Gå til innhold

Jeg har mistet kjæresten min :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var helt grusomt å lese, kondolerer så utrolig mye kjære TS! Har tent et lys for deg nå i kveld og tenker på deg og det du går igjennom, synes du virker så sterk selv om jeg vet at du har det så vondt på samme tid. Kommer til å tenke på deg mye i tiden framover, din historie har virkelig berørt mange av oss. Klem :hjerte::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Dette har nesten blitt som en liten dagbok, men det hjelper meg å få ut litt i denne tunge perioden. Takk for at dere forstår meg.

At dere følger innlegget, tenker på meg, tenner lys osv er helt utrolig. Takk for deres støtte!! :klem1:

Jeg viste denne siden til mamma og pappa, så de vet hvordan jeg har det uten at jeg må prate så aaltfor mye. Dagene går, og dagene kommer.. Uten Ken. Jeg skulle ønske han tok kontakt med meg på en måte. At jeg hørte stemmen hans eller et hint om at han er her med meg, men jeg regner vell med at han er på den andre siden. Jeg håper virkelig at det finnes en annen side. At livet ikke bare slutter. Jeg håper jeg får sjangsen til å se han igjen. Jeg vil så gjerne føle varmen hans, ligge i armkroken hans.. Om jeg bare kunne fått ETT ønske, skulle det vært å holde rundt og kysse gutten min. Aldri gitt slipp han. Aldri latt han dra fra meg <3 Aldri latt noen skade han :(

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe mer om hva som skjer med de som kjørte på han? De er vel tatt?

Anonym poster: 52d9b9ad53ee34f4b8b8b34fa395e540

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg. <3 Tenker på deg TS, og følger med her hver dag.

Anonym poster: 090c54a6d8b4932040f977b7cfae017b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Ja, han som drepte han er tatt og sitter i varetekt, og det er mye avhør, vitneforklaringer osv som pågår nå. Rettsak rett rundt hjørnet. Vil ikke gå så mye innpå det akkurat nå.

Uansett. Det er over en uke siden jeg skrev sist, men mye som skjer rundt meg nå. Dagene går, og alt og alle bare glir forbi. Jeg tenker så mye. Mest på alt jeg hadde, og alt som den gang var, men også hvordan jeg skal bevege beina fremover. Det blir litt ett skritt frem, to tilbake .. Jeg er bare ungjenta, men føler meg som en gammel traver. Jeg skrev et brev til Ken etter begravelsen, som jeg la under jorda før jeg plantet en blomst over. Vil gjerne dele det med dere.. Håper noen vil lese, selvom det kanskje er litt langt.

" Hei du på stjernehimmelen. Hei til deg jeg drømmer om hver dag. Hei til deg, kjæresten min. Vi møttes med ett hei, husker du? Jeg husker alt så godt. At du fikk trollbundet meg med komplimenter og vakre blikk. Vår reise startet sammen den kvelden. Vi var sammen hver dag etter det, og en måned etter spurte du "Du har ikke lyst å bli kjæresten min, kanskje?" Hehe, så uskyldig og redd. Men det ble vi!!

Du kjøpte deg ny bil og leilighet, og jeg flyttet gledlig inn med deg.

Hei du på stjernehimmelen. Ser du meg? Jeg husker dine smil, din latter. Hver gang du lo fikk du tårer i øynene. "Du er den morsomste jeg vet om" sa du. Jeg savner hverdagen med deg. Jeg savner å sovne med deg, og jeg hater å våkne opp uten deg. Jeg savner å få et kyss før du sier "da drar jeg på jobb, jenta mi. Elsker deg", jeg savner hendene dine, din varme og din nærhet. Åh, jeg savner deg sånn. Hvorfor er det slik at jeg ikke husker stemmen din lenger?? Jeg har funnet mange filmer du snakker på heldigvis, men jeg savner å høre deg hviske inn i øret mitt. Eller våkne opp av at du snakker i søvne. "Ikke rør duplo'en min, jeg har bygget det slottet lenge". Haha, jeg husker vi lo så godt av det i ettertid.

Tenk at du forsvant så fort. Bare sånn plutselig så var du ikke lenger her med oss mer. Plutselig skulle jeg klare meg alene. Drukne i mine egne tårer og bli kvalt av sorg. Jeg vet du fortsatt passer på meg, jeg har følt nærheten din, men hvor er ditt vesen? Hvor er din kropp? Jeg drømmer om deg flere ganger i uken, men jeg ser ikke ansiktet ditt i drømmene lenger. Jeg bare vet det er deg. Jeg hater personen som tok ditt liv, jeg hater han så inderlig!! Jeg skjønner ikke at noen kan tilgi morderen. Han drepte deg fordi han tok sjangsen på å kjøre i den tilstanden han var i. Han fikk en brekt arm, du forlot denne verden. Jeg skulle ønske jeg var der med deg. At jeg lå der ved sidenav deg. Holdt rundt deg og sa at alt skulle gå bra. Isteden satt jeg foran tv'en mens du kjempet for livet. Det gjør meg fryktelig vondt.

Jeg vil bare si at jeg elsker deg over alt, gutten min. Fortelle at du har gitt meg så mye her i livet. Du har gitt meg glede, tårer, sinne, lykke, og det beste av alt: Kjærlighet. Håper du fortsatt er her et sted. At du vet hvor stor plass i hjertet mitt du tok. Jeg håper du vet at ingen glemmer deg. Jeg håper du ser meg.

Gutten min, du som er der oppe. Du betyr alt. Hjelp meg på veien, vær så snill!

Jeg elsker deg så utrolig. Og husk: Jeg savner deg og gleder meg vannvittig til neste gang vi møtes!!

Klemmer, kyss og kjærlighet - fra jenta di <3 "

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud, TS. Jeg gråter så for deg!!

Jeg har fulgt tråden din, og jeg må si at jeg tenker på deg ganske ofte. Du opplever alle menneskers mareritt!! Du er sterk - stå på videre. Mine aller største klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg det veldig vondt. Smerten fra hjertet forsvinner ikke, og har fått flere angstanfall idag. Hvis virkeligheten treffer meg hardt, får jeg plutselig ikke puste. Var i leiligheten idag igjen. Det meste er borte nå, og under oppryddinga har jeg funnet en rekke ting jeg skal ta med meg videre. Bilder av oss, bursdagskort, et par nisser han lagde på juleverkstedet vårt ifjor osv. Tenk, en jul uten Ken.

I fjor kysset vi 2012 inn, denne nyttårsaften må jeg gå inn i det nye året alene, helt uten han jeg ville ha med meg resten av livet mitt.

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gi deg en god klem!

For 6 mnd siden mistet jeg også mannen min, bestevennen min, klippen min, og far til barna mine. Vi var sammen i 4 år, gift.

Det har vært utrolig tøft, veldig opp og ned, mye gråting, sinne, frustrasjon, ensomhet, tanker, følelser.

Trodde aldri det kom til å bli bedre, og til tider enda sliter jeg fortsatt veldig, MEN, det blir faktisk litt enklere å leve for hver dag. Selv om det ikke er til å tro i starten. Det har kun gått 6 mnd for min del, til tider går det greit, det er levelig, mens andre ganger vil jeg bare legge meg ned og dø, så jeg får se han igjen. Prate med han..... Men jeg må holde meg sterk for barna mine.

Anonym poster: 4e958451aecb91af0fba3333ad69d081

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en som lett tyr til tårer, men hadde ikke en sjanse. Den ene tåren etter den andre trillet da jeg leste om smerten og tapet ditt. Jeg kan ikke si eller gjøre noe som trøster deg og måten du skriver på får meg til å føle noe av sorgen du gjennomgår. Kanskje måten du skriver på og føler er akkurat hva jeg føler jeg ville følt om noe skulle skjedd med mannen min.

Jeg vet iallefall, at uansett hvor Ken er, så er han med deg i alt du gjør og med alt du gjennomgår og føler.

Har tent masse lys for deg og sender deg masse varme tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så sterk TS. Tenker på deg hver dag <3 :(

Anonym poster: 090c54a6d8b4932040f977b7cfae017b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et vakkert brev, Ken elsker dette brevet, han elsker deg, kjærlighet dør ikke. Han vil alltid passe på deg, han vil alltid være der med deg, når du lukker øynene vil du se han for deg, slik han står der med deg.

Jeg har, som mange andre her, felt mange tårer for deg, tenkt mange tanker, og tent lys for deg.

Klem, kjære ts, stor klem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, jeg er ikke den eneste som sitter med tårer i øynene. Det må være helt forferdelig å gå igjennom det du må gå igjennom akuratt nå, ingenting kan sette ord på smerten du føler nå. Men du er sterk, det skal du vite. Jeg spør meg noen ganger hvorfor må livet være så urettferdig. Jeg føler meg deg TS, og håper det går litt bedre med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist! Føler med deg Ts, dette er noe av det verste som kan skje et menneske. Det høres ut som du og kjæresten din hadde et godt forhold, og det brevet var veldig vakkert.

Dette viser bare hvor viktig det er å leve i nuet og ta vare på de man er glad i.

Kondolerer så mye, sender varme tanker. :dagens-rose:

Anonym poster: 8c0cace52dfc6d28d6266f070934300d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dette i går, og har tenkt på deg i hele dag. Du er så ufattelig sterk og modig.

Jeg føler så utrolig for deg, og tårene trillet mens jeg leste innleggene dine.

Pass godt på deg selv, og ta en dag om gangen.

Alle varme tanker og klemmer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...