da tenker jeg hipp hurra for de. Selv har jeg aldri tenkt i de baner, jeg har små, herlige fantastiske myke pupper. Ja små pupper, men jeg har aldri noensinne tenkt å la noen kutte en cm i de en gang. Men det er mine pupper og mitt valg, andres pupper får være andres valg. men jeg er glad jeg ikke har trenkt å operere meg får å være fornøyd med den jeg er. Faktisk, Skreppamedleppa, så trekker jeg ikke inn dette kortet særlig ofte, fordi jeg vet utmerket godt hvor lite motatt det blir! Men like dumt som det er å trekke inn dette såkalte sjalusikortet, er å benekte at sjalusien er der. Selvsagt finnes det noen som er sjalu! Ikke ALLE, og det har jeg aldri sagt, men det er helt logisk at det finnes en del kvinner som er sjalu på de med slanke kropper, silikonpupper og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Det er typisk kvinner og ikke være stor fan av andre kvinner som mottar mye oppmerksomhet, og dersom disse kvinnene i tillegg har silikon så blir mange ekstra provoserte fordi disse er jo falske. Jeg synes sjalusikortet er av høy relevans i slike temaer som dette, selv om de fleste selvsagt ikke står for det. Og igjen, jeg sier ikke at ALLE er sjalu, men at det er noen. Sånn er det bare. Endret 20. november 2012 av HunterLady
Gjest HunterLady Skrevet 20. november 2012 #55 Skrevet 20. november 2012 Jeg tror ikke på fornøyd/misfornøyd, jeg tror at det også her finnes en hel haug med forskjellige nyanser. Og jeg synes det er merkelig også at en del tror at de som har tatt silikonpupper gjør det fordi de er så veldig misfornøyde. Går det ikke an å operere seg for å bli mer fornøyd? Nei, det går ikke. Fordi normen her på KG er at alle med silikon har dårlig sevbilde og bør skaffe seg time hos en psykolog for å endre på det. Så sånn er det. Nytter ikke å si noe annet. Men det er jo selvsagt svært merkelig at andre mennesker kjenner mine grunner bedre enn meg selv. 1
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #56 Skrevet 20. november 2012 Det er kun her inne på KG jeg får et inntrykk av at folk flest hater silikon og alt som har med dette å gjøre. I den virkelige verden er det ikke så fælt. Jeg har ALDRI fått negativ oppmerksomhet fordi jeg har silikon. Tvert imot har jeg fått drøssevis med komplimenter for mine falske pupper, og alle guttene jeg har hatt sex med har tatt på de som om de var helt naturlige. Ingen har GÅTT! Høres helt utrolig ut at noen faktisk vil dumpe noen pga en så uvesentlig liten ting. Spesielt ordet "uvesentlig" hang jeg meg fast i her. For hvis det er uvesentlig, hvorfor legger en fremmedlegemer inn i kroppen da? For min egen del kan jeg garantere at om jeg hadde vert i et forhold med ei som ville ha plastpupper så måtte hun valgt mellom meg og puppene. Igjen, er det virkelig så uvesentlig? Videre så er det utrolig mange som får plast i puppene som går fra idiotisk deilige pupper til noe unaturlig rart noe. Hvor kommer dette fenomenet fra?!? Jeg kan ikke se det som annet en et tegn på psykiske utfordringer. Utfordringer jeg ikke er sikker på at jeg vil ønsket å investere tid i i et forhold. Hvorfor er det så lite fokus på å få sunne friske mennesker til å trives i sin sunne friske og naturlige kropp? Jeg klarer ikek å se at noen som helst løsning skal vær bedre en den. Ville jeg gått inn i et forhold med ei som har plastpupper? Det skal nok mer til der en med ei som har sine egne i behold. Det handler om hennes selvbilde, det handler om det var sykdom i bildet, det handler om at jeg har ekstremt nedsatt glede av bryster som ser og føles unaturlige. (Ja, jeg har erfaring...) Svaret ble lenger og bredere en først tenkt, men igjen, er det virkelig uvesentlig? 4
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #57 Skrevet 20. november 2012 Det er jo derfor de som har vett i skallen rådfører seg ordentlig med kirurg før man gjør noe. Desverre finnes det jo disse glamourmodellene og andre berte-jenter som ikke tenker lenger enn at de skal ha så store pupper som kroppen tillater. Desverre er det også disse man tenker på når man tenker silikon, da kommer det mange fordommer opp. De aller aller fleste burde forhørt seg med en psykolog. Samt hørt på hetrofile menn over 30. 5
KaDust Skrevet 20. november 2012 #58 Skrevet 20. november 2012 De aller aller fleste burde forhørt seg med en psykolog. Samt hørt på hetrofile menn over 30. Jeg driter vel i hva enhver mann har å si om saken, jeg gjør hva jeg vil for min egen fornøyelse - ikke andres.
Gjest brutal mann Skrevet 20. november 2012 #59 Skrevet 20. november 2012 Skjønner heller ikke alt dette hatet mot silikonpupper. Har det selv, og både jeg og typen er fornøyd. Mye bedre enn hvordan det var før og kroppen min er mye bedre proporsjonert nå! JA, det er mange som ser helt forferdelige ut med silikon, men det er jo fordi de stapper inn langt mer enn hva som faktisk passer kroppen sin. Hører man på kirurgen får man som regel et pent resultat som passer vedkommendes kropp og da ser jeg ikke problemet. Fordi du er gjennomført pen og var idiotisk bra proporsjonert holdt jeg på å grine da jeg fant ut at du hadde lagt inn plast. Du er en av dem som aldri har vert i nærheten av å trenge en skalpell på kroppen din. Noe jeg har sagt til deg her inne både før og etter operasjonen din. 3
KaDust Skrevet 20. november 2012 #60 Skrevet 20. november 2012 (endret) Fordi du er gjennomført pen og var idiotisk bra proporsjonert holdt jeg på å grine da jeg fant ut at du hadde lagt inn plast. Du er en av dem som aldri har vert i nærheten av å trenge en skalpell på kroppen din. Noe jeg har sagt til deg her inne både før og etter operasjonen din. Det vet du ingenting om, bilder kan lyve så jævelig. Spesielt når man er god i photoshop og vet hvordan man skal posere Endret 20. november 2012 av KaDust
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå