Gå til innhold

Paradise Hotel Reuionen


smalls

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt å se reunion-sesongen (hadde det på opptak, vært på ferie). Og jeg er skuffet, synes de har valgt ut så dårlige deltakere! DK har jo hatt så mange kule personligheter med, også ender de opp med dette startcastet? Hun Line var jo helt anonym den sesongen hun var med, spesielt pen er hun heller ikke som hun selv sa. Frederik er også ganske kjedelig, det samme gjelder Türker, som kun bodde på solo og ikke utmerket seg i sin sesong. Jeanette og Julian er heller ikke blant mine favoritter - selv om det var jo en litt morsom twist da Stina også kom inn.

Susan K og Rasmus er bra deltakere som skiller seg ut litt. Stina og Ronnie er også bra valg.

Men hvor blir det av Amalie og Line Sofie, Peter, Gleager, Kasper (må være av de kjekkeste gutta som har vært med), Tammie, Marie.

Som sagt nå har jeg bare sett starten hittil, så rett med hvis noen av disse er med likevel :)

Endret av Sarafina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Jeg har nettopp begynt å se reunion-sesongen (hadde det på opptak, vært på ferie). Og jeg er skuffet, synes de har valgt ut så dårlige deltakere! DK har jo hatt så mange kule personligheter med, også ender de opp med dette startcastet? Hun Line var jo helt anonym den sesongen hun var med, spesielt pen er hun heller ikke som hun selv sa. Frederik er også ganske kjedelig, det samme gjelder Türker, som kun bodde på solo og ikke utmerket seg i sin sesong. Jeanette og Julian er heller ikke blant mine favoritter - selv om det var jo en litt morsom twist da Stina også kom inn.

Susan K og Rasmus er bra deltakere som skiller seg ut litt. Stina og Ronnie er også bra valg.

Men hvor blir det av Amalie og Line Sofie, Peter, Gleager, Kasper (må være av de kjekkeste gutta som har vært med), Tammie, Marie.

Som sagt nå har jeg bare sett starten hittil, så rett med hvis noen av disse er med likevel :)

Ja jeg er litt enig med deg, men det som en sa her sikkert noen sa nei til å være med å.

Line var med i sesong 7 å. Kanskje hun ikke var så anonym der? Har kun sett henne i sesong 6 og da var hun bare kjent som den jenta som avviste Peter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig Pernille så dum som utgir seg for å være? Jeg synes det blir for dumt jeg.

Anonym poster: ec5dcdd188d55d0ba80aad9437e2eab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er litt enig med deg, men det som en sa her sikkert noen sa nei til å være med å.

Line var med i sesong 7 å. Kanskje hun ikke var så anonym der? Har kun sett henne i sesong 6 og da var hun bare kjent som den jenta som avviste Peter.

Som du skriver: det er nok veldig mange som har sagt nei :) Enig i det, ville tro at mange av de som er med lå lenger ned på ønskelista.

Line var visst bare med i 3 episoder i sesong 7. Stusser litt over valget av henne som deltaker.

http://da.wikipedia.org/wiki/Paradise_Hotel_(Danmark,_s%C3%A6son_7)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Som du skriver: det er nok veldig mange som har sagt nei :) Enig i det, ville tro at mange av de som er med lå lenger ned på ønskelista.

Line var visst bare med i 3 episoder i sesong 7. Stusser litt over valget av henne som deltaker.

http://da.wikipedia....nmark,_sæson_7)

Hun var med i sesong 6, også. 13 episoder.

Jeg vil tro at de har prøvd å få med Gleager. Han ble jo veldig populær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var med i sesong 6, også. 13 episoder.

Jeg vil tro at de har prøvd å få med Gleager. Han ble jo veldig populær!

Ja, jeg husker henne fra sesng 6, og hun var ganske anonym (sesong 7 så jeg ikke, jeg bare sjekket det på Wikipedia). Er visst litt for hekta på Paradise ;)

Ja- de har nok spurt Gleager! :-D

Endret av Sarafina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Ja, jeg husker henne fra sesng 6, og hun var ganske anonym (sesong 7 så jeg ikke, jeg bare sjekket det på Wikipedia). Er visst litt for hekta på Paradise ;)

Ja- de har nok spurt Gleager! :-D

Jeg så heller ikke sesong 7! Ble overrasket når jeg så Sebastian der! :ler: Jeg husker ikke Line fra sesong 6, så tja. Hun var sikkert ikke høyest på prioriteringslisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så heller ikke sesong 7! Ble overrasket når jeg så Sebastian der! :ler: Jeg husker ikke Line fra sesong 6, så tja. Hun var sikkert ikke høyest på prioriteringslisten.

Ja, jeg tror at sesong 7 ikke ble sendt på norsk tv. Glad de nå sender PH Danmark ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Ja, jeg tror at sesong 7 ikke ble sendt på norsk tv. Glad de nå sender PH Danmark ;)

Sesong 7 ligger på tv3play.no, så det kan jo være. Jeg har ikke fått det med meg, men det ligger jo der til hvem som skulle ønske å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun mørke som sjekket inn sammen med tvillingen sin i den sesongen rasmus og samantha var med i kommer inn igjen. jeg er fortsatt bitter for at hun røyk ut.

Anonym poster: 68aeffbfbe6e71be2d84b25f53cdfef3

Marie? Nei huff det håper ikke jeg. Hun var ALT for sjefete og trodde hun var kongen på haugen. Når hun ikke fikk viljen sin, så ble hun jo dritt sur. Ble så glad da hun endelig måtte forlate hotellet.

Håper ikke hun kommer igjen.

Anonym poster: 8c492eee82e67362ea67b316da315924

Marie er gift og har to barn, så hun kommer nok ikke inn igjen :(

Anonym poster: 5c4befac3c5fb34f24b9ade7eed94ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de spurte Gleager, så takket han vel nei. Han har jo vært med i 2 sesonger allerede. Kanskje han har slått seg til ro? Sikkert flere som har lagt paradise bak seg.

Savner flere jeg å :frown:

Jeg synes tvillingene er kjedelige og gjør ikke så mye ut av seg akkurat.

Lurer på om det blir noe sex mellom Michael og Regitze?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie er gift og har to barn, så hun kommer nok ikke inn igjen :(

Anonym poster: 5c4befac3c5fb34f24b9ade7eed94ab5

Hvordan visste du det? Hvor har det stått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan visste du det? Hvor har det stått?

Jeg har vært på ett par av sine på facebook! Kanskje AB har gjort det samme?

Stemmer. Jeg crushet skikkelig på henne da hun var med i sesong 6, så jeg facebookstalket henne en del før hun stengte profilen sin. Hun giftet seg og fikk tvillinger, en jente og en gutt :)

Anonym poster: 5c4befac3c5fb34f24b9ade7eed94ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Jeg crushet skikkelig på henne da hun var med i sesong 6, så jeg facebookstalket henne en del før hun stengte profilen sin. Hun giftet seg og fikk tvillinger, en jente og en gutt :)

Anonym poster: 5c4befac3c5fb34f24b9ade7eed94ab5

Okay :) Ja, hun er en kul og nydelig jente.

Er du jente eller gutt? ;)

Anonym poster: 9b8d07e27250eea72af21d56de26caa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okay :) Ja, hun er en kul og nydelig jente.

Er du jente eller gutt? ;)

Anonym poster: 9b8d07e27250eea72af21d56de26caa2

Jeg er jente. Jeg er også bifil, går ut fra at det var det du egentlig lurte på :fnise:

Anonym poster: 5c4befac3c5fb34f24b9ade7eed94ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleager har visst hatt sitt å slite med, så han har nok sikkert lagt festlivet bak seg, ja.

Siden sesongen er så kort kan det kanskje være håp om flere reunions?

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen er kjedelig..eneste deltakeren jeg liker er Rasmus - han er så søt og barsk på samme tid, pluss litt nerdete.hehe :rodmer:

gleder meg til neste sesong jeg, når paris hilton skjekker inn :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Gleager har visst hatt sitt å slite med, så han har nok sikkert lagt festlivet bak seg, ja.

Siden sesongen er så kort kan det kanskje være håp om flere reunions?

Uff da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...