Dyregod Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #181 Del Skrevet 27. februar 2013 Haha, ja ikke sant? Det er en utrolig merkelig følelse. Akkurat nå kjenner jeg masse vibrerende dunk, har hun fått mobil inn der tro? Skulle nesten tro det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. februar 2013 #182 Del Skrevet 28. februar 2013 Den vibrerinhen har hun inni magen her også noen ganger. Merkelig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #183 Del Skrevet 28. februar 2013 Den vibrerinhen har hun inni magen her også noen ganger. Merkelig følelse Disse jentene altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. februar 2013 #184 Del Skrevet 28. februar 2013 Ja, jeg kan ikke huske at det var sånn med sønnen vår i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 28. februar 2013 #185 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg har lest at det er at de tisser Men har det selv. Sånne superraske bevegelser. Kanskje noen små, fremtidige dansere inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #186 Del Skrevet 1. mars 2013 Vet ikke om det bare er meg, men jeg har en litt flau plage og det er at jeg lekker litt, ja rett og slett tisser på meg litt, når jeg nyser! Haha, det er jo litt morsomt da, jeg ler bare av det når jeg forteller det til mannen Her har man ikke kontroll over blæra lenger nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mars 2013 #187 Del Skrevet 1. mars 2013 Det skjer med meg noen ganger også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 2. mars 2013 #188 Del Skrevet 2. mars 2013 Lurt å gjøre knipeøvelser!! Slet med det der selv da jeg hadde en stygg hoste tidligere. Og hvis jeg kastet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #189 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja, det kan være lurt;-) Er litt dårlig på det. Bør vel knipe litt hver dag så jeg ikke begynner å lekke hele tiden ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. mars 2013 #190 Del Skrevet 4. mars 2013 Men det er jo så slitstomt... Det er vel ikke så mye mer å gjøre tror jeg, men heldigvis er det ikke så ofte. Bare hvis jeg er skikkelig tissatrengt og hoster mye. Var ikke noe moro da jeg var så forkjølet forrige uke.. Ny uke nye muligheter Ha en flott mandag Dyregod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 4. mars 2013 #191 Del Skrevet 4. mars 2013 Ja, gjerne: 10 sekunder x 3 x 3 ganger om dagen. Men jeg glemmer det altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. mars 2013 #192 Del Skrevet 4. mars 2013 Problemet er å huske på å gjøre det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #193 Del Skrevet 4. mars 2013 Ja, jeg husker det en gang i blant, menså glemmer jeg det igjen. Jaja, det er lov å lekke litt som gravid Jeg trener bekkenbunnen på bassengtrening ihvertfall da Da var det mandag igjen, ja! Jeg var i så dårlig form i helga, men jeg tror det var fordi jeg ikke sov noe særlig. I natt har jeg fått sove igjen, det er deilig! Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. mars 2013 #194 Del Skrevet 4. mars 2013 Åhh, vet hvordan det er å føle seg helt elendig og småsyk pga lite søvn. Du har min fylle sympati der. Bra du har fått hentet deg litt inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #195 Del Skrevet 5. mars 2013 Det er absolutt ikke godt å sove lite, nei. Som gravid blir det mye verre å ikke sove, enn om man ikke er det. For jeg vet jo at det ikke blir mye søvn med en nyfødt i hus, men da har man forhåpentligvis fått kroppen og formen litt tilbake Idag har jeg kjent skikkelig kraftige spark fra baby. Og ikke bare spark, men sånne "slide" bevegelser. Det er det hardeste jeg har kjent foreløpig. Og det er sånn at jeg skvetter til! Veldig morsomt da, kjenner tydelig at det er en fot som stikker ut Igår kveld lyttet mannen på magen min og han kunne høre små hjerteslag! Han hørte mine og noen svake som gikk ca dobbelt så fort. Det må da være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 9. mars 2013 #196 Del Skrevet 9. mars 2013 Søvn er viktig ja ! Så koselig med spark. Haha, kjenner til den med å skvette ja, jeg har 2-3 ganger gispet fordi babyen har sparket så jeg skvatt Ja, det skal gå an å høre hjerteslag nå! Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #197 Del Skrevet 11. mars 2013 Mannen hørte hjertet til baby igjen igår. Han så så glad ut når han lyttet Gleder meg sånn til å se han som far, han blir garantert verdens beste pappa! I helga har vi kjøpt stellebord og hentet gratis babypakke fra vitus apotek. Det var ikke så veldig mye bra der da, men gratis er gratis! Igår bakte vi red velvet cupcakes med deilig kremost-topping! Det var deilig, men fikk halsbrann etter to så da klarte jeg å begrense meg Jeg har visst vært litt for aktiv med bekkenet i helga for igår klarte jeg så vidt å gå uten at det stakk og verka så mye i bekken. Jeg har bare ikke samvittighet til å la mannen gjøre alt. Men må passe på å ikke bli verre. Jeg har tenkt litt på en ting og lurer på når vi skal begynne å sette opp senga og stellebordet og gjøre alt klart? Jeg må kjøpe noen kurver til stellebordet og vil gjerne gjøre ting klart i god tid før, men ting tar jo plass så vil jo ikke ha det stående for tidlig heller ;-) Hva gjør dere andre? Jeg tenkte å begynne å vaske litt ting snart da. Det tar jo litt tid og jeg blir jo ikke akkurat bedre med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 11. mars 2013 #198 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg har pakket alt av babyutstyr i loftsboden. Begynner nok å fikse litt etter påske, men så er jeg seig som sirup og har ikke hastverk. Føler fødselen er så innmari langt unna enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #199 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg har pakket alt av babyutstyr i loftsboden. Begynner nok å fikse litt etter påske, men så er jeg seig som sirup og har ikke hastverk. Føler fødselen er så innmari langt unna enda Ja, jeg føler også at jeg har god tid, men samtidig ikke ;-) Nå er jo jeg hjemme da, så jeg får jo tid til å gjøre ting på dagen. Men jeg skal nok ikke sette opp seng og stellebord siden jeg får så vondt av å bøye meg og sånt, så mannen min får ta det i påsken eller noe Vi har jo litt igjen å pusse opp her også, det er jo stakkars mannen som må gjøre alt. Men det virker som at han trives med det Idag har jeg en ganske god dag, jeg har sovet godt, sola skinner og jeg har snakket med nav som sa jeg får innvilget svangerskapspenger. Det er godt å få svar på det etter to måneder. Ha en god mandag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 11. mars 2013 #200 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg er glad jeg er ferdig med det meste egentlig. For jeg har ikke fungert fra uke 20 pga kynnerene. Får jo kynnere av å gå fra bilen inn på kjøpesenteret og må gi meg etter 2-3 butikker pga jeg blir så øm og stram. Hehe Så det er godt å være ferdig med det viktigste. Nå mangler litt stelleting, ammeting og noe fine klær i stl 50 som jeg kan ha på han når vi får besøk på sykehuset og sånt Har et par fine i 56, men er redd det blir for stort. Jeg kjenner også disse vibrerende bevegelsene forresten Kjennes ut som han har en mobil oppi der som han ringer med, hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå