Gå til innhold

Tok ham i løgn, si hva dere synes please :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt merkelig hvordan noen ser ut til å mene at TS har forpliktet seg til å oppdatere her jevnlig, akkurat som folk har krav på det. Mye som foregår i livet hennes nå, og helt normalt at KG ikke alltid vil være hovedfokuset.

Det er jo ikke slik at de fleste som kommenterer her mener at TS har meldeplikt. Men at de rett og slett bryr seg om hvordan det går med henne, og viser at de fremdeles er her for henne selv om hun ikke har oppdatert på en stund. Om du hadde gått gjennom noe slikt som TS og skrevet her på KG så ville du vel heller ha kommet tilbake til en tråd der folk viser at de bryr seg og lurer på hvordan det går, enn en tom tråd der ingen er...

"Det er vel heller sånn at mange har engasjert seg i historiene og er spent på hvordan det går. Mer et uttrykk for medmenneskelighet og omsorg enn noe negativt."

Veldig enig i denne her :)

Syntes det blir tåpelig å gjøre folks omsorg og medmenneskelighet, som gjest sier, om til at det liksom skal være negativt...Hun har ingen forpliktelse til å svare, og det er det ingen som mener heller, men man prøver å vise at man fremdeles bryr seg og er her om hun trenger det. Jeg gjentar, ikke gjør det om til noe negativt, jeg syntes kommentaren din var veldig unødvendig.

Anonym poster: b7a3f9d3f77636252a49450c161b411b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel heller sånn at mange har engasjert seg i historiene og er spent på hvordan det går. Mer et uttrykk for medmenneskelighet og omsorg enn noe negativt.

Selvfølgelig, jeg lurer også på hvordan det går og håper at alt står bra til med TS, men TS (både her og i andre tråder) oppdaterer vel når hun selv får lyst/tid så det hjelper jo ikke å mase som en gjeng med måker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke slik at de fleste som kommenterer her mener at TS har meldeplikt. Men at de rett og slett bryr seg om hvordan det går med henne, og viser at de fremdeles er her for henne selv om hun ikke har oppdatert på en stund. Om du hadde gått gjennom noe slikt som TS og skrevet her på KG så ville du vel heller ha kommet tilbake til en tråd der folk viser at de bryr seg og lurer på hvordan det går, enn en tom tråd der ingen er...

"Det er vel heller sånn at mange har engasjert seg i historiene og er spent på hvordan det går. Mer et uttrykk for medmenneskelighet og omsorg enn noe negativt."

Veldig enig i denne her :)

Syntes det blir tåpelig å gjøre folks omsorg og medmenneskelighet, som gjest sier, om til at det liksom skal være negativt...Hun har ingen forpliktelse til å svare, og det er det ingen som mener heller, men man prøver å vise at man fremdeles bryr seg og er her om hun trenger det. Jeg gjentar, ikke gjør det om til noe negativt, jeg syntes kommentaren din var veldig unødvendig.

Anonym poster: b7a3f9d3f77636252a49450c161b411b

Jeg mener jo selvfølgelig ikke de fleste fremstår sånn, derfor jeg skrev noen. Jeg er helt enig i at de fleste her virker omsorgsfulle, men det er faktisk en del som i denne, og andre, tråder jevnlig maser på oppdateringer. Det har jo blitt slettet noen innlegg og, var jo blant annet noen som mente TS måtte være troll siden hun ikke hadde oppdatert på noen dager.

Synes f.eks. ikke dette er å mase eller kreve svar:

Hei TS! Vi savner å høre fra deg:)

Men dette er mer på kanten:

Borte mye nå ts.........

Ja, det er vanskelig å oppfatte tonefall og slikt på nettet, men det siste ble i hvert fall oppfattet ganske anklagende i mine ører. Og var etter det innlegget mitt fulgte :)

Annet eksempel:

Ja, hvor ble hun av????? Muffens......

Anonym poster: e2d3939860257aec827debf231ffc4fe

Endret av HedvigR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dette er mer på kanten:

Ja, det er vanskelig å oppfatte tonefall og slikt på nettet, men det siste ble i hvert fall oppfattet ganske anklagende i mine ører. Og var etter det innlegget mitt fulgte :)

Annet eksempel:

Disse er jeg enige med :)

Men syntes det bare ble feil å skrive at folk bare maste, noen. Kom liksom til å se for meg at TS kom tilbake og så at alle brydde seg, før hun kom til kommentaren om at det bare var mas, og så tenkte hun at, ja kanskje det bare er mas og at de bare vil ha oppdatering og egentlig ikke bryr seg. Ligger syk hjemme så tenker litt for mye :fnise:

Er hvert fall mange, TS, som bryr seg om deg og er her for deg om du velger å skrive igjen :)

Anonym poster: b7a3f9d3f77636252a49450c161b411b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ALLE SAMMEN..........

Det har vært noen jævlige dager, trodde jeg var bedre av influensa, men det var visst bare oppstarten, for rett etterpå fikk jeg bihulebetennelse og trodde ansiktet mitt skulle sprekke opp i tusen biter. For ikke å snakke om så trodde jeg at jeg måtte til tannlegen på toppen av det hele, alle mine jævla tenner verket og gjorde vondt på en og samme gang. Men det viste seg bare å være en del av hele den bihulebetennelsen, det kjennes som om alle tennene holder på å bli rykket ut samtidig, utrolig smertefullt.

Jeg har vært så utrolig sliten at jeg ikke har orket å være så mye med dataen, men det er utrolig godt å logge inn her og lese at jeg er etterlyst, at folk lurer på hvordan det går med meg, det er en veldig fin trøst.

Ting gikk som de måtte, og folk har funnet ut at det er slutt mellom oss. Det har vært sårt å prate om, dere vet når dere fordøyer noe skikkelig vondt for dere selv, så er det smertefullt å snakke om det med andre, uansett nesten? Det er ikke fullt så ille nå, og siden jeg har vært kjempesyk har jeg unngått å ta telefonen også, har helst bare svart på meldinger og på nettet.

Jeg kan skrive om det her i tråden, for her vet ingen hvem jeg er, tror jeg da i allefall, så det er ikke helt på samme måte som å slippe det ut i det åpne i omgangskretsen.

Det er snart jul, og jeg skal hjem til foreldrene mine å feire der, tanten min og kusinene mine kommer også. Jeg vet ikke om foreldrene mine har fortalt det til familien, at de må være litt taktfulle overfor meg, men jeg håper det, samtidig som jeg bare gleder meg til å kose meg inn i varme og nærhet, juletre, juletrepynting og hele den greia.

Jeg lurer på hvem han skal feire med i år? Det verste er at jeg hadde faktisk kjøpt julegaven hans allerede, den ligger pent innpakket der hvor jeg la den tidligere i høst, den er ikke rørt. Har ikke en gang vært og sett på den. Jeg var så glad når jeg kjøpte den til ham, jeg vet den ville passet midt i blinken, det er fortsatt litt rart at det ikke er jeg som skal gi den til ham!

Det har vært noen følelsesmessige berg og dalbaner i det siste, men alt i alt føler jeg meg faktisk bedre psykisk!

Tidligere var det "jeg er alene HERREGUD, DET KLARER JEG IKKE". Nå er det "jeg er singel, alene, men ikke ensom, jeg klarer meg helt fint", og jeg kan faktisk føle det.

Når han er ute av livet mitt, kan jeg faktisk kjenne på hva for en sterk person jeg er, og jeg gjorde meg nok litt for avhengig av ham, og ble uselvstendig og svak. Når jeg da måtte stå på egne ben, så sviktet det litt. Vel, det kan vel ha noe med å gjøre at han rev ut kontakten så brått og brutalt som han gjorde, plutselig var det all over..

I helgen skal jeg på julegaveshopping med en venninne, da skal vi drikke kakao og skrive julekort i samme slengen. Det er kanskje litt sent å begynne med julekort, men vi får da i allefall skrevet og sendt de, det er mer enn jeg noen gang har klart :)

Har bestemt meg for å sette opp tre i leiligheten og pynte det, men ikke slik jeg og han gjorde. Innføre ny pynt og nye tradisjoner. Selv om jeg skal være hos familien på julafta kommer jeg jo hjem igjen en gang. Da er det godt at jeg også gjorde noe for meg selv, om dere skjønner? Selv om det bare er meg her, så er det koselig med tre.. Tidligere nevnte jeg at det er viktig å gjøre ting for seg selv, som man ellers bare ville gjort om en var flere sammen, om dere skjønner? Så i år skal jeg lage julegodter og bake julekaker, jeg kan jo alltids by naboene ned i veien på noen stykker også. De har jeg ikke snakket så mye med, selv om vi har bodd her en stund, på tide å gjøre noe med det, kanskje.

Det "verste" er at jeg er ikke så knust og hjelpesløs som jeg trodde jeg kom til å være. Sammen med denne tråden, og all den peptalken jeg kunne holde til meg selv når det stod på som verst, har jeg kommet bedre ut av det enn jeg trodde.

Men det er kanskje alltid sånn, at man tenker "åh, det der ville jeg ALDRI ha klart", men når man havner midt oppi det er det utrolig hvordan en likevel kommer seg ut av det, ofte alltid bedre enn man ville trodd på forhånd.

Det minner meg om et av de siste innleggene jeg rakk å kommentere før jeg plutselig følte meg utrolig mye verre. Var ei som skrev at hun ville ut av et ustabilt forhold der hun i tillegg var gravid og hadde det fælt. Skal lete opp den tråden og vise min støtte, det er noe jeg tenker om at jeg aldri ville klart, så jeg er ekstremt glad for at vi ikke har barn, gård, huslån og alt sånt sammen.

Før når dere skrev det så så jeg ingen trøst i det, men nå er jeg bare glad til for at det er ingenting som holder med til drittsekken!!

Hvordan står det til med dere, har dere sluppet unna årets influensagleder? Går det for fort frem til jul, eller har dere fått ordnet alt klart? :)

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS.

Godt å høre at du er på vei tilbake på beina. Det har gått en masse gufne luftveisinfeksjoner i høst, ikke bare du som trodde det var influensa og fikk deg en overaskelse.

Bra du greier å se framover og glede deg over de små tingene. Hva enkelte klarer er ikke godt å si. Når man står i en situasjon med begge beina, så må man jo bare. Man har ikke luksusen til å si at "jeg fikser det ikke". I hvert fall ikke om man er en fighter som vil komme seg igjennom ting istede for å la seg knekke.

Gi julegaven du kjøpte til typen til noen andre, eller bytt den inn og kjøp deg noe selv. Om ikke annet, så er det sikkert en organisasjon som hjelper ensomme og fattige som kan nyttegjøre seg den. Eller selg den på finn. Ikke bruk energi på å tenke på hva exen driver med i jula. De der putesyende foreldrene hans kan slite med han i fred.

Kos deg med familien, og med venner. Snart er det vår, og da er alt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ALLE SAMMEN..........

Det har vært noen jævlige dager, trodde jeg var bedre av influensa, men det var visst bare oppstarten, for rett etterpå fikk jeg bihulebetennelse og trodde ansiktet mitt skulle sprekke opp i tusen biter. For ikke å snakke om så trodde jeg at jeg måtte til tannlegen på toppen av det hele, alle mine jævla tenner verket og gjorde vondt på en og samme gang. Men det viste seg bare å være en del av hele den bihulebetennelsen, det kjennes som om alle tennene holder på å bli rykket ut samtidig, utrolig smertefullt.

Jeg har vært så utrolig sliten at jeg ikke har orket å være så mye med dataen, men det er utrolig godt å logge inn her og lese at jeg er etterlyst, at folk lurer på hvordan det går med meg, det er en veldig fin trøst.

Ting gikk som de måtte, og folk har funnet ut at det er slutt mellom oss. Det har vært sårt å prate om, dere vet når dere fordøyer noe skikkelig vondt for dere selv, så er det smertefullt å snakke om det med andre, uansett nesten? Det er ikke fullt så ille nå, og siden jeg har vært kjempesyk har jeg unngått å ta telefonen også, har helst bare svart på meldinger og på nettet.

Jeg kan skrive om det her i tråden, for her vet ingen hvem jeg er, tror jeg da i allefall, så det er ikke helt på samme måte som å slippe det ut i det åpne i omgangskretsen.

Det er snart jul, og jeg skal hjem til foreldrene mine å feire der, tanten min og kusinene mine kommer også. Jeg vet ikke om foreldrene mine har fortalt det til familien, at de må være litt taktfulle overfor meg, men jeg håper det, samtidig som jeg bare gleder meg til å kose meg inn i varme og nærhet, juletre, juletrepynting og hele den greia.

Jeg lurer på hvem han skal feire med i år? Det verste er at jeg hadde faktisk kjøpt julegaven hans allerede, den ligger pent innpakket der hvor jeg la den tidligere i høst, den er ikke rørt. Har ikke en gang vært og sett på den. Jeg var så glad når jeg kjøpte den til ham, jeg vet den ville passet midt i blinken, det er fortsatt litt rart at det ikke er jeg som skal gi den til ham!

Det har vært noen følelsesmessige berg og dalbaner i det siste, men alt i alt føler jeg meg faktisk bedre psykisk!

Tidligere var det "jeg er alene HERREGUD, DET KLARER JEG IKKE". Nå er det "jeg er singel, alene, men ikke ensom, jeg klarer meg helt fint", og jeg kan faktisk føle det.

Når han er ute av livet mitt, kan jeg faktisk kjenne på hva for en sterk person jeg er, og jeg gjorde meg nok litt for avhengig av ham, og ble uselvstendig og svak. Når jeg da måtte stå på egne ben, så sviktet det litt. Vel, det kan vel ha noe med å gjøre at han rev ut kontakten så brått og brutalt som han gjorde, plutselig var det all over..

I helgen skal jeg på julegaveshopping med en venninne, da skal vi drikke kakao og skrive julekort i samme slengen. Det er kanskje litt sent å begynne med julekort, men vi får da i allefall skrevet og sendt de, det er mer enn jeg noen gang har klart :)

Har bestemt meg for å sette opp tre i leiligheten og pynte det, men ikke slik jeg og han gjorde. Innføre ny pynt og nye tradisjoner. Selv om jeg skal være hos familien på julafta kommer jeg jo hjem igjen en gang. Da er det godt at jeg også gjorde noe for meg selv, om dere skjønner? Selv om det bare er meg her, så er det koselig med tre.. Tidligere nevnte jeg at det er viktig å gjøre ting for seg selv, som man ellers bare ville gjort om en var flere sammen, om dere skjønner? Så i år skal jeg lage julegodter og bake julekaker, jeg kan jo alltids by naboene ned i veien på noen stykker også. De har jeg ikke snakket så mye med, selv om vi har bodd her en stund, på tide å gjøre noe med det, kanskje.

Det "verste" er at jeg er ikke så knust og hjelpesløs som jeg trodde jeg kom til å være. Sammen med denne tråden, og all den peptalken jeg kunne holde til meg selv når det stod på som verst, har jeg kommet bedre ut av det enn jeg trodde.

Men det er kanskje alltid sånn, at man tenker "åh, det der ville jeg ALDRI ha klart", men når man havner midt oppi det er det utrolig hvordan en likevel kommer seg ut av det, ofte alltid bedre enn man ville trodd på forhånd.

Det minner meg om et av de siste innleggene jeg rakk å kommentere før jeg plutselig følte meg utrolig mye verre. Var ei som skrev at hun ville ut av et ustabilt forhold der hun i tillegg var gravid og hadde det fælt. Skal lete opp den tråden og vise min støtte, det er noe jeg tenker om at jeg aldri ville klart, så jeg er ekstremt glad for at vi ikke har barn, gård, huslån og alt sånt sammen.

Før når dere skrev det så så jeg ingen trøst i det, men nå er jeg bare glad til for at det er ingenting som holder med til drittsekken!!

Hvordan står det til med dere, har dere sluppet unna årets influensagleder? Går det for fort frem til jul, eller har dere fått ordnet alt klart? :)

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

Hei, godt å høre at det går bedre med deg ts!

Men jeg må bare spørre : har du virkelig ikke hørt noe fra han? Fra andre som kjenner han? Om han er sammen med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, ja snart er det vår og da blir alt bedre..

Det med at han ikke har tatt kontakt med meg er en ting, men jeg har bevisst tatt avstand til felles venner, sagt til foreldrene mine at jeg ikke vil høre noe om han, og jeg fortalte min bestevenninne at jeg ikke orker å vite om han eller høre om ham enda. Jeg tror hun tok en runde til alle de rundt meg og tok en prat med de om at jeg ikke vil snakke om dette enda. For noe annet ville jo vært rart, ryktebørsen går sikkert som faen, men jeg unngår sosiale medier og internett hvor jeg kan støte på han, henne, eller verre, de to sammen. I byen reiser jeg bevisst omveier hvor jeg vet jeg ikke treffer på ham, og handler på butikker jeg vet han ikke går i.

Så jeg gjør mitt beste for at dette ikke skal nå meg enda, det er bare for sårt, det er litt for tidlig..

Grøsser når jeg tenker på hvor mye jeg hater influensa, og slike sykdommer, blir omtrent som en stor baby skal jeg være helt ærlig, hater å ha vondt i halsen, og nesa, og nå hele ansiktet var i fyr og flamme, unner det ingen!

Håper færrest mulig får det. Bortsett fra ham og henne, de kan få det, og alt annet. Neida. Joda, sorry, jeg har litt skadefryd, selv om jeg prøver å bruke energien til å tenke mest mulig på meg selv!

Her jeg bor kan man betale 50kr og stikke ut i skogen og hugge sitt eget juletre. Lurte litt på om jeg skulle ta med en liten sak og prøve meg, hvor gale kan det gå? Har ikke saget så mange trær før, men har heller aldri hentet mitt eget juletre, fin måte å starte andre tradisjoner på?

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det taler ikke til min fordel at jeg vil ut i skogen og ta med sak til å felle treet med, må bare le litt, det var en komisk skrivefeil, mente sag. :)

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med å hente juletre. Ta et som er lite og nett, så det blir mindre jobb med å rydde det ut senere. Pynt deg gjerne lenge før jul, da får du mere glede av det.

Kanskje kan du kose deg med å lage litt julepynt av silke- og glanspapir? Eller noe helt annet. Det finnes så mye.

Skjønner godt at du unngår felles bekjentskaper og steder du vet det er en sjangse for å støte på dem. Jo lenger du kan vente, jo sterkere er du når det skjer. Bra din venninne hjelper deg og skjermer deg litt.

Ta en dag om gangen. Kom deg på beina etter sykdommen, og fokuser på de nære tingene.

Klem til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Logget ut!

Så klart kan du ha et juletre selv om du bor alene! :D Det har jeg hehe. Og dette er mitt første år alene i egen leilighet i jula. Juletreet mitt er litt lite da, men jeg har pynta hele leiligheten med masse juleting og jeg koser meg virkelig :)

Jeg er også glad for å høre at du har det bedre og at ting går framover. Det vil fortsatt være et ømt, veldig sårt tema ang. eksen din og alt det der, men etter hvert roer ting seg ned og da vil det bli mer og mer likegylidg for deg om hva som foregår rundt din idiotiske eks ;)

Tenker på deg og ønsker deg en kjempeflott jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siv

Jeg har erfaring med skakkjørte forhold og vet hvor vanskelig det er å bryte, selv når det ikke er gode forhold man er i. Om du vil prate kan du jo sende meg en melding?

Kjære, kjære ts. Jeg har fulgt tråden din hele veien, og kan ikke tro hvilken retning det tok etter din første post. At det går an, jeg har ikke ord. For en skitstøvel han er! Nei, han er ikke verdt deg, det er helt tydelig. Du er sterk, modig, morsom, sprø, snill og god. Jeg heier på deg og er stolt over den utviklingen du har hatt.

Kos deg masse i julen, se gode filmer, les bøker, pynt rundt deg og pynt deg selv. Se deg i speilet og si at du er fin! Plei båndene til de som er verdt det og gir deg noe positivt tilbake, og tenk at du går et nytt år i møte, med tusenvis av veivalg og muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg lurer på åssen det går med deg! Håper ihvertfall du har det bedre og koser deg i jula :D Stor klem!

Anonym poster: c20bb4817b268859e9231c44c5751e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle sammen, jeg håper dere har hatt det koselig i denne fine førjulstid. Jeg bor i et av områdene som har opplevd store snømengder i det siste, så dagene har stort sett gått med til å grave ut bilen, søppeldunken, tunet, og slike ting. Så utrolig tungt og jævlig, enkelte ganger satte jeg med ned og gråt, dette var slike ting eksen gjorde for oss.

Men jeg ga meg ikke, ikke før jeg måtte, desto mer snø jeg fikk bort, desto kom det bare over natta eller noen timer senere.

Da jeg gikk for å hente juletre for flere dager siden så fikk jeg god kontakt med han som eier marka trærne står på, jeg ringte for å spørre om han kunne komme med traktor og få unna det verste, huseier var ikke å få tak i. Snille bonden kom og brøytet meg ut slik at jeg i det minste kommer meg til mine foreldre i dag. De har ganske stor bil med firehjulstrekk og kommer straks for å hente meg slik at jeg reiser dit for å feire jul.

Jeg måtte bare ta meg tid til å skrive en varm hilsen til alle som leser tråden her, det har vært opp og ned, mest ned og litt opp igjen, men jeg står nå på bena, om jeg så vakler avgårde.

Gleder meg mest bare til å komme meg til familien slik at vi skal få feiret julen sammen og få kost oss.

Han er forresten sammen med denne "Anne", for de som måtte lure. Jeg slettet facebook kontoen min nå, kan aktivere den igjen senere, men akkurat nå vil jeg bare få bestemme selv hvor mye jeg vil vite om omverden og hva de foretar seg. Det var svært vondt å få det bekreftet, jeg gråt og hyperventilerte, og tenkte at jeg kommer aldri over dette. Men desto mer jeg roet meg ned, desto mer innså jeg at jo, jeg kommer meg over dette. Han er bare en feig dritt som ikke tenkte på mine følelser i det hele tatt, en jævla feig dritt.

Treet er oppe og pyntet, jeg er stolt over at jeg gikk og hentet det helt selv, saget det ned, stappet det i bilen og kjørte hjem. Fikk det ned i den kronglete juletrefoten, og fikk på pynten. Siden jeg ikke skal være hjemme nå fremover så tok jeg ikke på lys, er litt paranoid og redd for brann, selv om det ikke står i stikkontakten...

Forrige uke ble jeg invitert på baking sammen med et par jenter fra jobben, først sa jeg at jeg ikke ville, kjente ubehaget og angsten plage meg litt, orket ikke helt noe slikt.. Men så ombestemte jeg meg, tok med forkle, ingredienser, og vi koste oss virkelig. Vi åpnet et glass vin, bommet på en og annen oppskrift, og kakene så langt fra ut som bildene i kokeboken, men de luktet nydelig og smakte minst like godt. Jeg er glad for at jeg gikk, dette er min måte å tre ut i verden igjen på.

Ah, det blir en merkelig jul i år, og stemninga kommer til å være mulig til å skjære gjennom med kniv, tror alle i familien min som samles vil tenke på bruddet, men ikke tørre å si noe siden foreldrene mine har advart litt.

Kanskje jeg nevner det selv, at det er Ok, jeg klarer meg, jeg kommer meg, jeg skal da komme over ham.

Den fine gaven jeg hadde kjøpt til ham fikk jeg ikke byttet fordi det hadde gått så lang tid, så jeg planlegger å få gitt den bort til Fretex. Det er egentlig en perfekt gave til ham, han hadde blitt så glad, og jeg gledet meg til å gi den bort..

Men han fortjener ikke noe jævla gave, han fortjener faktisk ikke en dritt fra meg, jævelen.

Vel, på tide å komme seg avgårde etterhvert, jeg håper alle får en fantastisk fin jul, med varme tanker, gode filmer på tv, god mat, godt selskap, latter og smil :)

Juleklem fra meg. Jeg kommer tilbake for å oppdatere mer. Har blitt så glad i denne tråden, det er som en dagbok, bare at jeg får så ufattelig mye støtte og backup fra dere som har sparket meg i ræva og trøstet meg når jeg trengte det. Dere har vært helt utrolige!

Anonym poster: aacfa698d7efc9cc6e3b92648d84f90e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...