Gå til innhold

Paradise Hotel Reuionen


smalls

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Rasmus! :rodmer:

Samantha har helt grusome bryn. Helt ihjel nappet.

Av jentene synes jeg Line er penest.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det blir gøy til uka. Nå er det jo krig mellom gruppa til Michael og gruppa til Ronnie.

Synes Ronnie og de var smarte da de klarte å lure Michael og de andre under parsermonien.

Bra Susen røyk selv om hun lager mye drama. Men blir lei at hun alltid skal visre puppene og skryte av de.

Ja, nå blir det action, håper vi.

Ronnie er ikke så dum, selv om han kan være litt full av seg selv iblant. Men det er de vel i varierende grad alle sammen der inne. Michael er litt irriterende, synes jeg. Og Susan bidro stort sett med pupper og trakt, det holder ikke i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg var skikkelig forelsket i Nick da han var med i sesong 4.

Eneste grunnen til at jeg så på den sesongen og jeg ble såå glad da han vant :)

Vil se den sesongen igjen. Veldig bra sesong,

Fredrik ser jo enorm ut da. Han er en kjempe.

At en dame på 37 (snart 40) er med på ph og kliner osv med gutter som er mye yngre enn seg selv, er litt små kvalmt synes jeg,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde ikke mye på mandag. Bare at Nick og Rasmus sjekket inn og at de hadde en sånn jungelfest.

Susen sjekker sikkert inn igjen. Typisk.

Julie kan egentlig bare reise. Synes hun er kjedelig. Samme er de to tvillingene.

Anonym poster: 47e5ada44b891a44623382d5a6a86630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva Nick så i Jeanette. Synes ikke hun er så mye å se på men.

Hvem av gutta synes dere er kjekkest?

Jeg synes Rasmus og Ronnie.

Av jentene synes jeg tvillingene er penest.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Misteltein

Er det bare meg, eller viste de hvem som går ut i neste episode? På slutten av episoden mener jeg..

Regnes det som spoiling å svare på det? Jeg vet ikke helt hvem av scene du referer til, men jeg kan ikke se noe som viser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Stakkars Nick! Det samme skjedde i sesong 6. Det er alltid Rasmus som får bli, og aldri Nick! :fnise: Er det noen som vet hvor man kan se sesong 4 fra Paradise hotel Danmark?

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes det som spoiling å svare på det? Jeg vet ikke helt hvem av scene du referer til, men jeg kan ikke se noe som viser det.

Derfor jeg ikke sa noe navn. Synes man kan se det på slutten av episoden hvor de viser hva som skjer neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Derfor jeg ikke sa noe navn. Synes man kan se det på slutten av episoden hvor de viser hva som skjer neste gang.

De ville ikke røpt det i slutten av episoden. De er vel heller en antydning på hvem som ikke går ut. Jeg vet ikke hvem du mener siden du ikke skriver navn, men jeg antar at jeg vet hvem du mener.

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer ikke gleager inn igjen da?? han er så smukk :fnise:

Det kan godt være han kommer inn i løpet av sesongen, men noen takket sikkert nei til å være med. De har sikkert fått sin dose ph :fnise:

Jeg håper Peter fra sesong 6 sjekker inn jeg og håper litt på Line Sofie fra sesong 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Eller never mind! ;) Dere finner det ut neste uke! ;)

( Nei, jeg skrev ikke noe spoiling! :fnise: )

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg fikk å vondt av Nick. Deja vu all over again :lerr: Tipper de sender han inn igjen. Produksjonen fikk vel litt vondt av han,

Åh er så lei det Fredrik/Daniella dramaet!!

Anonym poster: 8c492eee82e67362ea67b316da315924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke hvem av jentene jeg syns er penest, men syns Jeanette er minst pen. Skjønner ikke at hun er populær, kroppen er ganske lubben, og ansiktet er heller ikke særlig. Det irriterer meg dessuten at hun er "utro", men nekter å innrømme det. Hun flørtet heftig med Nick, og oppsøkte oppmerksomhet. Greit nok at det var han som tok intiativet, men hun var så absolutt med på det. Var lett å se hvor stas hun syns det var, og hun prøvde ikke akkurat avvise han. Samme som da hun klinte med han der Rued, og lot han ta henne på puppene. Så skyldte hun på at det kun var fyrens feil.

Klassisk utro kjerring! Syns faktisk synd på naive Julian som tilgir henne gang på gang, og tror på hennes versjon uansett andre bevis.

Anonym poster: 3922a83338f4629598daae40b8199642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Jeg vet ikke hvem av jentene jeg syns er penest, men syns Jeanette er minst pen. Skjønner ikke at hun er populær, kroppen er ganske lubben, og ansiktet er heller ikke særlig. Det irriterer meg dessuten at hun er "utro", men nekter å innrømme det. Hun flørtet heftig med Nick, og oppsøkte oppmerksomhet. Greit nok at det var han som tok intiativet, men hun var så absolutt med på det. Var lett å se hvor stas hun syns det var, og hun prøvde ikke akkurat avvise han. Samme som da hun klinte med han der Rued, og lot han ta henne på puppene. Så skyldte hun på at det kun var fyrens feil.

Klassisk utro kjerring! Syns faktisk synd på naive Julian som tilgir henne gang på gang, og tror på hennes versjon uansett andre bevis.

Anonym poster: 3922a83338f4629598daae40b8199642

Jeg syns, av de jentene som er der, så er Jeanette den peneste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det reunion med Nanna og Lene?

Anonym poster: cd2f50ed48a282333bd0c4f7ed1fb116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...