Gjest Misteltein Skrevet 5. desember 2012 #81 Skrevet 5. desember 2012 (endret) gleder meg til neste sesong jeg, når paris hilton skjekker inn At det var...? Hæ? Link? Endret 5. desember 2012 av Misteltein
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #82 Skrevet 6. desember 2012 Michael bør melde seg på et kurs for sinnemestring når han kommer tilbake til Danmark. Men uansett, han er nok den av deltagerne jeg liker minst. Har heller ikke mye tilovers for Dahgan (?). Kvinnesynet til begge to er lavmål. Og Regitze, hva er så spesielt med henne? Hun er klengete, full av seg selv og tåler dårlig å bli avvist. Türker er søt nok, men veldig ung og noen ganger irriterende barnslig. Fredrik er på mange måter en forvokst unge som jeg ikke klarer å ta alvorlig. Han er en skikkelig tufs noen ganger. Mine favoritter for øyeblikket er Pernille, Jeanette og Rasmus. Anonym poster: a75eaefd2a4bd1ff6d0487c24f2dd7f6
Gjest Linda sofie Skrevet 6. desember 2012 #83 Skrevet 6. desember 2012 Jepp det er nok flere som takket nei jeg vil tro. Siden Line, Turker osv er med i Startcastet. Susen og Stina var jo bra valg. Samme med Ronnie og Rasmus. Resten er ikke så mye å si som. Litt skuffende. Sikkert derfor sesongen er så kort siden mange takket nei? Må vel være derfor. Litt morsomt at nå er ikke Jeanette dronninga på hotellet slik som hun var i son sesong, men så fikk jeg vondt av henne i går på pandoras. Driter i hvem som vinner jeg. Heier vel egentlig bare på Rasmus
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #84 Skrevet 6. desember 2012 Jeg håper å Rasmus vinner Anonym poster: 3074a31dd5116ba8e8ef29e396413753
Sarafina Skrevet 7. desember 2012 #86 Skrevet 7. desember 2012 Jeg digger at så mye blir sendt av PH Danmark i år - håper på det samme neste år!!! Hvorfor er Rasmus så populær? Jeg liker han selv altså, bare lurer på hva dere synes. Jeg synes han er både kjekk, sympatisk og virker "down to earth".
Gjest Misteltein Skrevet 7. desember 2012 #87 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jeg digger at så mye blir sendt av PH Danmark i år - håper på det samme neste år!!! Hvorfor er Rasmus så populær? Jeg liker han selv altså, bare lurer på hva dere synes. Jeg synes han er både kjekk, sympatisk og virker "down to earth". Har du sett sesong 4? Det lille jeg har sett av den må jeg si at han ikke virker så fryktelig sympatisk, men mer sleip, og frekk. Utover det, så vet jeg ikke hvorfor han plutselig har blitt så populær. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har sansen for han, for å være ærlig. Endret 7. desember 2012 av Misteltein
Sarafina Skrevet 7. desember 2012 #88 Skrevet 7. desember 2012 Har du sett sesong 4? Det lille jeg har sett av den må jeg si at han ikke virker så fryktelig sympatisk, men mer sleip, og frekk. Utover det, så vet jeg ikke hvorfor han plutselig har blitt så populær. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har sansen for han, for å være ærlig. Nei, jeg har ikke sett sesong 4! Og heller ikke sett hele reunioen enda, men så ham i sesong 6
Gjest Misteltein Skrevet 7. desember 2012 #89 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Nei, jeg har ikke sett sesong 4! Og heller ikke sett hele reunioen enda, men så ham i sesong 6 Ja, jeg så han også i sesong 6. Han startet med å være skikkelig utspekulert i sesong 4, men nå har blitt ordentlig sympatisk i sesong 6. Sebastian startet med å være ordentlig sympatisk i sesong 7, men har blitt skikkelig utspekulert i sesong 8. Det er interessant å se på hvordan de som er med flere ganger blir snudd på hodet. Jeg har ordentlig lyst til å se sesong 4, men jeg aner ikke HVOR jeg kan se den. På tv3 så startet de med sesong 5! Også fordi at det er første sesongen som Gleager er med i! Endret 7. desember 2012 av Misteltein
Gjest Misteltein Skrevet 7. desember 2012 #90 Skrevet 7. desember 2012 Neste uke er det finale! Yeah! Jeg forstår ikke hva Line er så forbanna for. De fikk sin overraskelse. At de ikke trodde at Michael kom til å hevne seg for Susan? Latterlig!
Gjest Linda sofie Skrevet 7. desember 2012 #91 Skrevet 7. desember 2012 Jeg fikk se halve sesong 4 da de sendte den på Tv3 i 2008, men vil se hele. Det var skikkelig bra det jeg fikk se. Gleager Irriterende at det er finale allerede neste uke, 1
Gjest Misteltein Skrevet 7. desember 2012 #92 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Irriterende at det er finale allerede neste uke, Jeg, å! Det handler sikkert om at mange takket nei til det, tenker jeg. Eller ikke høyeste påmeldingen? Det er jo ingen god grunn til at finaleuken skal være nå, med unntak fra manglende deltagelse. Jeg fikk se halve sesong 4 da de sendte den på Tv3 i 2008, men vil se hele. Det var skikkelig bra det jeg fikk se. Gleager Hvis den gikk på tv3 i 2008, så kan jo de legge den ut på tv3.no! Eneste stedene jeg har funnet den er på tv3.dk, men der er det regionsperre! Endret 7. desember 2012 av Misteltein
Lillemeg25 Skrevet 7. desember 2012 #93 Skrevet 7. desember 2012 Jeg liker Rasmus og synes han burde vinne. Han virker snill og sympatisk. Også er han sjamerende. Likte godt da han forsvarate Jeanette under pandoras. Samantha er banselig og slik gjorde hun i sin sesong å. Hun ble dritsur da Rasmus flørtet med Marie. Hun virker sjalu av seg.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #94 Skrevet 8. desember 2012 Jeg er skikkelig skuffet over denne sesongen. Hadde gledet meg så Castingen er elending og teit at sesongen bare skal vare i 5 uker. Jeg synes ikke LIne, Fredrik, Jeanette osv burde være i startcastet. Seriøst. Jeg savner Gleager, Jon, Line Sofie, Kasper, Peter, Haider, Nicoline osv Anonym poster: 47e5ada44b891a44623382d5a6a86630 2
Lillemeg25 Skrevet 10. desember 2012 #95 Skrevet 10. desember 2012 Utrolig kjedelig at det er finaleuke nå Håper Rasmus og Line vinner selv om Line ikke er en verdig vinner.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #96 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har alltid likt Rasmus Håper han vinner denne sesongen! Line synes jeg har blitt SKIKKELIG ufyselig! I sesong 6 var hun så søt, snill og bare en liten grå mus som ikke gjorde mye ut av seg. Jeg så henne også i sesong 7(?), men hun var der kun i 4 dager om jeg husker rett. I både sesong 7 og i denne sesongen oppfører hun seg skikkelig blærete og har fått en veldig "jeg-er-best"-holdning. Jeg likte også Regitze kjempe godt i sin sesong, men ikke nå. Hadde vært morsomt å se Amalie, men hun har nok mye annent å gjøre. Hun har jo fått sitt eget tv-show i Danmark. Patrick fra sesong 6 var også kjempe morsom! Anonym poster: ba0d1d6a8e71d6d2b4cfccdfae247d73
fresia Skrevet 10. desember 2012 #97 Skrevet 10. desember 2012 åh, dette må jeg se på. har alltid likt Rasmus er Gleager med da??
Gjest Misteltein Skrevet 10. desember 2012 #98 Skrevet 10. desember 2012 åh, dette må jeg se på. har alltid likt Rasmus er Gleager med da?? Nei, dessverre
Gjest Misteltein Skrevet 11. desember 2012 #99 Skrevet 11. desember 2012 Nå røk Regitza og Daghan. Jeg digger at Daghan røk. Han er en ekkel person, og fryktelig kontrollerende. Jeg lurer på hvem som blir morderen.
smalls Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #100 Skrevet 11. desember 2012 Jeg håper virkelig Rasmus vinner. Husker jeg ble så irritert i sesong seks da han røyk ut nesten før finaleuken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå