Gå til innhold

Kvinner blir noen bitcher hvis de får lederstilling.


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har opplevd med mine to overordnede blir har blitt noen drittkjærringer fordi de har fått en høyere stilling icon_frown.gif.

De har ikke tatt hensyn til mitt sykdomsbilde slik som mennene har gjort.Mannlige ledere la jobben til rette for meg men så kom kjærringa og snudde på flisa.Nå er jeg syk.

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da!

Det hender at ting går til hodet på slike!

Gi dem klar beskjed om at du ikke kan fortsette slik!

Det er rett og slett ikke sunt å ha for mye selvtillitt! Da slutter man å se klart og tar ikke hensyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Indianlady, jeg mener ikke å være ufin men det finnes jo grenser hvor langt en bedrift kan strekke seg. Dreier det seg om bagateller er det jo en annen sak.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Milla...

Hun har jo hatt en ordning med dette før. De har jo gjort om dette (så vidt jeg skjønner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla det er bagateller som hun står fast ved,men det andre som har samme problem hvor den mannlige lederen rettet det for henne.Men i mitt tilfelle skal hun vise at hun er sjef.Nå må du få ferdig hjemmesida di er litt nysgerrig og vil sende deg en hilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Slapp av... jeg bare spurte. Det er svært mange kvinner som lurer til seg penger og gunstige ordninger pga. sykdom eller "uheldig" graviditet. Ikke at jeg anklager Indianlady men man kan jo ha det i bakhodet.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usaklig overskrift på innlegget ditt, Indianlady? Hvis verden er så enkel at alle kvinner blir bitchy når de blir sjefer, er det da sånn at alle mannlige sjefer er gode sjefer???? Får forståelsen av at du føler deg urettferdig behandlet, men det er ikke grunn nok til å genralisere slik du gjør!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at Indianlady mente det slik.

men når man blir irritert og forbannet blir det fort på denne måten.

Vi må vel slutte å lese mellom linjene her. Prøv heller å forstå hva hun mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg blir sliten av all den hakkingen på meg,nå er det nyss før jeg kutter ut KG.Det er lett for enkelte som ikke har noen smerter eller problemer og vri og vrenge på det jeg skriver.Føler at det er rene hønsehuset her inne noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye hakking ja!

Nytter ikke å forvente bare seriøse svar her, uten at ting blir vridd og vrengt i det uendelige. Det er sånn på de fleste forum.

Tror det er best å ikke la det gå inn på seg!

hakk tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Indianlady, jeg bare spurte, det var ikke ment som noen anklagelse fra min side i det hele tatt. Jeg vet at du er mye syk, men jeg bare lurte på om det var store endringer eller bagateller som din nye sjef ikke ville godta.

Det må jo være en grunn til at hun plutselig har satt seg på bakbena.

Og dessuten får jeg alltid pepper for at jeg er for generaliserende, men jeg reagerte litt på overskriften din. Jeg kjenner massevis av dyktige og hyggelige kvinnelige sjefer som overhodet ikke er bitchete.

Kanskje dette bare er snakk om dårlig kommunikasjon mellom dere to. Det blir nok ikke bedre om du styrter til fagforeningen før hun i det hele tatt får tid til å se på saken din, tror du ikke Indianlady?

Milla

_________________

she knows she knows she knows

*www.milla-world.com* kommer snart1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-05-31 11:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Indianlady!

Du skal få medhold hos meg! Er nemlig helt enig med deg!Nemlig!!

Det er mange kvinnelige sjefer, og de er faktisk ille. Har opplevd det selv. Når jeg ikke maktet mer så fikk man kjeft, og jeg valgte heller å forlate jobben. I dag har jeg det som plommen i egget, og bestemte meg for å være hjemme i stedet. Venter på hofteoperasjon, og det tar sin tid i den berømmelige ventekøen!Stå på Indianlady!Ikke finn deg i alt fra disse kjerringene som tror de er så viktige fordi de er sjefer!!!

Klem til deg

fra "Maeve"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2002-05-31 10:29, Milla wrote: Det er svært mange kvinner som lurer til seg penger og gunstige ordninger pga. sykdom eller "uheldig" graviditet. Ikke at jeg anklager Indianlady men man kan jo ha det i bakhodet.

Ut fra formuleringenn din her Milla - så aner jeg en aldri så liten anklagelse.

Hvorvidt kvinner "lurer" til seg penger på ovennevnte grunner....... så er det da ikke kvinnenes skyld at de har krav på penger ved slike fravær...... det er SYSTEMET!!

Jeg er selv bedriftsleder - og her behandles ALLE likt, på lovlig grunnlag. Jeg er selv mor til 3 barn, og vet at kvinner t.d. enkelte ganger må være hjemme med bl.a syke barn. Slik er det bare - og surmuling fra overordnede i den sammenheng hører ikke hjemme noe sted. Er man syk så er man syk.

IndianLady - du har min fulle støtte - STÅ PÅ!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Maeve

Du skal få medhold hos meg! Er nemlig helt enig med deg!Nemlig!! Takker og neier icon_smile.gif

Det er mange kvinnelige sjefer, og de er faktisk ille. Har opplevd det selv. Når jeg ikke maktet mer så fikk man kjeft, og jeg valgte heller å forlate jobben. I dag har jeg det som plommen i egget, og bestemte meg for å være hjemme i stedet.De skal ikke få tatt rotta på meg skal jeg si deg

Venter på hofteoperasjon, og det tar sin tid i den berømmelige ventekøen!Hofter er noe herk særlig hvis du må skifte hofte altså kunstig ledd.Nå veit ikke jeg hva du skal gjøre men skal du få kunstig ledd vær flink og tren gjør øvelser.Ikke vær redd for å svømme det gjør jeg får du ikke trenet deg godt nok opp får du en Donald Duck gange.Det er smerter ved oprasjon men disse avtar etter tid og det er helt andre merter en dem du har nå.Det kan jeg skrive under på.Hvis du vil vite mer så send pm eller mail meg icon_smile.gif

Kjempeklem fra meg

indianlady icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ordning bedriften gar innrettet seg etter i samarbeid med trygdekontor. osv?

I så tilfelle skal kjerringen ha veldig gode argument for å fjerne den, hvis det ikke har blitt problemer ut av ordningen. Tenker da på de andre ansatte eks.

Merkostnader kan også det offentlige betale i noen tilfeller.

Om det skulle gå ut over bedriften , forsinkelser er et eks. så har hun vel sin rett.

Hun må jo ha gitt en grunn for å fjerne den?

Stå på ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hei Milla

Kanskje dette bare er snakk om dårlig kommunikasjon mellom dere to. Det blir nok ikke bedre om du styrter til fagforeningen før hun i det hele tatt får tid til å se på saken din, tror du ikke Indianlady?

Det er ikke dårlig komunikasjon mellom oss skaen har på gått i 2 år.Men lege erklæringer og det hele som hun ikke har godtatt.

. Det er svært mange kvinner som lurer til seg penger og gunstige ordninger pga. sykdom eller "uheldig" graviditet

Jeg har aldri luret til meg penger uheldig graviditet,hadde du sett på profilen min så er en ikke så lysten å starte med småbarn i min alder.Jeg har jobbet hele livet selv om jeg har vært enslig mor,ordnet barnevakt så jeg har kunnet vært i jobb istedet for å være hjemme.

Mitt problem er at jeg ikke kan stå i billettkontrollen på steingulv grunnet mine skader.Jeg har ennå ikke møtt en god kvinnelig sjef,så du følte deg tråkket på av overskriften.Jeg føler meg tråkket på av dysleksien og får ikke sagt det jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, jeg bare forklarte grunnen til at jeg var noe skeptisk. Men det virker jo som en ren bagatell. Du vil ikke bytte jobb da?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Milla

Bytte jobb til hva ?? Hvem ansetter 47 åringer? De skal jo ha raske unge gutter og jenter,vi i 40 årene blir jo sett på som kisteferdig :rolling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...