Gå til innhold

Jeg har mistet kjæresten min :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kondolerer så mye, har lest igjen om alt. Og ønsker bare at det skulle stå på slutten at det bare var tull.

Får så vondt inni meg på dine vegne:-/

<3

Anonym poster: 951fb20361734315537e2d996dfc7473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye! Utrolig trist.. :(

Sender mange gode klemmer til deg :hjerte: :hjerte:

Endret av Skittles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye! Dette var utrolig trist å lese. Kan ikke tenke meg hvordan du har det nå. Håper ting blir bedre. :( <3

Anonym poster: bb286ce5411ebdf27cf782d4f2ffb139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så masse :( Husker hvordan det var da broren min døde for et år siden, søvnen var nydelig. Men brutalt hardt å våkne opp og bli mint på realitetene. Det er bare brutalt.. Ta vare på deg selv, og ikke rush noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så varme og gode! Og kondolerer til dere som også har mistet deres nærmeste, det er virkelig helt jævlig. Jeg tar med meg alle ord og klemmer med i senga hver dag.

Igår(tirsdag) er det en uke siden ulykken skjedde, og jeg har så vondt, og det er virkelig knusende å tenke på at det står en tom leilighet 200m borti gata. Der satt vi for en uke og noen timer siden. En uke senere er det bare en igjen av oss. *gråter høyt*.. :cry3:

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Dere er så varme og gode! Og kondolerer til dere som også har mistet deres nærmeste, det er virkelig helt jævlig. Jeg tar med meg alle ord og klemmer med i senga hver dag.

Igår(tirsdag) er det en uke siden ulykken skjedde, og jeg har så vondt, og det er virkelig knusende å tenke på at det står en tom leilighet 200m borti gata. Der satt vi for en uke og noen timer siden. En uke senere er det bare en igjen av oss. *gråter høyt*.. :cry3:

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

Men han lever videre i hjertet ditt. :hjerte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg griner og griner! Kan ikke forestille meg hvor hardt det er. Kondolerer på det dypeste.

Håper likevel at fremtiden blir lys for deg, og at du får livsgleden tilbake en vakker dag. Det fortjener du etter alt dette :(

Masse klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Dere er så varme og gode! Og kondolerer til dere som også har mistet deres nærmeste, det er virkelig helt jævlig. Jeg tar med meg alle ord og klemmer med i senga hver dag.

Igår(tirsdag) er det en uke siden ulykken skjedde, og jeg har så vondt, og det er virkelig knusende å tenke på at det står en tom leilighet 200m borti gata. Der satt vi for en uke og noen timer siden. En uke senere er det bare en igjen av oss. *gråter høyt*.. :cry3:

Anonym poster: 5352e683ce79fa636e419bd2742b05b3

:grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts, jeg tenker på deg og ønsker deg alt det beste. Ble svært rørt av tråden her, det er noe av det tyngste jeg har lest, kan ikke forestille meg hvor tøft det er.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter også med parfyme, og ordner senga så det virker som han er der, og gråter meg i søvn til tider.

Forskjellen er at han er langt, langt bort, men jeg ser ham igjen.

Jeg kan bare forestille meg den smerten du føler der du er nå, når jeg ser på smerten jeg føler i min egen situasjon. Jeg kan ikke forestille meg det du faktisk går gjennom, men...gud, jeg føler sånn med deg.

Ord blir litt fattige her, men jeg innbiller meg at en virtuell støtte hjelper på sitt vis.

Det blir en del av en annen episode av livet, som en annen sa. Man kommer over det, på sitt vis, men det vil alltid være med deg.

Sender deg tanker, styrke, og klemmer. Husk å ta vare på deg selv oppi alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her å strigråter, føler at ord ikke vil være nok for å lindre den smerten du går igjennom! Sender deg gode tanker, styrke og varme klemmer :hug: Vær sterk, lev livet ditt videre, det er nok det din kjære ville ha ønsket for deg, at du skal leve et godt liv! Jeg veit det muligens høres helt umulig ut å gjøre akkurat nå, men det vil nok bli litt lettere med tiden, men savnet vil alltid være der! Kondolerer så mye, mange klemmer til deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så masse.. :dagens-rose:

Dette er som å lese om mitt aller største mareritt, det å miste noen som står deg så nær. Tårene triller, og jeg finner bare ikke ord for hvor vondt jeg fikk på vegne av deg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye :dagens-rose: Du går gjennom mitt største mareritt, og jeg kan ikke fatte hva du må gå gjennom. Sender deg masse gode tanker og klemmer :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tenkt på deg i hele dag. <3 :(

Anonym poster: 8851e007ece030f3b945b5dd981dbc1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...