Gå til innhold

Jeg har mistet kjæresten min :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her!

Det er helt utrolig at det er over 130 stk som har skrevet til meg, og brydd seg. Jeg har desverre ikke fått vært noe særlig på internett da jeg måtte på en slags rehabilitering. Jeg hadde så mange sprekker i sjela mi, at jeg rett og slett dro av gårde på en "camp" for å få hjelp. Fantastisk tilbud.

Det har gått noen måneder siden jeg sist så han nå, og sorgen slipper ikke. Jeg går ofte ned på grava hans. Bare for å ta en prat, fortelle om livet, fortelle om savnet. Alt er borte av bil og leilighet, men minnene sitter dypt. Jeg fant en masse lapper vi hadde skrivd til hverandre noen ganger. Post-it lapper altså. "Da drar jeg på jobb. Ha en fin dag, jenta mi <3", "Kos deg ikveld. Gleder meg til å sovne i armene dine når du kommer hjem". Det er mange av disse lappene, og de betyr mye for meg. Jeg har samlet alle og laget et bilde ut av de. :rosaengel:

Jeg har skjønt at det å ligge i senga dagen lang ikke hjelper så stort. Ikke nå lengre. Jeg får han ikke tilbake uansett hva jeg gjør. Ken er borte, og jeg må leve uten han resten av livet, jeg vet det nå. Så nå har jeg begynt å gå på kafe med venner noen ganger, jeg knekker noen ganger sammen da og, men de er flinke til å støtte meg, heldigvis. Du vet, alt minner meg om han..

Jeg har søkt på ny skole til høsten og forbereder meg til å begynne livet igjen, selvom det ikke blir det samme, for ahh gud jeg savner han!! Jeg kan ikke forklare det engang. Det bare skjærer i hjerte og sjel hver dag. :sur: :frown:

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er så flink og bra at høre du fik hjelp og har gode venner omkring deg. klem og lykke til videre,. minderne vil du altid ha. flot at ta vare på de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, dette var utrolig trist å lese, og jeg syns du er sterk!

Tenker på deg, spesielt nå, som jeg sitter her med kjæresten min i sofaen, kunne aldri forestilt meg et liv uten han. Skulle så ønske for din del, at dette ikke hadde skjedd deg. Dere hadde noe spesielt sammen, jeg ønsker deg alt godt. En stor :hug: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt får en virkelig til å tenke.. Tårene triller her også. Håper du klarer deg, ta tiden til hjelp. Kondolerer av hele mitt hjerte :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden leger alle sår sies det, men alt til sin tid :hug:

Det er ingenting annet en kjempe trist å lese at du har mistet kjæresten din. Så unødvendig, så brått ..

Eneste jeg kan si er at jeg og folk rundt deg sender deg mange gode varme tanker.. Ta vare på deg selv og la alt gå i ditt eget tempo.

Det er fremdeles så nært, selv om det likevel kanskje innimellom føles så fjernt. Noe mangler, absolutt !

Se fremover, men tillatt likevel deg selv til å se bakover.

Tiltak for å ikke drukne fullstendig ser jeg du gjør.. det er kjempe flott og modig. Ta vare på deg selv, ta med deg alle de gode tingene. La deg selv vokse på dette, la det gjøre det sterkere.

En blomst til deg :blomst:

Anonym poster: c6368e853ef708dd88d2d11d2a9c2267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenk på deg ts, gjennom julen, nyttåret, tenkt på hvor ekstra sårbart den slags høytid er for deg. Jeg føler med deg, du fortjener kun det beste, du fortjener å få dette på avstand og bare sitte igjen med gode minner. stor klem.

Anonym poster: 99a6e5c4c6c7b0e562007e4155857a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på deg. Ingen burde få oppleve noe så vondt, og jeg har grått av et par innlegg som du har skrevet. Håper det går bra med deg. *Klem* :hjerte:

Anonym poster: bb286ce5411ebdf27cf782d4f2ffb139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg sender min dypeste kondolanse, jeg gråter, og gråter. Får så utrolig vondt av deg, tenner et lys for deg og din kjære Ken i kveld, og håper du har fått det beste du kan ut av starten på 2013 <3

Anonym poster: f0dae6a2edb5720fe4db5839cb8e369e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temker på deg ts, håper det går litt bedre med deg, stor klem fra meg. Vi er mange som tenker på deg. :klem:

Anonym poster: 99a6e5c4c6c7b0e562007e4155857a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Alle sammen <3 Tusen takk for deres støtte! Jeg er ofte innom her å bare leser gjennom alle deres klemmer og lykkeønskninger, deres sympati og råd!

Jeg fikk oppgave av min psykolog om å skrive et dikt. Det trengte ikke henge sammen, eller være noe bra. Hun ville bare at jeg skulle skrive det. Tenkte å dele det med dere, selvom det ikke er det beste. Jeg bare liker å dele ting med dere alle, når dere har klart å støttet meg så mye disse månedene!

Diktet er litt kort fordi vi liksom skal "bygge det opp" videre. Etter hva jeg forsto hvertfall;)

Her kommer hvertfall det jeg har skrivd til nå.

Husker du, da du og jeg

dro ut på kjærlighetsferden?

Husker du, da du og jeg

levde sammen i denne verden?

Til min kjære Ken!

Du gav så mye, du ga meg -

alt din sjel hadde å gi.

Dine øyne glinset i mine

du gav hjerte mitt energi.

Også kom dagen hvor du forsvant

mens jeg ble etterlatt her

øyene mine visnet, som sesongens siste bær.

Jeg sa ikke farvel, på den måten jeg egentlig burde gjort.

Jeg skulle holdt deg fast, og ikke - kysset adjø så fort.

Husker du da vi levde -- sammen i denne verden?

da du og jeg skulle ha et liv - sammen på denne ferden?

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Det var et veldig fint dikt! Så mye følelser og så mye sjel i det.

Jeg har ikke skrevet til deg her før, men har lest gjennom tråden et par ganger og ønsker jeg alt det beste i fremtiden. Ken var heldig som fikk leve (den alt for korte) tiden sin her med deg. Godt å lese at det går fremover for deg. Du gir meg håp... :hjerte:

Anonym poster: d2a73cec8810be4d0e11d79b6e76648e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det diktet var kjempefint. Du er en utrolig sterk jente, tenker forsatt mye på deg. :trist:

Anonym poster: bb286ce5411ebdf27cf782d4f2ffb139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Hei Ts, jeg kom bort i tråden din her og må si at jeg har ikke grått så mye på lenge. Kan du gi oss en oppdatering på hvordan det har gått med deg i det siste?



Anonymous poster hash: df1ee...b2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer ts. Du skriver så bra. Flaut...men første gang tårene trillet på meg etter å ha lest noe på et forum.

Hvilken straff fikk fyllekjøreren? Eller evt kan vente seg.



Anonymous poster hash: 8e678...275
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker denne tråden, håper det stadig går fremover TS.



Anonymous poster hash: 9e94c...041
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff første gang jeg leste denne tråden nå. Vil bare si til TS at du virker som en veldig sterk jente og at din kjære var heldig som hadde deg. Jeg felte et par tårer for din smerte og følte virkelig sorgen din når jeg leste dette. Håper ting går litt bedre nå og ønsker deg all mulig lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Det er helt utrolig at det er over 130 stk som har skrevet til meg, og brydd seg. Jeg har desverre ikke fått vært noe særlig på internett da jeg måtte på en slags rehabilitering. Jeg hadde så mange sprekker i sjela mi, at jeg rett og slett dro av gårde på en "camp" for å få hjelp. Fantastisk tilbud.

Det har gått noen måneder siden jeg sist så han nå, og sorgen slipper ikke. Jeg går ofte ned på grava hans. Bare for å ta en prat, fortelle om livet, fortelle om savnet. Alt er borte av bil og leilighet, men minnene sitter dypt. Jeg fant en masse lapper vi hadde skrivd til hverandre noen ganger. Post-it lapper altså. "Da drar jeg på jobb. Ha en fin dag, jenta mi <3", "Kos deg ikveld. Gleder meg til å sovne i armene dine når du kommer hjem". Det er mange av disse lappene, og de betyr mye for meg. Jeg har samlet alle og laget et bilde ut av de. :rosaengel:

Jeg har skjønt at det å ligge i senga dagen lang ikke hjelper så stort. Ikke nå lengre. Jeg får han ikke tilbake uansett hva jeg gjør. Ken er borte, og jeg må leve uten han resten av livet, jeg vet det nå. Så nå har jeg begynt å gå på kafe med venner noen ganger, jeg knekker noen ganger sammen da og, men de er flinke til å støtte meg, heldigvis. Du vet, alt minner meg om han..

Jeg har søkt på ny skole til høsten og forbereder meg til å begynne livet igjen, selvom det ikke blir det samme, for ahh gud jeg savner han!! Jeg kan ikke forklare det engang. Det bare skjærer i hjerte og sjel hver dag. :sur: :frown:

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

Vondt er det. Du opplever min største frykt - å elske en engel. På en annen side er det en fin ting, du har en engel som venter på deg. Prosaisk og malerisk vakkert kan man forestille seg edens hage med sine kjente og kjære i påvente av noe godt som aldri svinner hen.

I et ungarsk eventyr ble en ulykkelig forelsket prins og en kasteløs kvinne begravd på hver sin ende av byen for at deres sjeler aldri skulle treffes i himmelen. Et tre vokste fra hver av deres gravsteder og forstatte å vokse til grenene med sine fargerike blader, preget av høstens pryd traff hverandre like over de hvite skyene på himmelen. I døden fikk de ha hverandre - for alltid. Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves.

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cytosin

Vondt er det. Du opplever min største frykt - å elske en engel. På en annen side er det en fin ting, du har en engel som venter på deg. Prosaisk og malerisk vakkert kan man forestille seg edens hage med sine kjente og kjære i påvente av noe godt som aldri svinner hen.

Fine ord, Pene sko. Jeg ble rørt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det TS? Jeg tenker på deg innimellom. <3



Anonymous poster hash: 090c5...17b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...