Gå til innhold

Days of our lives

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes den fengsels vakta som passer på Nicole er skikkelig fæl? Grøss

Anonymous poster hash: 79801...1e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud å lei jeg er av Melanie! Hun sutrer og griner hele tiden jo :roll:

Jeg synes det er skikkelig kjipt at Allison skal slutte i DOOL. Hva blir DOOL uten Sami da :( Sami går ikke ann å erstatte heller. Kan hun ikke heller bare slutte i The biggest loser?!

• Liker 2
Gjest Sunshine23
Skrevet

Har ikke fått sett på noen dager, men håper virkelig Rafe klarer å avsløre at det var EJ som tok Sidney!

AnonymBruker
Skrevet

Ehm hvorfor skal hun som spilte Bonnie før nå spille Adrianne? Jeg synes det blir litt teit.

Kan ikke bare Nathan og Melanie bli sammen da? Begge har jo lyst på hverandre så.

Skrevet

Ehm hvorfor skal hun som spilte Bonnie før nå spille Adrianne? Jeg synes det blir litt teit.

Kan ikke bare Nathan og Melanie bli sammen da? Begge har jo lyst på hverandre så.

Var det jeg visste ja, hun har vært en annen før !!! takk for oppklaring :)

De kan jo ikke bare få hverandre nå som hun er gift med Phillip ... Det er jo ikke helt DOOL heller da du ... eller vent litt - det er det jo faktisk hihi :)

Skrevet

Hun var Adrienne først.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker at Nicole er tilbake :)

Anonymous poster hash: fcdd1...f98
Skrevet

jeg er ikke så fan av nicole ... skulle ønske noen av de gamle kom tilbake snart jeg da, carrie og austin, kristen og peter, john black med sine fantastiske "smell the fart" - uttrykk hi hi

Skrevet

Mannen kaller John "Dritetrynet" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

M og J kommer vel tilbake neste år. Altså i 2011. Nå er vi i 2010.

Haha ja når John ser skeptisk ut osv, så ser det ut som han holder på å drite på seg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Åh dette Melanie, Nathan, Phillip og Stephanie dramaet er SÅ kjedelig :Gjesp:

Anonymous poster hash: 2da00...311
Skrevet

Jeg fikk ikke sett i dag fordi den teite opptageren vår har bestemt seg for å slette alle planlagte opptak. :sur:

Skrevet

skjedde jo litt i dag, Sami og Nicole havnet i skikkelig katteslagsmål .... EJ har innrømmet overfor seg selv og søsteren Lexie at han elsker Sami ... Sami har fått tilbake håpet om å få igjen Rafe ... Stephanie og Nathan skal på date, Chloe ser at Daniel og Carly holder hender og ser søtt på hverandre der Daniel ligger i sykesengen ... and then some

Skrevet

Haha den slåsskampen mellom Nicole og Sami var hysterisk :fnise:

Skrevet (endret)

he he ja, og det var igrunn på tide også

Endret av Petalouda
Gjest Sunshine23
Skrevet

Herregud kan ikke Nicole slutte å jakte på Brady? Irriterende. :roll:

Lurer på om Daniel og Carly blir sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Slik som jeg hare forstått det, så Klarer Stefano å få Anna til å fortelle han alt. Stefano tar opp en samtale mellom han og EJ snakker om dette. Rafe lar Sami høre klippet på de sin bryllupsdag (ja Sami og Ej blir sammen og skal gifte seg) Sami blir så klart sint og sjokkert. Sjekk her. Allison og Scott er utrolig gode skuespillere

http://www.youtube.com/watch?v=d0r4r7hIRXk&feature=player_detailpage

Skrevet

Men da må vi vente lenge da før hun får vite sannheten??

Hvordan går det egentlig med Bo og Hope? Jeg misliker at han er sammen med Carly...

AnonymBruker
Skrevet

Men da må vi vente lenge da før hun får vite sannheten??

Hvordan går det egentlig med Bo og Hope? Jeg misliker at han er sammen med Carly...

Tar vel en stund. Sami og EJ skal jo først bli sammen og gifte seg. Ting tar tid i Gode og onde dager dessverre :(

Skrevet

Oh my god for en video ..... men fy fela ja, de spiller med innlevelse. Men det blir kanskje sånn når det er den eneste (stort sett) rollen man spiller i sin karriere, og man spiller den over så mange år .... blir litt som ens alter ego ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...