Gå til innhold

Paradise Hotel Reuionen


smalls

Anbefalte innlegg

Blir det reunion med Nanna og Lene?

Anonym poster: cd2f50ed48a282333bd0c4f7ed1fb116

Neeei. Vi ønsker da ikke det marerittet om igjen.

De må være noen av de verste menneskene som noen gang har deltatt i en realityserie. :angry:

Anonym poster: a75eaefd2a4bd1ff6d0487c24f2dd7f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeei. Vi ønsker da ikke det marerittet om igjen.

De må være noen av de verste menneskene som noen gang har deltatt i en realityserie. :angry:

Anonym poster: a75eaefd2a4bd1ff6d0487c24f2dd7f6

Jungeltelegrafen fortalde meg om at det var ei lærarinne som hadde leika seg med ein yngling. I desse Øygard-tider kva tykkjer kvinnfolka om det?

Endret av Rskre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jungeltelegrafen fortalde meg om at det var ei lærarinne som hadde leika seg med ein yngling. I desse Øygard-tider kva tykkjer kvinnfolka om det?

Var det jungeltelegrafen som fortalte deg det? Eller har du fulgt med på Paradise Hotel selv? :fnise:

Nå husker jeg ikke hvor stor aldersforskjellen var, men hun var den eldste ja.

Uansett var ikke forskjellen noe å snakke om, det dreiet seg om noen få år.

Det var ikke i nærheten av det som er saken angående Øygard.

Oppførselen til de to andre damene var uansett så til de grader uakseptabel og hinsides hva noen kan tillate seg, at programlederen fordømte det i plenum og en av dem ble kastet ut.

Og ikke den som fortjente det mest, for å si det sånn.

Oppførselen deres savner sidestykke i realityserienes historie. Bølgene på sosiale medier har aldri før vært så store og det skal mye til.

Anonym poster: a75eaefd2a4bd1ff6d0487c24f2dd7f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Var det jungeltelegrafen som fortalte deg det? Eller har du fulgt med på Paradise Hotel selv? :fnise:

Nå husker jeg ikke hvor stor aldersforskjellen var, men hun var den eldste ja.

Uansett var ikke forskjellen noe å snakke om, det dreiet seg om noen få år.

Det var ikke i nærheten av det som er saken angående Øygard.

Anonym poster: a75eaefd2a4bd1ff6d0487c24f2dd7f6

Hun var vel 26 og han var vel 20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanett er jo skikkelig lubben, skjønner ikke hva som er pent med henne. T.o.m når hun ligger er det valker på magen. Syns tvillingene har pene trekk, men litt rar nese + de ser litt sure ut. Line er ikke direkte pen, men som en helhet ser hun sjarmerende og fin ut.

Av guttene vet jeg ikke helt. Alle har ganske bra kropp. Syns Frederik har mindre pent ansikt, ellers ser de andre ok ut.

Og Pernille som kommer inn med ungen (ifl reklamen)!? Hva i alle dager. Stakkars unge. Skjønner ikke at tv3 har gitt henne lov. Tenk å være 1-2 år og ha vært med på PH liksom. Syns i det hele tatt at det er et steg over grensen å være med på PH 2 ganger når man har et så lite barn.

En annen ting jeg la merke til er hvordan silikon hylles der inne. Nå er jo ikke PH et barneprogram, men jeg syns synd på unge jenter som ser på. Alle guttene der inne DIGGER den nye jenta kun pga silikonpuppene. Og alle jentene er misunnelige på de som har hatt råd til å kjøpe seg pupper. Line følte seg jo mindre pen enn Regitze pga hun hadde silikon.

IRL har jeg motsatt inntrykk, de fleste gutter rynker på nesen av silikon og er mer glad i naturlige jenter. På PH er det ingen tvil om at silikon er et stort plusspoeng. Og det er ikke bare de yngste og umodne, Michael var vel mest gira pga silikonen, og han er 30.

Hadde jeg vært silikonfri, ung og usikker jente hadde dette satt spor i selvtilliten. Nå er jeg såpass "gammel" at jeg vet at gutter flest ikke er sånn, men for noen år siden kunne jeg lett tenkt at en jentes verdi bestemmes utfra silikonmengden.

Anonym poster: 3922a83338f4629598daae40b8199642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Til AB:

Jeanette er lubben? Tuller du med meg?

Selvfølgelig er det ikke ett lite barn med Paradise Hotel! Ærlig talt. Pernille har som kjent en datter. På reklamen for mandagen så sier de han må ha mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns, av de jentene som er der, så er Jeanette den peneste. :)

Jeg synes å hun er den som er minst pen.

Ja, Pernille hadde med seg en dukke så klart!

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line Sofie skulle ha sjekket inn igjen! Hun er utrolig pen og sympatisk. Kanskje hun takket nei, hun er jo en av de mest populære deltakerne som noen gang har vært med på dansk PH....!

Anonym poster: 9b8d07e27250eea72af21d56de26caa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line Sofie skulle ha sjekket inn igjen! Hun er utrolig pen og sympatisk. Kanskje hun takket nei, hun er jo en av de mest populære deltakerne som noen gang har vært med på dansk PH....!

Anonym poster: 9b8d07e27250eea72af21d56de26caa2

Eeeeller så sjekker hun inn senere. Vi har ikke kommet halvveis i sesongen en gang.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun mørke som sjekket inn sammen med tvillingen sin i den sesongen rasmus og samantha var med i kommer inn igjen. jeg er fortsatt bitter for at hun røyk ut.

Anonym poster: 68aeffbfbe6e71be2d84b25f53cdfef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun mørke som sjekket inn sammen med tvillingen sin i den sesongen rasmus og samantha var med i kommer inn igjen. jeg er fortsatt bitter for at hun røyk ut.

Anonym poster: 68aeffbfbe6e71be2d84b25f53cdfef3

Marie? Nei huff det håper ikke jeg. Hun var ALT for sjefete og trodde hun var kongen på haugen. Når hun ikke fikk viljen sin, så ble hun jo dritt sur. Ble så glad da hun endelig måtte forlate hotellet.

Håper ikke hun kommer igjen.

Anonym poster: 8c492eee82e67362ea67b316da315924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Jeg synes det er så morsomt at Rasmus nekter å danse. Hehe, han bare sitter i sofan eller leter etter dyr mens alle danser. :fnise:

Dumt at Nick ikke fikk være med. Synes han er kjekk å men ingen slår Rasmus da :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så morsomt at Rasmus nekter å danse. Hehe, han bare sitter i sofan eller leter etter dyr mens alle danser. :fnise:

Dumt at Nick ikke fikk være med. Synes han er kjekk å men ingen slår Rasmus da :rodmer: :rodmer:

Rasmus er liksom veldig stor i hodet synes jeg - men ellers kjekk, med en tiltalende og sjarmerende personlighet. Men har ikke han vært med i veldig mange sesonger nå da?

Utseendemessig synes jeg Gleager og Peter er de kjekkeste som har vært med. Av jentene Line Sofie som en soleklar ener, samt Amalie.

Anonym poster: 9b8d07e27250eea72af21d56de26caa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Rasmus er liksom veldig stor i hodet synes jeg - men ellers kjekk, med en tiltalende og sjarmerende personlighet. Men har ikke han vært med i veldig mange sesonger nå da?

Like mange som Nick - sesong 4 & 6. Gleager var med i sesong 4 & 5, så han har også vært med i like mange! :fnise:

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunshine23

Jeg synes Amalie er veldig pen, men litt naiv da.

Husker i sesong 6 da peter rota med flere etter Amalie røyk ut, også kom hun inn igjen og da nekta Peter på det alle sa. Amalie trodde så klart på Peter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Da var det sagt på tv! Så da tar jeg meg den friheten til å ta det opp i tråden.

Jeg syns det er kjipt at denne sesongen er så kort. Vi er allerede godt over halvveis i sesongen. Neste uke (allerede!) er finaleuken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Amalie er veldig pen, men litt naiv da.

Husker i sesong 6 da peter rota med flere etter Amalie røyk ut, også kom hun inn igjen og da nekta Peter på det alle sa. Amalie trodde så klart på Peter.

Hun er stokk dum.

Det er Pernille også, men hun er i det minste sjarmerende.

Fra tidligere diskusjoner om PH-DK har mange sagt at den danske programlederen er så mye bedre enn vår egen.

Det begriper jeg ingenting av. Hun er stiv, kunstig og totalt uten karisma.

Triana er etter min mening tusen ganger bedre. Hun er varm, naturlig og mye mer tilstede enn sin kalde og meget lite sjarmerende danske kollega.

Mener jeg.

Anonym poster: a75eaefd2a4bd1ff6d0487c24f2dd7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Da var det sagt på tv! Så da tar jeg meg den friheten til å ta det opp i tråden.

Jeg syns det er kjipt at denne sesongen er så kort. Vi er allerede godt over halvveis i sesongen. Neste uke (allerede!) er finaleuken.

Wææ er det finaleuke allerede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...