Gå til innhold

Silikon


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere KG-folk om jenter som ordner seg silikonpupper? Og til gutta: hva tenker dere? Ville dere gått?

Anonym poster: 119868b8e4b9b986cd9da5aa02d7e1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er trist med kvinner som dekker på med plastbestikk når de har skikkelig bestikk fra før av.

Anonym poster: 01048bdc30755b6c556c65ffedde97c8

  • Liker 14
Skrevet

Kan vel ikke kalle fremmedlegemer for pupper.

Anonym poster: 7b7a4327ec6c456ab3068c5a71012b6c

  • Liker 8
Skrevet

Hva synes dere KG-folk om jenter som ordner seg silikonpupper? Og til gutta: hva tenker dere? Ville dere gått?

Anonym poster: 119868b8e4b9b986cd9da5aa02d7e1e0

Gått? Kjent på tenker jeg vi sier.

Skrevet

Hva synes dere KG-folk om jenter som ordner seg silikonpupper? Og til gutta: hva tenker dere? Ville dere gått?

Anonym poster: 119868b8e4b9b986cd9da5aa02d7e1e0

Hadde ikke gjort det slutt så fort jeg fikk vite det, men det hadde vært så ødeleggende for sexlivet at forholdet sikkert ville gått dukken.

  • Liker 3
Skrevet

men det hadde vært så ødeleggende for sexlivet

Hvorfor det?

Anonym poster: 119868b8e4b9b986cd9da5aa02d7e1e0

Skrevet

Hvorfor det?

Anonym poster: 119868b8e4b9b986cd9da5aa02d7e1e0

Fordi jeg hadde blitt for fiksert på silikonpuppene og hvor unaturlig og feil det er. Er ikke pent engang.

  • Liker 7
Skrevet

Var også helt imot silikon. Så fikk jeg to barn, ammet dem begge, så trente jeg og ble tynn og veltrent og puppene mine var bare hud. Og jeg er ikke klar for å pakke bort sexlivet før jeg er 40.

Fikk fylt inn nok til at de ble "som før". Tror det ser naturlig ut, og jeg føler meg "normal" igjen.

Men er redd negative reaksjoner når jeg får ny partner. Jeg vet de kjennes anderledes ut enn normale, men slternativet var disse "hudfillene", og jeg er glad jeg tok opeasjonen .

Har gått bra til nå, men blir litt lei meg når mine valg blir hetset på steder som dette.

Anonym poster: 2f2e0b666b4f3c7085329be17d2fdd2f

  • Liker 3
Skrevet

Var også helt imot silikon. Så fikk jeg to barn, ammet dem begge, så trente jeg og ble tynn og veltrent og puppene mine var bare hud. Og jeg er ikke klar for å pakke bort sexlivet før jeg er 40.

Fikk fylt inn nok til at de ble "som før". Tror det ser naturlig ut, og jeg føler meg "normal" igjen.

Men er redd negative reaksjoner når jeg får ny partner. Jeg vet de kjennes anderledes ut enn normale, men slternativet var disse "hudfillene", og jeg er glad jeg tok opeasjonen .

Har gått bra til nå, men blir litt lei meg når mine valg blir hetset på steder som dette.

Anonym poster: 2f2e0b666b4f3c7085329be17d2fdd2f

Du blir ikke hetset, men silikon er nok ikke like populært blant alle. Jeg antar du tenkte godt igjennom hva du gjorde og kan stå for silikon operasjonen din. Men du må venne deg til å få høre at ikke alle synes ditt valg om å putte fremmedlegemer inn i kroppen er sexy og det er vel også en ting du har tenkt på før du skaffet deg plastpupper.

Anonym poster: 01048bdc30755b6c556c65ffedde97c8

  • Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Det er kun her inne på KG jeg får et inntrykk av at folk flest hater silikon og alt som har med dette å gjøre. I den virkelige verden er det ikke så fælt. Jeg har ALDRI fått negativ oppmerksomhet fordi jeg har silikon. Tvert imot har jeg fått drøssevis med komplimenter for mine falske pupper, og alle guttene jeg har hatt sex med har tatt på de som om de var helt naturlige. Ingen har GÅTT! Høres helt utrolig ut at noen faktisk vil dumpe noen pga en så uvesentlig liten ting.

  • Liker 2
Skrevet

Har absolutt ingenting i mot silikon i seg selv eller jenter som tar det. Rent fysisk er de flotte og ta på, og mistenker at de som påstår noe annet aldri har fått mulighet til å prøve.

  • Liker 2
Skrevet

Skjønner heller ikke alt dette hatet mot silikonpupper. Har det selv, og både jeg og typen er fornøyd. Mye bedre enn hvordan det var før og kroppen min er mye bedre proporsjonert nå!

JA, det er mange som ser helt forferdelige ut med silikon, men det er jo fordi de stapper inn langt mer enn hva som faktisk passer kroppen sin. Hører man på kirurgen får man som regel et pent resultat som passer vedkommendes kropp og da ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Det er kun her inne på KG jeg får et inntrykk av at folk flest hater silikon og alt som har med dette å gjøre. I den virkelige verden er det ikke så fælt. Jeg har ALDRI fått negativ oppmerksomhet fordi jeg har silikon. Tvert imot har jeg fått drøssevis med komplimenter for mine falske pupper, og alle guttene jeg har hatt sex med har tatt på de som om de var helt naturlige. Ingen har GÅTT! Høres helt utrolig ut at noen faktisk vil dumpe noen pga en så uvesentlig liten ting.

Folk er kanskje ærligere over nett da ;)

Jeg mener som sagt at man dekker på med plastbestikk, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så attraktivt.

Og ja Orgus jeg har tatt på silikonpupper, og jeg har tatt på "hudfoller" som ab snakket om, det er ikke tvil om hva som er best å kose med i det hele tatt. Men smaken er som baken, men jeg skjønner ikke hvorfor det ikke kan sies at man synes silikon er stygt? De som har tatt det må jo ha tenkt på at ikke alle liker silikonpupper

Anonym poster: 01048bdc30755b6c556c65ffedde97c8

  • Liker 5
Skrevet

Folk er kanskje ærligere over nett da ;)

Jeg mener som sagt at man dekker på med plastbestikk, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så attraktivt.

Og ja Orgus jeg har tatt på silikonpupper, og jeg har tatt på "hudfoller" som ab snakket om, det er ikke tvil om hva som er best å kose med i det hele tatt. Men smaken er som baken, men jeg skjønner ikke hvorfor det ikke kan sies at man synes silikon er stygt? De som har tatt det må jo ha tenkt på at ikke alle liker silikonpupper

Anonym poster: 01048bdc30755b6c556c65ffedde97c8

Det er jo derfor de som har vett i skallen rådfører seg ordentlig med kirurg før man gjør noe. Desverre finnes det jo disse glamourmodellene og andre berte-jenter som ikke tenker lenger enn at de skal ha så store pupper som kroppen tillater. Desverre er det også disse man tenker på når man tenker silikon, da kommer det mange fordommer opp.

Gjest HunterLady
Skrevet

Folk er kanskje ærligere over nett da ;)

Jeg mener som sagt at man dekker på med plastbestikk, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så attraktivt.

Og ja Orgus jeg har tatt på silikonpupper, og jeg har tatt på "hudfoller" som ab snakket om, det er ikke tvil om hva som er best å kose med i det hele tatt. Men smaken er som baken, men jeg skjønner ikke hvorfor det ikke kan sies at man synes silikon er stygt? De som har tatt det må jo ha tenkt på at ikke alle liker silikonpupper

Anonym poster: 01048bdc30755b6c556c65ffedde97c8

... Eeeeeller ikke.

Joda, noen synes det er mindre pent og foretrekker ekte vare. Det er selvsagt helt i orden. Men jeg tror også at en del sier at det er stygt, rett og slett fordi de ikke liker "silikonjenter". Og dette har ingenting med selve puppene å gjøre, men det faktum at de ser ned på selve menneskene.

Jeg synes også det er merkelig at mange er så krasse og direkte stygge når det kommer til synspunkter angående silikon. Hvorfor bruker mange så krasse uttrykk? Holder det ikke å si "jeg synes ekte pupper kjennes bedre ut enn silikonpupper". De krasse og til dels hatske uttrykkene som kommer til syne i slike tråder som denne, vitner om bitterhet, sjalusi og nedlatenhet i mine øyne. Hvorfor ellers er det alltid masse ab'er som kommer susende med dritt til de som de vet har silikon? Noe er jo åpenbart galt med disse menneskene, fordi her handler det ikke bare om at de synes silikon er mindre pent.

  • Liker 2
Skrevet

... Eeeeeller ikke.

Joda, noen synes det er mindre pent og foretrekker ekte vare. Det er selvsagt helt i orden. Men jeg tror også at en del sier at det er stygt, rett og slett fordi de ikke liker "silikonjenter". Og dette har ingenting med selve puppene å gjøre, men det faktum at de ser ned på selve menneskene.

Jeg synes også det er merkelig at mange er så krasse og direkte stygge når det kommer til synspunkter angående silikon. Hvorfor bruker mange så krasse uttrykk? Holder det ikke å si "jeg synes ekte pupper kjennes bedre ut enn silikonpupper". De krasse og til dels hatske uttrykkene som kommer til syne i slike tråder som denne, vitner om bitterhet, sjalusi og nedlatenhet i mine øyne. Hvorfor ellers er det alltid masse ab'er som kommer susende med dritt til de som de vet har silikon? Noe er jo åpenbart galt med disse menneskene, fordi her handler det ikke bare om at de synes silikon er mindre pent.

Eeeeeeller jo, men la oss ikke ta den diskusjonen nå, det finnes jo allerede en tråd her inne der samtlige av kg deltakere svarer bekreftende på at man er ærligere her enn irl.

Jeg vet ikke hva andre sier her inne, det får stå for deres kappe, men jeg gidder ikke lyge på meg at det er noe annet enn silikonpuppen jeg snakker om, hvordan den ser ut og ikke minst hvordan den kjennes ut.

Anonym poster: 01048bdc30755b6c556c65ffedde97c8

  • Liker 2
Skrevet

Det er kun her inne på KG jeg får et inntrykk av at folk flest hater silikon og alt som har med dette å gjøre. I den virkelige verden er det ikke så fælt. Jeg har ALDRI fått negativ oppmerksomhet fordi jeg har silikon. Tvert imot har jeg fått drøssevis med komplimenter for mine falske pupper, og alle guttene jeg har hatt sex med har tatt på de som om de var helt naturlige. Ingen har GÅTT! Høres helt utrolig ut at noen faktisk vil dumpe noen pga en så uvesentlig liten ting.

Jeg syns silikon er latterlig og mister nok litt respekt for en person som går så langt som å operere fremmedlegemer i kroppen, men jeg går da ikke å sier det til personen. Så pass med sosiale antenner har jeg, men på nettet kan jeg si hva jeg egentlig mener. Det er l-a-t-t-e-r-l-i-g! Å ta silikon sier mye om et menneske, enten du vil det eller ikke. Men som en bruker her skriver, alle som har tatt silikon, var klar over at ikke aller er like faen av det.

Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9

  • Liker 4
Skrevet

Har absolutt ingenting i mot silikon i seg selv eller jenter som tar det. Rent fysisk er de flotte og ta på, og mistenker at de som påstår noe annet aldri har fått mulighet til å prøve.

I disse dager kan alle få større pupper om de vil, men de fleste har faktisk ikke interesse av å forandre seg selv på den måten. Hvorfor skal vi det egentlig?

Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9

  • Liker 2
Skrevet

I disse dager kan alle få større pupper om de vil, men de fleste har faktisk ikke interesse av å forandre seg selv på den måten. Hvorfor skal vi det egentlig?

Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9

Kan være utallige grunner til det. Kan være ulik størrelse på bryster, de kan være helt fraværende, osv osv. Slutt å dømme :)

Skrevet

De krasse og til dels hatske uttrykkene som kommer til syne i slike tråder som denne, vitner om bitterhet, sjalusi og nedlatenhet i mine øyne.

Hva i alle dager? Sjalu og bitter? Det kan du ikke mene. Hvorfor skal en være sjalu, alle som vil kan vel fikse på utseendet, det er ikke noe å være sjalu for. Det handler ikke om sjalusi og bitterhet. Ærlig talt.

Og ingen her har vært hatske, nå må du gi deg. Jeg har bare sagt hva jeg mener om silikon, og det er nettopp det TS spør ut. Nå må alle som har fått silikon slutte å komme inn i tråden for å forsvare valget sitt.

Anonym poster: 191ec6be36e9e5769fd0b3de73b124d9

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...