Gå til innhold

Nutrilett fra imorgen(11.11) i 2 uker fremover


Gjest Krepsi

Anbefalte innlegg

Hei,

Vil bare begynne med å si at jeg IKKE ønsker noen form for "kritikk" i denne tråden til dietten da dette ikke er formålet med tråden.

Jeg skal gå på nutrilett de neste 14 dagene (skal spise vanlig sunn middag men ALLE andre måltider vil bli erstattet..lov å jukse(altså kan erstatte nutrilett shake med tilsvarende sunn mat).

Om noen vil være med er de velkommen.

Mitt utgangspunkt:

Høyde: 166

Vekt: 58 kg.

Er 29 år gammel.

Høres ikke så farlig ut..men har mye mage..armer..og lår.

Vil gjerne ned litt..og tar det som en utfordring nå. (etter en laaang ferie på flere mnd med ett ikke så sunt kosthold).

Jeg vet hva kuren innebærer og oppfordrer alle til å lese litt om det før de hiver seg på. Har gjort det en gang tidligere i 2 uker da også, og det var fantastisk..har siden også holdt meg på samme vekt. (går alltid moderat over til vanlig mat).

Dag 1 er som sagt imorgen for min del:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vil bare begynne med å si at jeg IKKE ønsker noen form for "kritikk" i denne tråden til dietten da dette ikke er formålet med tråden.

Jeg skal gå på nutrilett de neste 14 dagene (skal spise vanlig sunn middag men ALLE andre måltider vil bli erstattet..lov å jukse(altså kan erstatte nutrilett shake med tilsvarende sunn mat).

Om noen vil være med er de velkommen.

Mitt utgangspunkt:

Høyde: 166

Vekt: 58 kg.

Er 29 år gammel.

Høres ikke så farlig ut..men har mye mage..armer..og lår.

Vil gjerne ned litt..og tar det som en utfordring nå. (etter en laaang ferie på flere mnd med ett ikke så sunt kosthold).

Jeg vet hva kuren innebærer og oppfordrer alle til å lese litt om det før de hiver seg på. Har gjort det en gang tidligere i 2 uker da også, og det var fantastisk..har siden også holdt meg på samme vekt. (går alltid moderat over til vanlig mat).

Dag 1 er som sagt imorgen for min del:-)

Jeg har startet på det samme, har allerede laget en tråd om det her inne.. Jeg har etter bare den første dagen fått mer overskudd en jeg kan huske jeg har hatt noen gang i mitt voksne liv.. Så jeg har i utgangspunktet tenkt å gjøre som deg, men pga overskuddet jeg (endelig) fikk så tenker jeg på å permanent integrere en shake eller to i det daglige kostholdet, etter endt kur:)

Hvor mye gikk du ned forrige gang du gikk på dietten?

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet på det samme, har allerede laget en tråd om det her inne.. Jeg har etter bare den første dagen fått mer overskudd en jeg kan huske jeg har hatt noen gang i mitt voksne liv.. Så jeg har i utgangspunktet tenkt å gjøre som deg, men pga overskuddet jeg (endelig) fikk så tenker jeg på å permanent integrere en shake eller to i det daglige kostholdet, etter endt kur:)

Hvor mye gikk du ned forrige gang du gikk på dietten?

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

Kan du lenke til tråden? Finner den ikke :)

Sist gikk jeg ned 4 kg på to uker..men er klar over at mye er vann. Men følte meg så fit..og det gav megså mye motivasjon etter endt kur. Sunt kosthold og gode treningsvaner...men så var jeg borte å reiste noen mnd..så vil gjerne prøve igjen :) Var også å tok en kroppsanalyse før og etter..(noen mnd etter) og dette hadde ikke påvirket noe muskelmasse eller noe..er nok mer om man kjører kuren i det lange løp og ikke får nok næringsstoffer ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lenke til tråden? Finner den ikke :)

Sist gikk jeg ned 4 kg på to uker..men er klar over at mye er vann. Men følte meg så fit..og det gav megså mye motivasjon etter endt kur. Sunt kosthold og gode treningsvaner...men så var jeg borte å reiste noen mnd..så vil gjerne prøve igjen :) Var også å tok en kroppsanalyse før og etter..(noen mnd etter) og dette hadde ikke påvirket noe muskelmasse eller noe..er nok mer om man kjører kuren i det lange løp og ikke får nok næringsstoffer ellers.

Har faktisk laget to så jeg nå.. Men er begrenset med respons og svar å få ser jeg...hmm

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=701002#entry11796398

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=700723

Mitt mål er også å gå ned en 4-5 kg. Og man merker det jo på kroppen om den slipper på vann også, i hvertfall gjør jeg med min kropp det:) ...og så hjelper det sånn på selvfølelsen å se vekten gå litt ned, uansett hva det kommer av:p

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk laget to så jeg nå.. Men er begrenset med respons og svar å få ser jeg...hmm

http://forum.kvinneg...2#entry11796398

http://forum.kvinneg...howtopic=700723

Mitt mål er også å gå ned en 4-5 kg. Og man merker det jo på kroppen om den slipper på vann også, i hvertfall gjør jeg med min kropp det:) ...og så hjelper det sånn på selvfølelsen å se vekten gå litt ned, uansett hva det kommer av:p

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

Ja, det hjelper virkelig. Jeg kjøpte nutrilett med vanilje..synes den smaker himmelsk..mer som en vanilje is shake..men finner den ikke noen steder nå :(( kjøpte min på meny for noen uker siden..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelper virkelig. Jeg kjøpte nutrilett med vanilje..synes den smaker himmelsk..mer som en vanilje is shake..men finner den ikke noen steder nå :(( kjøpte min på meny for noen uker siden..

Jeg så nutrilett vanilje på ICA supermarked nå nylig :) ...om du har det i nærheten.

Så bra at du synes det, da skal jeg teste ut den nå neste gang! Synes den med sjokolade er veldig god, spesielt med litt kaffe oppi! Nam!

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Jeg fatter ikke at det ..... i 2012 ..... er MULIG!!

Nutrilett sine produkter er da ikke så mange år gamle, så jeg forstår ikke helt hvorfor dette er ufattelig i 2012?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nutrilett vanilje på ICA supermarked nå nylig :) ...om du har det i nærheten.

Så bra at du synes det, da skal jeg teste ut den nå neste gang! Synes den med sjokolade er veldig god, spesielt med litt kaffe oppi! Nam!

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

Takk for tips..har nemlig vært innom FLERE (sikkert 30) matbutikker for å se etter vanilje for å hamstre inn..men uten hell. Vardette i Oslo? Icaene jeg har besøkt har ikke hatt den..

Dener veldig god..ellers er jeg veldig glad i både jordbærog sjokolade. Har dog testet NOKA også..men det smakte ikke noe særlig for min del. Jeg spiser som sagt en vanlig sunn middag hver dag, men bytter ut frokost-lunch-kvelds med nutrilett. Om jeg blir sulten spiser jeg to knekkebrød til mellommåltid eller noe annet sunt. Dette funketfor meg sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vil bare begynne med å si at jeg IKKE ønsker noen form for "kritikk" i denne tråden til dietten da dette ikke er formålet med tråden.

Jeg skal gå på nutrilett de neste 14 dagene (skal spise vanlig sunn middag men ALLE andre måltider vil bli erstattet..lov å jukse(altså kan erstatte nutrilett shake med tilsvarende sunn mat).

Om noen vil være med er de velkommen.

Mitt utgangspunkt:

Høyde: 166

Vekt: 58 kg.

Er 29 år gammel.

Høres ikke så farlig ut..men har mye mage..armer..og lår.

Vil gjerne ned litt..og tar det som en utfordring nå. (etter en laaang ferie på flere mnd med ett ikke så sunt kosthold).

Jeg vet hva kuren innebærer og oppfordrer alle til å lese litt om det før de hiver seg på. Har gjort det en gang tidligere i 2 uker da også, og det var fantastisk..har siden også holdt meg på samme vekt. (går alltid moderat over til vanlig mat).

Dag 1 er som sagt imorgen for min del:-)

det høres kult ut! jeg vil prøve å være med :) er det sånn at du bare drikker shakes alle andre måltider enn middag? hva annet fra nutrilett spiser du? er ikke så veldig erfaren innenfor hele nutrilettgreia. kan du gi meg et eksempel på en hva du spiser en vanlig dag?

sånn:

frokost...

lunsj...

middag...

evt mellommåltider...

og hva er dine tidligere erfaringer med produktet? har du mye/lite overskudd?

kan man kombinere vanlig mat med nutrilettdietten, for eksempel at du spiser vanlig middag i stedet for nutrilettmiddag, eller ødelegger det? sorry men er helt blank på dette, fint om du svarer på spørsmålene mine! hvis jeg blir med kan vi motivere hverandre videre :)

Endret av 123sport
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres kult ut! jeg vil prøve å være med :) er det sånn at du bare drikker shakes alle andre måltider enn middag? hva annet fra nutrilett spiser du? er ikke så veldig erfaren innenfor hele nutrilettgreia. kan du gi meg et eksempel på en hva du spiser en vanlig dag?

sånn:

frokost...

lunsj...

middag...

evt mellommåltider...

og hva er dine tidligere erfaringer med produktet? har du mye/lite overskudd?

kan man kombinere vanlig mat med nutrilettdietten, for eksempel at du spiser vanlig middag i stedet for nutrilettmiddag, eller ødelegger det? sorry men er helt blank på dette, fint om du svarer på spørsmålene mine! hvis jeg blir med kan vi motivere hverandre videre :)

Mye av det du lurer på har jeg allerede svart på om du leser litt i denne tråden :) Jeg har prøvd en gang før.

En dag (tar eks idag..dag1:)

Frokost: en nutrilett shake

Mellommåltid (rundt kl tolv): to knekkebrød med agurtskiver, tomat og kalkun

Lunsj: nutrilett shake

Middag: laks med agurk, tomat (liker ikke andre grønnsaker) og litt potet.

Kvelds: en shake.

Noen ganger orker jeg ikke så mye mat som det ble idag..feks at shaken metter mer..da må jeg bare tvangsinnta en til så det skal bli nok kalorier.

Jeg har gått på kuren engang tidligere..hadde overskudd, men det har sikkert yme med at jeg ikke erstattet ALLE måltider, spiste vanlig middag..bare kuttet ut alt av brus og andre måltider ble erstattet med shaken.

Jeg spiser ikke annet nutrilett...synes barene er gode..så de har jeg spist som godis før..men nå prøver jeg å holde mg unna. (blir fort rar i magen av dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt å prøve i en uke jeg da. Har ikke tenkt å gå ned mer enn 1-2 kilo. :) Veier 57 kilo.

Anonym poster: b3ac0b1cf631e1c0567b3614105797f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres kult ut! jeg vil prøve å være med :) er det sånn at du bare drikker shakes alle andre måltider enn middag? hva annet fra nutrilett spiser du? er ikke så veldig erfaren innenfor hele nutrilettgreia. kan du gi meg et eksempel på en hva du spiser en vanlig dag?

sånn:

frokost...

lunsj...

middag...

evt mellommåltider...

og hva er dine tidligere erfaringer med produktet? har du mye/lite overskudd?

kan man kombinere vanlig mat med nutrilettdietten, for eksempel at du spiser vanlig middag i stedet for nutrilettmiddag, eller ødelegger det? sorry men er helt blank på dette, fint om du svarer på spørsmålene mine! hvis jeg blir med kan vi motivere hverandre videre :)

okey, takk for svar :) smaker de godt, eller må du presse det i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, takk for svar :) smaker de godt, eller må du presse det i deg?

Les gjennom tråden en gang til, vær så snill :)

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Les gjennom tråden en gang til, vær så snill :)

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

ops.. nå har jeg hvertfall lest gjennom alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips..har nemlig vært innom FLERE (sikkert 30) matbutikker for å se etter vanilje for å hamstre inn..men uten hell. Vardette i Oslo? Icaene jeg har besøkt har ikke hatt den..

Dener veldig god..ellers er jeg veldig glad i både jordbærog sjokolade. Har dog testet NOKA også..men det smakte ikke noe særlig for min del. Jeg spiser som sagt en vanlig sunn middag hver dag, men bytter ut frokost-lunch-kvelds med nutrilett. Om jeg blir sulten spiser jeg to knekkebrød til mellommåltid eller noe annet sunt. Dette funketfor meg sist.

Sånn, da har jeg vært å sjekket at det jeg sa stemte.... Og det gjorde det:)

På ICA supermarked sagene så har de nutrilett med vanilje :) 34 og 54 bussen stopper rett bed hvis du ikke vet hvor det er. Du må av på stoppet før sagene hvis du kommer med bussen fra sentrum, husker ikke hva det heter i farta..

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg vært å sjekket at det jeg sa stemte.... Og det gjorde det:)

På ICA supermarked sagene så har de nutrilett med vanilje :) 34 og 54 bussen stopper rett bed hvis du ikke vet hvor det er. Du må av på stoppet før sagene hvis du kommer med bussen fra sentrum, husker ikke hva det heter i farta..

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

takk, skal kjøre opp imorgen:) ikke langt fra der jeg bor! hurra!

Dagen idag: 3 shakes..og en stor god salat med kylling til middag. Appelsinjuice(ferskpressen fra butikk)..

Har fått veldig fint idag..håper på samme imorgen. Føler meg litt oppblåst idag dog..noe som er rart, men var mye løk i salaten som kan være det.

Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, skal kjøre opp imorgen:) ikke langt fra der jeg bor! hurra!

Dagen idag: 3 shakes..og en stor god salat med kylling til middag. Appelsinjuice(ferskpressen fra butikk)..

Har fått veldig fint idag..håper på samme imorgen. Føler meg litt oppblåst idag dog..noe som er rart, men var mye løk i salaten som kan være det.

Hvordan har det gått med deg?

Så flink du har vært!!

Jeg har hatt fri i dag, så da har jeg hatt ekstra god tid til å kjenne etter om jeg er sulten :P

Har vel fått i meg 3 shakes, 3 ryvita knekkebrød, en neve med nøtter og gojibær og en omelett med magerbacon.. Ser ut som det blir en bar til kvelds. Er så sugen på noe godt:)

Ellers så har jeg jo så mye overskudd plutselig, så i dag har det blitt storrengjøring her hjemme. Nå gjenstår det bare å dusje hunden+ meg selv, så skal jeg kose meg med stearinlys og nutrilett bar :)

Er litt redd for å begynne for hardt, red for at jeg skal sprekke :s

Hvordan er energinivået ditt? Blir du slapp av å spise så lite?

Så bra at du bor i nærheten, det er det eneste stedet jeg har sett med vaniljesmak. Lurer på hvorfor det? Og så så jeg også at den var dyrere enn sjokoladen... Hmm

Løp og kjøp:)

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...