Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen

Dyregod

Anbefalte innlegg

Æsj, har fått kvalmen tilbake nå... Utrolig irriterende at den plutselig skal komme nå. Må si jeg ikke savner den første tiden! Jeg var kvalm igår også... Nå er bursdagen til E over så nå kan hun egentlig komme! Men vi skal jo feire henne på lørdag da, så hadde jo vært hyggelig å fått til det først. Men på søndag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får vi skrive det inn i kalenderen på søndag og satse på at hun er punktlig ;)

Ja, får gjøre det :) Er klar for henne nå altså.

I natt sov jeg veldig dårlig. Kastet opp kl 01.30 etter å ha vært veldig kvalm hele kvelden. Så hadde jeg så vondt i øvre del av ryggen mellom skulderbladene, har det enda... Men fikk heldigvis sovet lenge nok til sammen siden mannen leverte i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi hatt bursdagsfeiring og jeg har vært ekstremt sliten og hatt veldig mye nedpress. Babyen har vært veldig aktiv og hver gang hun har rørt seg har det gjort vondt nedover i bekkenet. Regner ikke med dett2 har noe med fødsel å gjøre, men virker som om hun prøver å presse seg lenger ned. Nå hadde det vært fint om hun kom snartfor er så lei av den magen nå. De siste dagene og nettene har vært ganske kjipe og tunge. Men dette kan jo endre seg igjen :) Imorgen er det en uke til termin!

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, spennende tider for deg da :)

Skal følge med her framover!

Så koselig med nye innom her! :) Jeg håper denne babyen bestemmer seg for å komme snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo i alle fall helt "klart" til at hun kommer, i og med at bursdag og bursdagsfeiring er vel overstått :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo i alle fall helt "klart" til at hun kommer, i og med at bursdag og bursdagsfeiring er vel overstått :)

Ja, det er klart nå :) Jeg hadde en ganske kjip kveld igår og håpet noe skulle skje, men neida. Uansett, jeg har sovet ganske bra i natt så da erjeg klar for en ny dag :)

1 uke til termin idag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å følge med fremover :-)

Jaa, håper det skjer neste uke,men har mine tvil...

Jeg har endel kynnere som murrer i ryggen på kvelden. Det er jo starten på noe, men sist hadde jeg det nesten to uker. Men uansett er det ikke lenge til fødsel! Litt uvirkelig å tenke på at jeg snart blir mamma til TO barn! Skummelt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er jeg 40 uker! Ingen fødsel her foreløpig... Har ingen tro på at jeg føder før termin i hvert fall. Men håper at jeg slipper å settes igang.

Jeg har begynt å lekke råmelk igjen da... Kan ikke ligge på siden uten at det kommer tytende ut ;) Håper det betyr at jeg har endel melk til babyen helt i starten. Jeg hadde endel råmelk sist og de første to dagene hadde vi en rolig baby siden hun var mett. Når vi kom hjem gråt hun hele natta pga sult,men så kom pamelapuppa dagen etter. Så håper det går så greit nå også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er jeg 40 uker! Ingen fødsel her foreløpig... Har ingen tro på at jeg føder før termin i hvert fall. Men håper at jeg slipper å settes igang.

Jeg har begynt å lekke råmelk igjen da... Kan ikke ligge på siden uten at det kommer tytende ut ;) Håper det betyr at jeg har endel melk til babyen helt i starten. Jeg hadde endel råmelk sist og de første to dagene hadde vi en rolig baby siden hun var mett. Når vi kom hjem gråt hun hele natta pga sult,men så kom pamelapuppa dagen etter. Så håper det går så greit nå også :)

Juuhu dagboka! Men jeg har jo skrevet her før?! Hvorfor ligger den ikke blandt "mine inlegg" Hm... Jaja=P jeg har aldri dryppet råmelk =P fikk vel em dåpe en gang! Haha nå skal ikke jeg Amme uansett men =P

Veeeel nå syns jeg vi to skal få lov å føde litt altså! Hvilket sykehus skal du på btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juuhu dagboka! Men jeg har jo skrevet her før?! Hvorfor ligger den ikke blandt "mine inlegg" Hm... Jaja=P jeg har aldri dryppet råmelk =P fikk vel em dåpe en gang! Haha nå skal ikke jeg Amme uansett men =P

Veeeel nå syns jeg vi to skal få lov å føde litt altså! Hvilket sykehus skal du på btw?

Hmmm, kan ikke huske om du har skrevet her jeg. Håper den kommer på dine innlegg nå da :) Vi føder nok ganske tett uansett nå vil jeg tro,med termin samme dag. Førstemaaann :fnise: , neida...

Jeg skal føde på ahus :) I hvert fall så lenge jeg rekker det :fnise:

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, kan ikke huske om du har skrevet her jeg. Håper den kommer på dine innlegg nå da :) Vi føder nok ganske tett uansett nå vil jeg tro,med termin samme dag. Førstemaaann :fnise: , neida...

Jeg skal føde på ahus :) I hvert fall så lenge jeg rekker det :fnise:

Du da?

Hihi! Ahus her også gitt! Vi får rope vegg i vegg :D vet du når du eventuelt skal på På overtidskontroll eller? :) (spent på når de setter opp dette) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Ahus her også gitt! Vi får rope vegg i vegg :D vet du når du eventuelt skal på På overtidskontroll eller? :) (spent på når de setter opp dette) :)

Haha, ja det får vi gjøre ;)

Nå skal jeg på ultralyd på mandag pga oppfølging av vekst pga noen medisiner jeg bruker. Jordmor sa at jeg måtte passe på å få time til overtidskontroll før jeg dro derfra. Aner ikke når,men vil tro 7-10 dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det får vi gjøre ;)

Nå skal jeg på ultralyd på mandag pga oppfølging av vekst pga noen medisiner jeg bruker. Jordmor sa at jeg måtte passe på å få time til overtidskontroll før jeg dro derfra. Aner ikke når,men vil tro 7-10 dager over termin.

Ja regner med 7-10 dager! Her skal jordmor ringe og bestille i morgen, så VELDIG spent., funderer på å bare nekte å reise hjem fra overtidskontrollen uten å være satt igang =P Hahaha! (Ikke at det er sånn det funker desverre =P )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja regner med 7-10 dager! Her skal jordmor ringe og bestille i morgen, så VELDIG spent., funderer på å bare nekte å reise hjem fra overtidskontrollen uten å være satt igang =P Hahaha! (Ikke at det er sånn det funker desverre =P )

Haha, du får lenke deg fast i en sykeseng og si du ikke drar derfra uten baby!

Nei, vi får krysse alt vi har for at vi slipper å bli satt igang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du får lenke deg fast i en sykeseng og si du ikke drar derfra uten baby!

Nei, vi får krysse alt vi har for at vi slipper å bli satt igang da.

Vel, jeg vil heller bli satt igang en å gå en uke over., faktisk =P men nå går det mer på psyken her, for har jo hørt det er skikkelig kjipt å bli satt igang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vil heller bli satt igang en å gå en uke over., faktisk =P men nå går det mer på psyken her, for har jo hørt det er skikkelig kjipt å bli satt igang.

Ja,hvis man blir satt igang før overtid er det jo greit. Men de setter vel ofte ikke igang før nesten to uker over og det syns jeg er fryktelig lenge. Så vi får se!

Nattinatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...