Jump to content
AnonymBruker

Israel eller Palestina?

Recommended Posts

AnonymBruker

Er du for Israel eller Palestine, og hvorfor?

Anonym poster: b7e8367c67182a054eda684ed0e01270

Fortsetter under...

auto

Dustete problemstilling ,det er ingen fotballkamp. Jeg er for alle gode krefter både blant palestinere og israelere. Jeg er imot fanatikere, konservative og krigshissere uansett side.

Guest Purelove

Jeg håper Palestina blir anerkjent som en egen stat!

Guest BM2

Det er vel høyst på tide at jødestaten Israel slutter med sin tortur av de palestinske folk og at det internasjonale samfunn tar til vett og anerkjenner Palestina som en selvstendig stat.

AnonymBruker

Israel.

Jødene har rett til en egen stat de også. Israel har mindre areal enn Nord-Trøndelag. Hvor store områder har muslimene/araberne? Dette er i tillegg staten med den mest demokratiske utviklingen og noe jeg synes vi i vesten burde støtte fullt ut.

Anonym poster: 6337183dd259601f7d15e2d61084b3c9

Annonse

Guest Gjest

Jeg er for begge deler.

Jeg har tro på en tostatsløsning, eller evt. en trestatsløsning.

Guest BM2

Israel.

Jødene har rett til en egen stat de også. Israel har mindre areal enn Nord-Trøndelag. Hvor store områder har muslimene/araberne? Dette er i tillegg staten med den mest demokratiske utviklingen og noe jeg synes vi i vesten burde støtte fullt ut.

Fantastisk at en overtroisk bevegelse har rett på egen stat... Når skal vi opprette en stat for scientologene?

waco

Fantastisk at en overtroisk bevegelse har rett på egen stat... Når skal vi opprette en stat for scientologene?

Min favoritt er jo selvsagt at siden dverger og funksjonshemmede ble lagt i konsentrasjonsleirer og gasset som en annen jøde, så burde dvergene få sitt egen dvergistan hvor det bare bor dverger akkurat som i en ringenes herre film.

AnonymBruker

Jøder er ikke kun en religiøs gruppe, men et folkeslag. På lik linje med arabere.

Guest BM2

Jøder er ikke kun en religiøs gruppe, men et folkeslag. På lik linje med arabere.

Jøss! Så jøde er en genetisk tilstand? Hva er det spesifikke jødegenet? Fortell fortell! Jeg tror Goebbels vil bli henrykt over denne kunnskapen :jepp:

AnonymBruker

Jøss! Så jøde er en genetisk tilstand? Hva er det spesifikke jødegenet? Fortell fortell! Jeg tror Goebbels vil bli henrykt over denne kunnskapen :jepp:

For å holde meg på samme nivå som deg i debatt: Idiot.

Anonym poster: f5c43501168045a1144228c226741be6

cornflake_girl

Jeg støtter hverken Hamas eller IDF. Skulle ønske Fatah hadde større oppslutning i Gaza, men forstår samtidig hvorfor de ikke har det.

Jeg støtter de uskyldige som lider under denne ondskapen - og det er overtydelig hvem som lider mest, palestinerne.

Det er bare så grusomt. Føler meg totalt maktesløs. Og Palestina/Israel er David mot Goliat. Feigt, feigt spill.

Nå får vi se da, hva ligaen ender opp med å bestemme seg for. Er også spent på Morsi, og hvilken vei Egypt vipper.

Bare vær så snill å ikke la dette bli en ny "operasjon støpt bly".

Annonse

Leifern

Gjesp. La Gaza bli en del av Egypt og Vestbredden en del av Jordan, og så får folk i Gaza slutte med rakettene sine, så skulle det meste være greit.

Problemet er selvsagt at verken Egypt eller Jordan er interessert i å la disse "palestinerne" bli en del av sitt eget folk.

waco

For å holde meg på samme nivå som deg i debatt: Idiot.

Anonym poster: f5c43501168045a1144228c226741be6

Hvor sinnsykt er det ikke at en jøde skal få lov til bo på okkupert vestbredden og samtidig fordrive sivile muslimer? Enten må alle få lov til å bo på vestbredden, gaza og israel, eller ingen! Hvorfor kan ikke jødene akseptere religionsfrihet?

malebarisk

Jeg tar alltid den svakes part, og her er det palestinerne.

kråkefjas

Offer eller gjerningsmenn? Lett valg. Palestinasympatisører bør ta et oppgjør med seg selv og sine verdier.

kråkefjas

Jeg tar alltid den svakes part, og her er det palestinerne.

Greit med drap og terror så lenge man er svakere stilt?

Syke meninger.

AnonymBruker

Jeg støtter hverken Hamas eller IDF. Skulle ønske Fatah hadde større oppslutning i Gaza, men forstår samtidig hvorfor de ikke har det.

Jeg støtter de uskyldige som lider under denne ondskapen - og det er overtydelig hvem som lider mest, palestinerne.

Det er bare så grusomt. Føler meg totalt maktesløs. Og Palestina/Israel er David mot Goliat. Feigt, feigt spill.

Nå får vi se da, hva ligaen ender opp med å bestemme seg for. Er også spent på Morsi, og hvilken vei Egypt vipper.

Bare vær så snill å ikke la dette bli en ny "operasjon støpt bly".

Hvorfor er det åpenbart at palestinerne lider mest? Det er da Israel som har fått nærmere 700 raketter skutt mot seg, bare dette året. Det er israelere som må løpe i fluktrom daglig og hvor det ikke blir tatt hensyn til om de er sivile eller militære.

AnonymBruker

Hvor sinnsykt er det ikke at en jøde skal få lov til bo på okkupert vestbredden og samtidig fordrive sivile muslimer? Enten må alle få lov til å bo på vestbredden, gaza og israel, eller ingen! Hvorfor kan ikke jødene akseptere religionsfrihet?

I 2004 var 17 % av Israels befolkning muslimer.