Gå til innhold

Andre bolle(r)

dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj da at formen er crappy :sukk: Håper virkelig ikke historien gjentar seg , for du skal ha permisjon uten at krabaten er født :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insomnia... :filer: Nå har eg vore vaken i kanskje 2 timar, og eg finst fremdeles ikkje "sovetrøtt", samtidig som at det er aaaltfor tidlig å stå opp. Eg MÅ slutta å ta småduppar på dagen, for dei ser ut til å ødelegga nattesøvnen. Og gårsdagens dupp varte i 1 time, inkl. all slumringa, så totalt får eg jo mindre søvn enn om eg hadde droppa duppen. :forvirret:

Elles føler eg kanskje at formen har komme seg litt dei siste dagane, etter at eg starta på jerntilskudd. Nå er det faktisk dagar eg nesten ikkje har kjent noko til svimmelheten. Iallfall om eg tar det veldig med ro. :tommelsmil:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten: Nå er eg allerede høggravid! :sjokk::strix: Det kjennes, forsåvidt. *alt anna enn grasiøs i bevegelsane* :fnise:

I dag kan eg feira 35 veker! :hoppendeglad: Det er like langt som eg hadde komme ved igangsetting av fødselen med pjokken. Eg ligg an til å gå lenger denne gongen, for eg klarer ikkje å sjå for meg at det blir nokon fødsel allerede i morgon. ;):hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med høygravid!!! Bra den elefant-tilstanden ikke varer evig! :fnise: Det kan jo være en ide å kutte ut dagsoving ja.. Jordmor her sa at all dagsoving måtte foregår før kl 15:30. Alt etter det ødelegger nattesøvnen.. Vet ikke om det er noe i det, men...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Nå har eg bite i det sure eplet og stått opp etter å ha lege vaken i over to timar. Dumme gravidhormoner som øydelegg for dei vanligvis så gode søvnhormonene mine. :kjefte: Jaja, det blir vel bedre med søvn om nokre år, får eg håpa. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store spørsmålet eg stiller meg nå, er om eg treng (les: skal kjøpa) både ringslynge og lommeslynge, eller om det held med den eine. Lotusbarn har halv pris og gratis frakt i påsken, så eg sparer jo ein del penger. Mannen derimot er ikkje av same meining. Eg får vel sikkert solgt for iallfall NESTEN halv pris viss eg finn ut at det ikkje er noko for meg? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst på lommeslynge jeg nå, hadde nok kjøpt begge og solgt om ikke behovet var der :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg anar ikkje kva eg har behov for, så nå har eg bestilt begge deler. Mannen er i det minste klar over bestillinga, sjølv om han nok ikkje er enig med meg i at "behovet" er der. Men det var faktisk han som valgte ut mønster på begge. ;) I tillegg har eg kjøpt ein Beco Butterfly 2 i dag. Eg fekk tak i ein brukt (visstnok nesten ubrukt, og den såg veldig fin ut) til berre 700 kroner, så i dag føler eg at eg har gjort fleire kupp. :nigo: Eg har ønska meg bæretøy i bursdagsgave av foreldra mine og fått beskjed om at eg berre kan begynna å handla, så eg får sjå kva av kjøpa dei vil gi/sponsa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :)

Jeg har bestillt en lommeslynge i dag jeg også, da har vi 4 bæretøy og jeg har lyst på en ergo eller en Boba 3G :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hipp hurra for nytt bæretøy! :hoppe:

Pusilus - om du har lyst på Ergo så kan jeg tipse om dhgate.com. Der skal jeg kjøpe lilla Ergo for den nette sum av 200 kroner :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig :)

Jeg har bestillt en lommeslynge i dag jeg også, da har vi 4 bæretøy og jeg har lyst på en ergo eller en Boba 3G :sjenert:

:tommelsmil:

Kva bæretøy har du?

Neeeiii, ikkje la meg få lyst på fleire bæreanretningar nå! Eg har jo verken Ergo eller Boba frå før. :bond::nei: Ikkje har eg mei tai eingong. (Eg har berre kjøpt inn stoff til å sy sjølv, men aldri komme så langt som faktisk å sy det. Kanskje på tide nå? ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt en ergo på dhgate jeg også :flau: 5 bæretøy da og fremdeles sikler jeg på den bobaen.

Edit:

1. Elastisk bæresjal sleepy wrap

2. Stokke bæresele

3. Boba air

4. Lommeslynge fra Lotusbarn

5. Ergo baby carrier

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...