Gå til innhold

Nutrilett fra imorgen(11.11) i 2 uker fremover


Gjest Krepsi

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært!!

Jeg har hatt fri i dag, så da har jeg hatt ekstra god tid til å kjenne etter om jeg er sulten :P

Har vel fått i meg 3 shakes, 3 ryvita knekkebrød, en neve med nøtter og gojibær og en omelett med magerbacon.. Ser ut som det blir en bar til kvelds. Er så sugen på noe godt:)

Ellers så har jeg jo så mye overskudd plutselig, så i dag har det blitt storrengjøring her hjemme. Nå gjenstår det bare å dusje hunden+ meg selv, så skal jeg kose meg med stearinlys og nutrilett bar :)

Er litt redd for å begynne for hardt, red for at jeg skal sprekke :s

Hvordan er energinivået ditt? Blir du slapp av å spise så lite?

Så bra at du bor i nærheten, det er det eneste stedet jeg har sett med vaniljesmak. Lurer på hvorfor det? Og så så jeg også at den var dyrere enn sjokoladen... Hmm

Løp og kjøp:)

Anonym poster: 29672b37636cfa026f77b31b2b31cfeb

vanilje er super god..synes virkelig den smaker som en isshake..så er bare luksus. Bruker litt tid på å drikke den. Jeg er ikke flink til å ta en shake(aldri spist frokost) tidlig om morningen ..så første blir rundt 12...er veldig dårlig..så må prøve å få gjort noe med det. Jeg har jobbet fullt idag..litt overtid også..energien har egentlig vært helt vanlig, kan ikke si at jeg har noe mer overskudd enn når jeg spiser vanlig..og heller ikke noe mindre som jeg merker.

du MÅ ikke begynne for hardt..da sprekker du som du selv sier. Om du blir sulten, ta ett knekkebrød..eller en bar som du koser deg med. Poenget med kuren er jo at vi har sånn ca oversikt over kalorier i en periode og blir mer bevisste på hva vi putter i oss. Har blitt for mange"godis" dager i uken for min del pga reisen..og kroppen kjennes tung og ekkel. Jeg gleder meg til imorgen faktisk. Gleder meg til å føle meg litt lettere..det gjør så mye for motivasjonen videre. Forrige gang funket jo kuren supert på meg...

Jeg er avhengig av saft dog..(er ikke flink til å drikke vann),men heldigvis funlight nå.(i ferien ...laaange ferien min hehe har jeg drukket brus HVER DAG..flere ganger om dagen..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vanilje er super god..synes virkelig den smaker som en isshake..så er bare luksus. Bruker litt tid på å drikke den. Jeg er ikke flink til å ta en shake(aldri spist frokost) tidlig om morningen ..så første blir rundt 12...er veldig dårlig..så må prøve å få gjort noe med det. Jeg har jobbet fullt idag..litt overtid også..energien har egentlig vært helt vanlig, kan ikke si at jeg har noe mer overskudd enn når jeg spiser vanlig..og heller ikke noe mindre som jeg merker.

du MÅ ikke begynne for hardt..da sprekker du som du selv sier. Om du blir sulten, ta ett knekkebrød..eller en bar som du koser deg med. Poenget med kuren er jo at vi har sånn ca oversikt over kalorier i en periode og blir mer bevisste på hva vi putter i oss. Har blitt for mange"godis" dager i uken for min del pga reisen..og kroppen kjennes tung og ekkel. Jeg gleder meg til imorgen faktisk. Gleder meg til å føle meg litt lettere..det gjør så mye for motivasjonen videre. Forrige gang funket jo kuren supert på meg...

Jeg er avhengig av saft dog..(er ikke flink til å drikke vann),men heldigvis funlight nå.(i ferien ...laaange ferien min hehe har jeg drukket brus HVER DAG..flere ganger om dagen..).

hvordan går det med deg?

Igår gikk greit for min del.. Igår ble det:

1 shake klokken 10

1 shake klokken 13

Middag kl 16; kyllinglår med en tebriks til(grov) og salat..(agurk, tomat, løk)appelsin juice..1,5 glass

Kvelds: 1 shake

Idag:

1 shake klokken 10

3 knekkebrød med kalkunskive og agurk klokken 13

Tapas klokken 16 (litt kylling, kjøttdeig og salat)

1 shake klokken 20.

Er mett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med deg?

Igår gikk greit for min del.. Igår ble det:

1 shake klokken 10

1 shake klokken 13

Middag kl 16; kyllinglår med en tebriks til(grov) og salat..(agurk, tomat, løk)appelsin juice..1,5 glass

Kvelds: 1 shake

Idag:

1 shake klokken 10

3 knekkebrød med kalkunskive og agurk klokken 13

Tapas klokken 16 (litt kylling, kjøttdeig og salat)

1 shake klokken 20.

Er mett....

ts her igjen:)

Idag har jeg spist: Frukt (frokost ), (våknet klokken 11..fridag :D),

rundt klokken 14 stor varm lunsj bestaaende av grillet kylling og kjempegod salat til

Rundt klokken 17 3 knekkebrød med kalkunpaalegg og agurk,paprika, tomat

Trening( kondis og styrke)

en recovery bar.

Ble også litt kake da det var bursdag i vennekretsen.

Fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her igjen:)

Idag har jeg spist: Frukt (frokost ), (våknet klokken 11..fridag :D),

rundt klokken 14 stor varm lunsj bestaaende av grillet kylling og kjempegod salat til

Rundt klokken 17 3 knekkebrød med kalkunpaalegg og agurk,paprika, tomat

Trening( kondis og styrke)

en recovery bar.

Ble også litt kake da det var bursdag i vennekretsen.

Fornøyd :-)

Idag:

en shake til frokost rundt 10,

Kyllingsalat (er glad i kylling) med avocadao,tomat, agurk, litt rødløk og salatblader..nam

En appelsinjuice

(En kakebit fra igår:P)

Middag: omelett med vårløk og en skive grovt brød til

Kvelds..ikke noe til nå..middagen ble litt sen så er veldig mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...