Gå til innhold

Paradise Hotel Reuionen


smalls

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å lage en egen tråd for sesong 9 Danmark. Reuionen.:)

Det ligger 4 episoder ute på tv3 play. Jeg har kun sett 1 episode og irriterer meg over at Jeanette og Julian er med. Jeg synes det blir så klissete jeg.

Ler at Stina (verste bitchen som har vært på ph) er eksen til Julian :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes søstrene er plagsomme jeg :roll:

Nick er kjekkest av gutta =)

Anonym poster: 8c492eee82e67362ea67b316da315924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik har forandra seg mye siden sesong 5. Nå er han jo mye mer frempå og tøff mens i sesong 5 var han bare den morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De der tvillingene irriterer meg... Tror ikke jeg har sett den sesongen de var med i.

Tror de var med i sesong 2. Jeg har ikke sett seong 1-3-

Håper Line Sofie sjekker inn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstrene var med i sesong 2 ja. Og Drago var sesong 3, ellers er alle de andre fra sesong 4-8. Synes det er artig å tenke på at Rikke og Drago var deltagere i samme sesong selvom de ikke var der samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Jeg syns så synd på Jeanette på parsermonien, men jeg forstår valget til Stina. Det var bare sært. Stina fikk jo en hun ikke stolte på og en som oppførte seg som en idiot. Jeg tror ikke jeg hadde ønsket meg noen av dem. Jeg forstår at hun gir idioten en sjanse framfor en som hun allerede vet at hun ikke stoler på. Jeg håper Stina forsvinner snart. Hun var med i sesong 6? Ga ikke direkte positivt inntrykk fra seg der, syns jeg.

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Stina var med i sesong 6 ja. Ingen likte henne og hun røyk ut etter den første uken. Men hun kom inn igjen senere og røyk ut uken etter :ler:

Av gutta synes jeg Daghan er kjekkest. :)

Hadde Susen sex med Turker?? Hun kunne jo nesten vært mora hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt at Julian og Jeanette ikke kunne velge hverandre. De må kjempe litt de å.

Men ble denne sesongen spilt inn rett etter den andre sesongen? Noën som vet?

Anonym poster: ec5dcdd188d55d0ba80aad9437e2eab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke vondt av Jeanette i det hele tatt.

I forrige sesong var hun jo dronningen på hotellet, og ble båret frem av både Sebastian og Julian. Nå kan hun ikke klenge seg på Julian hele tiden. Ingen bombe at han røyk ut. Tipper Jeanette ryker snart.

Drago virker jo helt koko da. Han ryker vel snart han å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtet meg litt da Julian og Jeanette ble splittet:p Jeanette er bare fæl, skikkelig dominerende dramaqueen som ikke er pen engang. Julian er tidenes tøffel.

Syns det virker som en lovende sesong, fullt av folk som er vant med å være sjef. Underholdende med drittsekker som tør å røske litt opp i sakene!

Syns Stina er veldig pen. Kan ikke skjønne at Julian foretrekker Jeanette fremfor henne (utseendemessig, begge har fæl personlighet). Jeanette er jo maaange hakk under Stina!

Frederik ser ut som et monster, vanvittig stor på alle måter, og med det skjeve ansiktet og ville blikket :fnise:

Susan er bare tragisk, men dog underholdende. Tenk å være nærmere 40 år og være kjendis fordi du har sex med en haug med UNGE (veldig unge!) gutter på PH. Tipper familien er stolt...

Håper Drago blir, han er helt skrudd, men elsker når folk på PH gjør totalt uventa ting og driter i alle :danse:

Anonym poster: 3922a83338f4629598daae40b8199642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt greit at Drago røyk ut. Han gjorde ikke så mye for å bli likt akkurat.

Jeg synes Susen er nasty.

Virker som hun har knullet halvparten av gutta som har vært med på PH.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste uke når Nick og Rasmus kommer! :wow:

Mye fint å se på denne sesongen.

Anonym poster: 8c492eee82e67362ea67b316da315924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste uke når Nick og Rasmus kommer! :wow:

Mye fint å se på denne sesongen.

Anonym poster: 8c492eee82e67362ea67b316da315924

Ja, spesielt til Rasmus kommer :) Synes sesongen har startet litt kjedelig. Synes heller ikke de guttene som er der nå er noe særlig. Regner med det tar seg opp snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir gøy til uka. Nå er det jo krig mellom gruppa til Michael og gruppa til Ronnie.

Synes Ronnie og de var smarte da de klarte å lure Michael og de andre under parsermonien.

Bra Susen røyk selv om hun lager mye drama. Men blir lei at hun alltid skal visre puppene og skryte av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...